Betaler du for meget i leje...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Åhh nej

Men kan dig og din kæreste ikke snakke om det? Er det bare pga. den alt for dyre husleje, at der bliver knas i forholdet?

Ej få da snakket sammen

Har opgivet at snakke med ham.. Og så er han iøvrigt skredet ud til en kammerat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Carina1977

Honey's Kone<3 skriver:

Har opgivet at snakke med ham.. Og så er han iøvrigt skredet ud til en kammerat..

Så snak med ham når han kommer hjem

I skal da ikke smide jeres forhold ud pga. det her.....det ville da være trist

Anmeld

13. juni 2011

Silas&Mille

Vi betaler cirka 7800 alt inkl hver måned (el, varme, vand er a-conto) selve huslejen ligger på cirka 5800 kr for 111 m2, så vi giver omkring 630 kr pr m2 om året.

Anmeld

13. juni 2011

Darling<3

Carina1977 skriver:

Så snak med ham når han kommer hjem

I skal da ikke smide jeres forhold ud pga. det her.....det ville da være trist

Der er nu også så meget andet søde, han er ikke særlig voksen på trods af at han er 36

Anmeld

13. juni 2011

Madam Blå

Eva. skriver:

Jeg forstår det som at det gælder for alle lejelejligheder....

Ja, det gjorde jeg også. Men det vil jeg da prøve at ringe og høre om så! For hvis jeg kan få lov at betale mindre, ja så vil jeg hellere end gerne det!

God tråd!

Anmeld

13. juni 2011

Madam Blå

Madam Blå skriver:

Ja, det gjorde jeg også. Men det vil jeg da prøve at ringe og høre om så! For hvis jeg kan få lov at betale mindre, ja så vil jeg hellere end gerne det!

God tråd!

Der står godt nok, hvis man bor til leje i en ejerlejlighed.. Men vil da lige ringe og høre dem ad, for er lidt i tvivl om boligselskabet har købt de lejligheder, og lejer dem ud.. Nå - det må jeg finde ud af

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Madam Blå skriver:

God tråd!

Tak.. Og ja, gør det, man kan da altid prøve...

Anmeld

13. juni 2011

Carina1977

Honey's Kone<3 skriver:

Der er nu også så meget andet søde, han er ikke særlig voksen på trods af at han er 36

Jaa det kunne jeg godt ane, når han sådan stikker af midt i et skænderi

Men der må jo være noget du godt kan lide ham for, når nu i har været sammen så længe

Jeg håber det løser sig for dig, og at du træffer den beslutning, der er den bedste for dig.

Men øv at det her skal ske lige efter en SA.....det er dælme hårdt nok i sig selv.

Anmeld

13. juni 2011

Vial

Jeg læser det sådan at bor man i en ejendom med mere end 6 lejligheder, så kan det overgå til "det lejedes værdi". Dvs mere end de 900 kr.

Så dem der bor i noget nybygget - eller totalrenoverede skal nok ikke gøre sig forhåbninger om at få penge tilbage. Penge man også kun får tilbage, hvis man har boet der i under 12 mdr. Den fremadrettede leje vil dog blive nedsat, hvis nævnet vurderer, at den skal være lavere.

Dog værd at lave en sag, synes jeg. Det kan jo være, at nævnet synes, at renoveringen ikke skal være SÅ dyr.

Anmeld

13. juni 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

http://penge.dk/bolig/artikler-bolig/bolig-huslejenaevnet-kan-nedsaette-din-husleje

Har siddet med en veninde og ledt efter bolig til hende og så faldt vi over ovenstående side...hold da op der er en del lejligheder der ikke helt lever op til den årlige kvadratmeterpris som skal være mellem 4-900kr...

Betaler du for meget...

selv giver jeg 400kr pr. kvadratmeter årligt, så det er jo fint nok...heldigvis..

Lige midt i 750,00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.