Betaler du for meget i leje...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

LinLin

Vi giver 720 (knapt 6000 for 100 kvm....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

aya-zia skriver:

jeg får 2900 i boligsikring... men med alle de ekstra regninger vi får... vand, varm og naturgas og er modbydelig høj her ved os (og vi spare hel vild på alt) så har vi stadig ik mere end 1500 og leve for om måneden.... håber  VIRKELIG snart min kæreste flytter fra norge af og her ned så vi kan få en ekstra indtægt...

men det er jo ik sådan når alt arbejdet bare ligger alle andre steder end dk

Jeg ville sørme også ønske jeg havde en mand som kunne bidrage økonmosk, men det er bare ikke tilfældet...mine forbrudsudgifter er 2-3000kr hver måned.

Anmeld

13. juni 2011

132319

Min ligger på omkring 750 kr pr. m2 -det er grundhuslejen acontoforbrug og el kommer oveni

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Honey's Kone<3 skriver:

Alt for stærkt.. I sidste uge var jeg gravid og kiggede efter ny lejlighed sammen med kæresten.. Tabte barnet i torsdags ca og nu er jeg snart single.. Lækkert:/

ok..

Anmeld

13. juni 2011

132319

Honey's Kone<3 skriver:

Alt for stærkt.. I sidste uge var jeg gravid og kiggede efter ny lejlighed sammen med kæresten.. Tabte barnet i torsdags ca og nu er jeg snart single.. Lækkert:/

Ej for pokker, du virkede så lykkelig og glad! Kram herfra

Anmeld

13. juni 2011

132319

Eva. skriver:

Men det skal være ens i land og by...det var pointen, at man ikke må tage mere inde i kbh end andre steder...altså indenfor den margen mellem 4 og 900kr...

Det er jo så urealistisk som noget overhovedet kan blive

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Eva. skriver:

Jeg ville sørme også ønske jeg havde en mand som kunne bidrage økonmosk, men det er bare ikke tilfældet...mine forbrudsudgifter er 2-3000kr hver måned.

pyyyyyha mine er en DEL højer... vores naturgas i sig selv er 2000 om måneden så håber FANDME jeg får penge tilbage... kan sku ik passe andet altså... og så har vi el på 1500 men der har jeg snakket med dem og de siger at de ik vil sætte den ned men de kan se jeg betaler for meget (pyha) og varme har jeg på 1000 og den ved jeg bliver sat ned til januar det har de lovet

og så er der jo alt det ekstra... tlf, internet, forsikringer og noget su lån....

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

132319 skriver:

Det er jo så urealistisk som noget overhovedet kan blive

Det er jo så derfor man kan klage over lejenudgiften. Og det som denne tråd handlede om...om du mener det er urealistisk er irrelevant i forhold til muligheden for at klage og de regler der er.

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

aya-zia skriver:

pyyyyyha mine er en DEL højer... vores naturgas i sig selv er 2000 om måneden så håber FANDME jeg får penge tilbage... kan sku ik passe andet altså... og så har vi el på 1500 men der har jeg snakket med dem og de siger at de ik vil sætte den ned men de kan se jeg betaler for meget (pyha) og varme har jeg på 1000 og den ved jeg bliver sat ned til januar det har de lovet

og så er der jo alt det ekstra... tlf, internet, forsikringer og noget su lån....

Altså, jeg har jo også bil osv udover....men vi har fjernvarme...og det er vidst det billigste hernede....tror jeg kan klare det for 2000kr, heldigvis..

Anmeld

13. juni 2011

Darling<3

132319 skriver:

Ej for pokker, du virkede så lykkelig og glad! Kram herfra

Det VAR jeg også, men nu er der skam ingen glæde i mit liv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.