Vores hund ødelægger alt !! Er så Frustreret !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.333 visninger
74 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Anonym trådstarter

Kom endnu engang hjem, efter en dag på arbejde hvor hunden har ødelagt en masse ting.. Der lå smadret glas, men denne gang var det ikke "bare" nogle af vores egne ting, men min mors helt nye kaffekande.. Den var smadret i tusinde stykker, og hun bider i vores papirer, hiver tingene ned fra hylder og sådan..

Jeg gider ikke komme hjem til et hjem der er total smadret mere... Hun har ødelagt 3 par solbriller af min kærestes og 2 par af mine, hun har ødelagt utallige papirer, hevet en masse af vores pynte ting ned fra hylder, og MANGE MANGE andre ting som jeg ikke gider skrive ned her, hun har dog ikke bidt i møbler endnu.. Men det er bare så frustrende

Hvad kan jeg gøre for at hun ikke ødelægger ting mere?

Det skal lige siges at min kæreste går hjemme hver dag, han er altid hjemme og er ikke god til at samarbejde om tingene.. Han tror at går han med hende 3-4 gange om ugen så er det nok..

Er så ked af det og frustreret over hun er sådan at nærmest overvejer at give hende til den første og bedste der kommer forbi.. Er så grædefærdig, hun har ALDRIG gjort det før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Kom endnu engang hjem, efter en dag på arbejde hvor hunden har ødelagt en masse ting.. Der lå smadret glas, men denne gang var det ikke "bare" nogle af vores egne ting, men min mors helt nye kaffekande.. Den var smadret i tusinde stykker, og hun bider i vores papirer, hiver tingene ned fra hylder og sådan..

Jeg gider ikke komme hjem til et hjem der er total smadret mere... Hun har ødelagt 3 par solbriller af min kærestes og 2 par af mine, hun har ødelagt utallige papirer, hevet en masse af vores pynte ting ned fra hylder, og MANGE MANGE andre ting som jeg ikke gider skrive ned her, hun har dog ikke bidt i møbler endnu.. Men det er bare så frustrende

Det skal lige siges at min kæreste går hjemme hver dag, han er altid hjemme og er ikke god til at samarbejde om tingene.. Han tror at går han med hende 3-4 gange om ugen så er det nok..

Er så ked af det og frustreret over hun er sådan at nærmest overvejer at give hende til den første og bedste der kommer forbi.. Er så grædefærdig, hun har ALDRIG gjort det før..

Seriøst så ville jeg give hende en mundkurv på og lukke hunden ude i gangen, med alle døre låst...

Det er ikke en holdbar løsning, men det burde virke i hvert fald på her og nu problemet...

Anmeld

12. juni 2011

Troldemommi

Jeg tænker på at din hund keder sig og derfor søger noget adspredelse i at lave ulykker, man kan få noget aktivitets legetøj som måske kan hjælpe, jeg syntes også det er alt for lidt jeres hund bliver luftet hvis den er indendøre hele dagen skal den da luftes flere gange hver dag :-) så din kæreste må efter min mening ud og gå meget mere med hunden :-)

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvis vi skal hjælpe dig må du altså komme med nogle oplysninger om hunden 

1. Race?

2. Alder?

3. Er den vokset op hos jer eller har i fået den som voksen?

4. Har I flyttet mens i har haft hunden?? 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

1. Race?

2. Alder?

Det er en blanding meller labrador og collie.. Hun er 1 år gammel, og har været ved os siden hun var 10 uger gammel.. Vi har boet samme sted alt den tid vi har haft hende.. vi har have hun render ude i hele dagen stortset.. Så hun har rigeligt mulighed for at være ude..

Anmeld

12. juni 2011

Peanut

MorTilJanuar skriver:

1. Race?

2. Alder?

Ja og hvor længe det har stået på 

Anmeld

12. juni 2011

PernilleogDennis

Ja mere motion til hunden, mundkurv og lign. er absolut ikke løsningen, da detr ikke er hundens skyld... den gør det jo for opmærksomhed. Hvis den ikke kommer ud mere end 4 gange i ugen så kan jeg skisme godt forstå den laver de ting derhjemme. Den keder sig.. :-) Kan i evt ikke lave en hyggetur en eller to gange om dagen hvor hunden kan få lov at komme ud og lege og have det sjovt, og få opmærksomhed fra jer??

For hvis ikke den får mere motion, så tror jeg desværre den bliver ved med det.. :s

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg tænker på at din hund keder sig og derfor søger noget adspredelse i at lave ulykker, man kan få noget aktivitets legetøj som måske kan hjælpe, jeg syntes også det er alt for lidt jeres hund bliver luftet hvis den er indendøre hele dagen skal den da luftes flere gange hver dag :-) så din kæreste må efter min mening ud og gå meget mere med hunden :-)

Ja, jeg arbejder de fleste dage fra 9-20, så det er jo ikke meget jeg er hjemme om dagen, så jeg kan ikke vide hvor meget han går med den og ofte når jeg spørger ham om han har gået med hende siger han bare at det har han gjort, men det tror jeg ikke på..

Anmeld

12. juni 2011

B&J

Jeg forstår virkelig godt jeres hund ødelægger alt når den kun bliver gået så lidt med og når din Mand er hjemme!!!

hvis han gad lette sin numse gå med den omkring 4gange om dagen eller mere så ville det ikke være så slet give den noget aktivering når i ikke er hjemme...

men forstår ikke din kæreste er altid hjemme hvordan kan den så ødelægge alt???

Anmeld

12. juni 2011

B&J

PernilleogDennis skriver:

Ja mere motion til hunden, mundkurv og lign. er absolut ikke løsningen, da detr ikke er hundens skyld... den gør det jo for opmærksomhed. Hvis den ikke kommer ud mere end 4 gange i ugen så kan jeg skisme godt forstå den laver de ting derhjemme. Den keder sig.. :-) Kan i evt ikke lave en hyggetur en eller to gange om dagen hvor hunden kan få lov at komme ud og lege og have det sjovt, og få opmærksomhed fra jer??

For hvis ikke den får mere motion, så tror jeg desværre den bliver ved med det.. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.