Vores hund ødelægger alt !! Er så Frustreret !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

Nu er det altså ikke alle hunde der har behov for en lang tur hver evig eneste dag 

Vores golden retriver ville som tidligere nævnt hellere ligge på skødet en hel dag og han er kun 10 mdr! men vores papillontæve vil hellere med til hestene i skoven hver eneste dag 

Når vi har været presset ved at kæresten var på øvelse i oksbøl og jeg var alene og med eksamen så kom de bare i haven og enkelt tur på stranden hver anden dag og de kravlede absolut ikke på væggene men de blev stimuleret gennem deres spisning 

Men grundlæggende ja så har hunde godt af at blive brugt igennem hver dag 

Og lad mig også lige påpege, at jeg skrev, at jeg godt vidste, at vores hunde fik lange ture, og at det var ret meget, men at det var det med 3-4 ud af ugens dage uden tur overhovedet jeg kritiserede jeg har ikke skrevet noget om, at man bør gå så meget med hunden hver dag, for ja - De lange ture kommer helt sikkert an på racen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Og lad mig også lige påpege, at jeg skrev, at jeg godt vidste, at vores hunde fik lange ture, og at det var ret meget, men at det var det med 3-4 ud af ugens dage uden tur overhovedet jeg kritiserede jeg har ikke skrevet noget om, at man bør gå så meget med hunden hver dag, for ja - De lange ture kommer helt sikkert an på racen.

Jo længere du går med din hund jo længere skal du konstant gå før du får noget ud af det i forhold til din hund  Det er jo ligesom en løber, når du har løbet hver dag i 2 mdr så får du ikke presset din puls op af den samme distance som i starten af din løbetræning 

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

Jo længere du går med din hund jo længere skal du konstant gå før du får noget ud af det i forhold til din hund  Det er jo ligesom en løber, når du har løbet hver dag i 2 mdr så får du ikke presset din puls op af den samme distance som i starten af din løbetræning 

Jeg kan ikke lige se, hvad det har at gøre med det jeg skrev? Som sagt skrev jeg ikke, at trådstarter burde gå så meget med sin hund Vores hunde har altid været nogle superaktive legebørn, som elsker lange ture, og hvis man har tid og overskud til det, er det kun en dejlig ting. Min far og bonusmor går også gerne med ham i skoven, eller kører ned til vandet. Han er en vovse med ild i røven  

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Ellers er du velkommen til at skrive PB til mig herinde så skal jeg nok prøve at få gemmentænkt nogle ting til jer 

Hvor i DK bor i henne af? For ofte ligger der jo en træningsplads i nærheden man godt må bruge når den ikke bliver brugt til træning også kan I jo selv begynde at prøve at træne hende via agility 

Bor i frederikshavn..

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Bor i frederikshavn..

Uuuuhi jamen ligger der ikke en træningsplads ikke så langt fra skøjehallen? Eller husker jeg helt forkert 

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Jeg kan ikke lige se, hvad det har at gøre med det jeg skrev? Som sagt skrev jeg ikke, at trådstarter burde gå så meget med sin hund Vores hunde har altid været nogle superaktive legebørn, som elsker lange ture, og hvis man har tid og overskud til det, er det kun en dejlig ting. Min far og bonusmor går også gerne med ham i skoven, eller kører ned til vandet. Han er en vovse med ild i røven  

At man ikke får noget ud af lange ture når man har en hjernehund, længere er den ikke 

men vi er på et sidespor så lad den bare stoppe her 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Uuuuhi jamen ligger der ikke en træningsplads ikke så langt fra skøjehallen? Eller husker jeg helt forkert 

Ved jeg ikke helt.. Men jeg bor i den anden ende af byen i forhold til skøjtehallen..

Men når vi engang får bil skal vi helt sikkert igang med noget træning, for det meste ligger langt fra hvor vi bor

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

MorTilJanuar skriver:

At man ikke får noget ud af lange ture når man har en hjernehund, længere er den ikke 

men vi er på et sidespor så lad den bare stoppe her 

Jamen for søren, jeg har da heller ikke sagt, at trådstarter skal gå så langt med sin hund? 

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Min veninde og hendes mand fik en hund der reagerede på den måde hver gang de var hjemmefra. ALT var smadret når de kom hjem. Blomsterne lå på gulvet, tæppet ved døren var ødelagt, den havde tisset og skidt osv osv. De rådførte sig med en dyrlæge som sagde at de skulle prøve at købe en stor boks til den som den kunne være inde i for hunden led af seperationsangst. Og det hjalp helt vildt!!! De købte en stor boks og lagde tæpper derind. Det blev som en lille hule til den. Og inden de tog hjemmefra blev den lukket derind. Dér fandt den tryghed og den bed ikke i noget derinde. Det blev faktisk sådan at når de gjorde sig klar til at gå gik den selv derud. Nu bruger den det som DENS sted. Hvis den skal have noget tid for sig selv går den derud og lægger sig. Så det har virket super godt for dem

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Min veninde og hendes mand fik en hund der reagerede på den måde hver gang de var hjemmefra. ALT var smadret når de kom hjem. Blomsterne lå på gulvet, tæppet ved døren var ødelagt, den havde tisset og skidt osv osv. De rådførte sig med en dyrlæge som sagde at de skulle prøve at købe en stor boks til den som den kunne være inde i for hunden led af seperationsangst. Og det hjalp helt vildt!!! De købte en stor boks og lagde tæpper derind. Det blev som en lille hule til den. Og inden de tog hjemmefra blev den lukket derind. Dér fandt den tryghed og den bed ikke i noget derinde. Det blev faktisk sådan at når de gjorde sig klar til at gå gik den selv derud. Nu bruger den det som DENS sted. Hvis den skal have noget tid for sig selv går den derud og lægger sig. Så det har virket super godt for dem

Kan du ikke prøve at sende et billede af den "boks"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.