Vores hund ødelægger alt !! Er så Frustreret !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Er ked af det, men vi har ikke råd til en personlig træner lige pt. Men ville rigtig gerne have en, da jeg syntes vi begge har brug for at komme lidt igang med hunden igen.. De første 8 mdr. ca, gik det rigtig godt, men nu går det bare skidt

Så synes jeg at du skal maile med en 

Eller oprette dig på www.hundegalleri.dk  Der har du rigtig mange brugshunde folk der vil kunne give dig tips til præcis hvilke hjerneaktiviteter der er gode for præcis din hund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

Har godt nok hørt rigtig meget om det med at forlade den 1 min og så 2 min. osv.. Men det har jeg bare ikke tid til med det arbejde jeg har..

Okay, så må du gøre det i en weekend eller en ferie.. For det er sindsyg vigtigt at hunden ved du kommer tilbage... Den føler nok den bare bliver efterladt.

Anmeld

12. juni 2011

Troldepussen

SSL skriver:

Det er bare ikke en løsning, jeg tror ikke du ved så meget om hunde - og så er det bedst ikke at udtale sig, for det er den mest groteske løsning.. Skal jeg give mit barn en flad for at lære hvad nej betyder? NEJ, og derfor skal en hund IKKE have mundkurv for at lære noget! Det er helt andre ting det handler om.. Uvidenhed er den dummeste løsning!!

Du skal ikke udtale dig om hvor meget eller hvor lidt jeg ved om hunde...

Jeg skriver at jeg godt ved det ikke er en holdbar løsning, men en her og nu løsning... Det jeg simpelt mener er at ind til de får en ordenlig måde at løse problemet på så kan det være en idé, da det jo er begrænset hvad den kan ødelægge under de omstændigheder...

Det er jo ikke noget jeg siger de skal gøre i flere måneder, men det kunne være en løsning til hvis de skulle i byen i morgen og ikke havde andre muligheder...

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Okay, så må du gøre det i en weekend eller en ferie.. For det er sindsyg vigtigt at hunden ved du kommer tilbage... Den føler nok den bare bliver efterladt.

Hun ved jo godt vi kommer tilbage, vi kommer jo tilbage hvergang hun er alene..

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Så synes jeg at du skal maile med en 

Eller oprette dig på www.hundegalleri.dk  Der har du rigtig mange brugshunde folk der vil kunne give dig tips til præcis hvilke hjerneaktiviteter der er gode for præcis din hund 

Koster det ikke noget også at maile med en hvis de skal komme med gode råd?

Anmeld

12. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

Hun ved jo godt vi kommer tilbage, vi kommer jo tilbage hvergang hun er alene..

Ja, men det er måske ikk nok, hvis i ikk har trænet det..

Men du kan også prøve at købe noget aktiveringslegetøj til den...

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Koster det ikke noget også at maile med en hvis de skal komme med gode råd?

Det kommer an på hvem det er 

Men hvis jeg var dig ville jeg lige bruge 30-60 min på at besøge www.hundegalleri.dk fordi derinde er der også rigtig mange hundetrænere  

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Ja, men det er måske ikk nok, hvis i ikk har trænet det..

Men du kan også prøve at købe noget aktiveringslegetøj til den...

Vi har noget aktiveringslegetøj, godt nok kun 1 ting, men har ikke brugt den i et par måneder.. Så kan godt være vi skal købe et par ting mere og så komme igang med det..

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Det kommer an på hvem det er 

Men hvis jeg var dig ville jeg lige bruge 30-60 min på at besøge www.hundegalleri.dk fordi derinde er der også rigtig mange hundetrænere  

Det må jeg lige se på om lidt

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

undskyld jeg siger det lige ud, men havde i overhovedet sat jer ind i hundens racer før i købte den, for så burde i vide at jeres hund dødkeder sig, og det formenligt er derfor i har så meget ballade... når der er collie i hunden ja så er det en meget meget klog hund, som har brug for at bruge sit hoved og opleve nye ting helst hver dag... så nytter det skisme ikke at din kæreste ikke gider lette sin bagdel og lufte hunden... det er synd for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.