Betaler du for meget i leje...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

maria_wlt

Eva. skriver:

Hvis du læser mit link så står der er det tit er i de store byer det er meget dyrt men det må de faktisk ikke udleje for...

Det er derfor de store byer er med i bolig reguleringsloven. Så udlejere ikke bare at sætte lejen højt, når det er studie byer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

maria_wt skriver:

Det er derfor de store byer er med i bolig reguleringsloven. Så udlejere ikke bare at sætte lejen højt, når det er studie byer.

Var nu bare svar på den der med at det jo også er i kbh..

Anmeld

13. juni 2011

Zeus

LLo kører en sag for os nu, det har de gjort i over 2 år nu, og ikke om vi hører noget.. Jeg har ringet og skrevet derind flere gange, for at komme i kontakt med ham der fører vores sag, og kommer ingen steder.. Til gengæld fik vi lige en regning på 250 kr for det næste års medlemskab

Anmeld

13. juni 2011

maria_wlt

Zeus skriver:

LLo kører en sag for os nu, det har de gjort i over 2 år nu, og ikke om vi hører noget.. Jeg har ringet og skrevet derind flere gange, for at komme i kontakt med ham der fører vores sag, og kommer ingen steder.. Til gengæld fik vi lige en regning på 250 kr for det næste års medlemskab

Vi har Lejerforening Fyn.. Håber det giver noget bedre

Anmeld

13. juni 2011

Talbutikken

Vi betaler 512 kr. pr. kvm. for 129 kvm, så det er vel meget fint

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Talbutikken skriver:

Vi betaler 512 kr. pr. kvm. for 129 kvm, så det er vel meget fint

Ja...det er i den lave ende...jeg giver 5500kr for 165 så det er også mere end ok..

Anmeld

13. juni 2011

Talbutikken

Eva. skriver:

Ja...det er i den lave ende...jeg giver 5500kr for 165 så det er også mere end ok..

Nu bor vi også på landet, du vist også skrev der der forskel på land og by

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Talbutikken skriver:

Nu bor vi også på landet, du vist også skrev der der forskel på land og by

Men det skal være ens i land og by...det var pointen, at man ikke må tage mere inde i kbh end andre steder...altså indenfor den margen mellem 4 og 900kr...

Anmeld

13. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

http://penge.dk/bolig/artikler-bolig/bolig-huslejenaevnet-kan-nedsaette-din-husleje

Har siddet med en veninde og ledt efter bolig til hende og så faldt vi over ovenstående side...hold da op der er en del lejligheder der ikke helt lever op til den årlige kvadratmeterpris som skal være mellem 4-900kr...

Betaler du for meget...

selv giver jeg 400kr pr. kvadratmeter årligt, så det er jo fint nok...heldigvis..

Vi skal give 682 pr. kvadratmeter i den nye, så det er vidst meget passende Men smart, vidste ikke der galdt de regler!

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Vi skal give 682 pr. kvadratmeter i den nye, så det er vidst meget passende Men smart, vidste ikke der galdt de regler!

Nej, det lyder da perfekt...og ja, det er nemlig meget godt lige at have den der i baghovedet i forhold til pris og str..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.