Betaler du for meget i leje...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Nej, det lyder da perfekt...og ja, det er nemlig meget godt lige at have den der i baghovedet i forhold til pris og str..

Helt sikkert, jeg vil vædde med der er nogen der finde ud af, at de betaler for meget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Helt sikkert, jeg vil vædde med der er nogen der finde ud af, at de betaler for meget  

Det tror jegd esværre også der er...har allerede været en i tråden... det er godt nok surt..

Anmeld

13. juni 2011

Darling<3

Eva. skriver:

Det tror jegd esværre også der er...har allerede været en i tråden... det er godt nok surt..

Betaler ikke bare for meget i husleje, er også næsten blevet single nu:/

ELSKER BARE MANDAGE

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Honey's Kone<3 skriver:

Betaler ikke bare for meget i husleje, er også næsten blevet single nu:/

ELSKER BARE MANDAGE

øhh...det går stærkt i dit liv...

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Eva. skriver:

http://penge.dk/bolig/artikler-bolig/bolig-huslejenaevnet-kan-nedsaette-din-husleje

Har siddet med en veninde og ledt efter bolig til hende og så faldt vi over ovenstående side...hold da op der er en del lejligheder der ikke helt lever op til den årlige kvadratmeterpris som skal være mellem 4-900kr...

Betaler du for meget...

selv giver jeg 400kr pr. kvadratmeter årligt, så det er jo fint nok...heldigvis..

min ligger på 428 pr. kvm....

vi har 140 kvm. og vi giver 5000 kr.

Anmeld

13. juni 2011

Sees

Jeg giver 856kr. pr. kvadratmeter.

5801kr. for 81,3 kvadratmeter.

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

aya-zia skriver:

min ligger på 428 pr. kvm....

vi har 140 kvm. og vi giver 5000 kr.

Næsten ligesom os...165m2 for 5500kr, får dog heldigvis 3300kr i boligsikring ellers havde jeg ikek råd...

Anmeld

13. juni 2011

Talbutikken

Eva. skriver:

Men det skal være ens i land og by...det var pointen, at man ikke må tage mere inde i kbh end andre steder...altså indenfor den margen mellem 4 og 900kr...

Syntes kun det ville være en fornuftig løsning, at der ingen forskel er.. For så ville det nok være nemmer at fange sådanne familier som dem for brønnerslev m.m da der ikke var forskel på hvor i landet de boede.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Næsten ligesom os...165m2 for 5500kr, får dog heldigvis 3300kr i boligsikring ellers havde jeg ikek råd...

jeg får 2900 i boligsikring... men med alle de ekstra regninger vi får... vand, varm og naturgas som er modbydelig høj her ved os (og vi spare hel vild på alt) så har vi stadig ik mere end 1500 og leve for om måneden.... håber  VIRKELIG snart min kæreste flytter fra norge af og her ned så vi kan få en ekstra indtægt...

men det er jo ik sådan når alt arbejdet bare ligger alle andre steder end dk

Anmeld

13. juni 2011

Darling<3

Eva. skriver:

øhh...det går stærkt i dit liv...

Alt for stærkt.. I sidste uge var jeg gravid og kiggede efter ny lejlighed sammen med kæresten.. Tabte barnet i torsdags ca og nu er jeg snart single.. Lækkert:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.