Betaler du for meget i leje...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

SHERO

Tulle28 skriver:

Tænk på alle de familier der er kommet i klemme under finanskrisen og ikke har andet valg end at leje en af deres boliger ud - dem er der altså rigtig mange af! Tror det er de færreste enkeltpersoner som har brugt milioner på at købe en lejllighed med det formål at leje den - SÅ god forretning er det altså heller ikke.

Synes nu er en god regl... tænk på alle de studerende der bliver taget ved næsen fordi de skal studere i større byer, og ender med at betale 3000 kr for et værelse på 10 m2 ved en familie, penge problemer eller ej, er det da latterligt at det er alt der er til rådlighed fordi folk tager så sindsyge høje huslejer, og det bare er nær umuligt at komme ind i boligforeningerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Tulle28

Tullen85 skriver:

Synes nu er en god regl... tænk på alle de studerende der bliver taget ved næsen fordi de skal studere i større byer, og ender med at betale 3000 kr for et værelse på 10 m2 ved en familie, penge problemer eller ej, er det da latterligt at det er alt der er til rådlighed fordi folk tager så sindsyge høje huslejer, og det bare er nær umuligt at komme ind i boligforeningerne...

Tja... Jeg er af den overbevisning at man død og pine ikke SKAL bo inde i centrum af København når man studerer - der findes offentlig transport. Sådan er det også de fleste andre steder i verden

Anmeld

13. juni 2011

Tulle28

Tullen85 skriver:

Men bortset fra det, så har du da ret og jeg synes også der er stor forskel på at leje et værelse på 10 kvm til 3.000 og en 2- værelses lejlighed til 6.000,-  Så er det jo at udnytte folk.

Anmeld

13. juni 2011

SHERO

Tulle28 skriver:

Tja... Jeg er af den overbevisning at man død og pine ikke SKAL bo inde i centrum af København når man studerer - der findes offentlig transport. Sådan er det også de fleste andre steder i verden

Nu kommer jeg ikke fra kbh så har lidt svært ved at udtale mig om hvor langt ud man skal før priserne falder, men her i århus, skal man alligevel et godt stykke ud før det ved private udlejer falder ned i en prisklasse hvor studerende kan være med...

Anmeld

13. juni 2011

nilletøz

Har lige prøvet at regne det ud, ved ikke om jeg har gjort det rigtigt..

Vi betaler 7367 det har jeg så ganget med 12 og får så 88404 vores lejlighed er ca. 82,5
de 88404 har jeg divideret med 82,5 og får 1071!
Er det rigtig godt, ved ikke om vi betaler for meget,da jeg ikke er så stærk i matematik, så håber der er nogen kloge nogen der kan hjælpe mig...

Håber det giver mening!!

Anmeld

13. juni 2011

TineA

OMG - vi giver så 1213 kr pr kvadratmeter!

Anmeld

13. juni 2011

morethanperfect

Vi bor på 121 kvm. og vores husleje er 4500

Vi betaler 446 pr. kvm  

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Eva. skriver:

http://penge.dk/bolig/artikler-bolig/bolig-huslejenaevnet-kan-nedsaette-din-husleje

Har siddet med en veninde og ledt efter bolig til hende og så faldt vi over ovenstående side...hold da op der er en del lejligheder der ikke helt lever op til den årlige kvadratmeterpris som skal være mellem 4-900kr...

Betaler du for meget...

selv giver jeg 400kr pr. kvadratmeter årligt, så det er jo fint nok...heldigvis..

Det er vidst heller ikke skidt her... Bor til leje ved en privat og kvadrat prisen pr, år er 722,- 

Så det er vel meget passende? 

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

nilletøz skriver:

Har lige prøvet at regne det ud, ved ikke om jeg har gjort det rigtigt..

Vi betaler 7367 det har jeg så ganget med 12 og får så 88404 vores lejlighed er ca. 82,5
de 88404 har jeg divideret med 82,5 og får 1071!
Er det rigtig godt, ved ikke om vi betaler for meget,da jeg ikke er så stærk i matematik, så håber der er nogen kloge nogen der kan hjælpe mig...

Håber det giver mening!!

det er ganske rigtigt det du får

du tager prisen i giver om måneden, dividerer den med kvm i har, og ganger med 12

Anmeld

14. juni 2011

anja89

Eva. skriver:

http://penge.dk/bolig/artikler-bolig/bolig-huslejenaevnet-kan-nedsaette-din-husleje

Har siddet med en veninde og ledt efter bolig til hende og så faldt vi over ovenstående side...hold da op der er en del lejligheder der ikke helt lever op til den årlige kvadratmeterpris som skal være mellem 4-900kr...

Betaler du for meget...

selv giver jeg 400kr pr. kvadratmeter årligt, så det er jo fint nok...heldigvis..

Jeg har en 3 værelses på 72 kvm og betaler 769,16 kr pr kvm om året

Er det for meget..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.