Betaler du for meget i leje...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.335 visninger
92 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Aves.

http://penge.dk/bolig/artikler-bolig/bolig-huslejenaevnet-kan-nedsaette-din-husleje

Har siddet med en veninde og ledt efter bolig til hende og så faldt vi over ovenstående side...hold da op der er en del lejligheder der ikke helt lever op til den årlige kvadratmeterpris som skal være mellem 4-900kr...

Betaler du for meget...

selv giver jeg 400kr pr. kvadratmeter årligt, så det er jo fint nok...heldigvis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

grøn · ært

Det kunne være rigtig "sjovt" at finde ud af.. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal regne det ud :-S   Vi bor hos private udlejere og betaler 5700 om måneden for 95 m2..... 

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

Hyldeblomst skriver:

Det kunne være rigtig "sjovt" at finde ud af.. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal regne det ud :-S   Vi bor hos private udlejere og betaler 5700 om måneden for 95 m2..... 

så vidt jeg kan regne ud så ligger jeres årlige på 720 kr pr kvm så det er jo som det skal være hehe...

Anmeld

13. juni 2011

maria_wlt

Eva. skriver:

http://penge.dk/bolig/artikler-bolig/bolig-huslejenaevnet-kan-nedsaette-din-husleje

Har siddet med en veninde og ledt efter bolig til hende og så faldt vi over ovenstående side...hold da op der er en del lejligheder der ikke helt lever op til den årlige kvadratmeterpris som skal være mellem 4-900kr...

Betaler du for meget...

selv giver jeg 400kr pr. kvadratmeter årligt, så det er jo fint nok...heldigvis..

I vores gamle lejlighed betalte vi 7400 kr for 89 m2.. Vi skal til at køre en sag.. Det er jo tydeligt for højt...

Anmeld

13. juni 2011

grøn · ært

jydeinden skriver:

så vidt jeg kan regne ud så ligger jeres årlige på 720 kr pr kvm så det er jo som det skal være hehe...

jaaj - det var godt Tusinde tak!

Kan du så regne ud med denne her: 65 m2 og 5400 i husleje.

Hihi - håber ikke jeg sætter dig på overarbejde

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Hyldeblomst skriver:

jaaj - det var godt Tusinde tak!

Kan du så regne ud med denne her: 65 m2 og 5400 i husleje.

Hihi - håber ikke jeg sætter dig på overarbejde

Du skal bare gange den rene husleje med tolv, så har du årslejen og så dividere med kvadratmeter..

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

maria_wt skriver:

I vores gamle lejlighed betalte vi 7400 kr for 89 m2.. Vi skal til at køre en sag.. Det er jo tydeligt for højt...

Det var sgu også en leje der ville noget...

Anmeld

13. juni 2011

Carina1977

Min ligger på omkring 530 kr. pr. kvadratmeter. Så det er vist fint nok

Anmeld

13. juni 2011

grøn · ært

Eva. skriver:

Du skal bare gange den rene husleje med tolv, så har du årslejen og så dividere med kvadratmeter..

Nåååååå - så meget for matematik i skolen 

Tak!!

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Hyldeblomst skriver:

Nåååååå - så meget for matematik i skolen 

Tak!!

hehe...velbekomme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.