Vores hund ødelægger alt !! Er så Frustreret !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MorTilJanuar skriver:

Nu afhænger det altså af grunden for at smække en mundkurv på.. vores golden havde det som tidligere skrevet og han har været fri af den i 2 mdr nu... 

vi valgte at vi IKKE ville smække ham i narkose pga hans tænder og dyrlægen var helt enig med os i at den bedste løsning var en stofmundkurv når han var alene indtil vi var sikre at ALLE var helt ude 

Så er det jo også af omsorg i har gjort det, og ikke bare for en nem løsning.  Men det andet forslag er da bare for at slippe for at gøre noget ved problemet. At lukke en hund inde med mundkurv på er nok det dummeste jeg længe har hørt nogen forslå. Det er direkte dyreplageri affødt af uvidenhed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Kan du ikke prøve at sende et billede af den "boks"?

hmmm jeg kan lige prøve om jeg kan finde en på google, for det er jo som sagt min venindes hund og har ikke lige noget billede af den. To sek

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

hmmm jeg kan lige prøve om jeg kan finde en på google, for det er jo som sagt min venindes hund og har ikke lige noget billede af den. To sek

Tak

Kan du ikke evt. få din veninde til at sende et billede?

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Kom endnu engang hjem, efter en dag på arbejde hvor hunden har ødelagt en masse ting.. Der lå smadret glas, men denne gang var det ikke "bare" nogle af vores egne ting, men min mors helt nye kaffekande.. Den var smadret i tusinde stykker, og hun bider i vores papirer, hiver tingene ned fra hylder og sådan..

Jeg gider ikke komme hjem til et hjem der er total smadret mere... Hun har ødelagt 3 par solbriller af min kærestes og 2 par af mine, hun har ødelagt utallige papirer, hevet en masse af vores pynte ting ned fra hylder, og MANGE MANGE andre ting som jeg ikke gider skrive ned her, hun har dog ikke bidt i møbler endnu.. Men det er bare så frustrende

Hvad kan jeg gøre for at hun ikke ødelægger ting mere?

Det skal lige siges at min kæreste går hjemme hver dag, han er altid hjemme og er ikke god til at samarbejde om tingene.. Han tror at går han med hende 3-4 gange om ugen så er det nok..

Er så ked af det og frustreret over hun er sådan at nærmest overvejer at give hende til den første og bedste der kommer forbi.. Er så grædefærdig, hun har ALDRIG gjort det før..

Hvor meget går i med hende, og hvor meget leger i med hende?? Hunde ødelægger når de keder sig....

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Altså denne her er den der ligner mest. Åbningen er større og er i siden af buret. Så har de lagt tæpper ind til den. Buret er også større end den her

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Tak

Kan du ikke evt. få din veninde til at sende et billede?

Nej det tror jeg desværre ikke.

Anmeld

12. juni 2011

KamillaT

det lyder på mig som om din kæreste ikke rigtig gider den, og at du nok ikke har så meget tid til den som du burde have

hunden keder sig da og trænger til at komme ud. jeg ville aldrig give den mundkurv på, det er sgu synd. det er ikke hundens skyld. det er ejerne den ligger hos!

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Altså denne her er den der ligner mest. Åbningen er større og er i siden af buret. Så har de lagt tæpper ind til den. Buret er også større end den her

Jeg har lidt overvejet at sætte gitter for under vores trappe, så kan hun evt. være der når vi ikke er hjemme, der er nok plads til hun både kan stå op og ligge ned derinde under.. Men jeg ved ikke..

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Jeg har lidt overvejet at sætte gitter for under vores trappe, så kan hun evt. være der når vi ikke er hjemme, der er nok plads til hun både kan stå op og ligge ned derinde under.. Men jeg ved ikke..

Nej okay. Men det var da i hvert fald en mulighed med et bur for så kan hun få ro derinde.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Nej okay. Men det var da i hvert fald en mulighed med et bur for så kan hun få ro derinde.

Ja, nemlig.. Og så kan hun heller ikke rende rundt og lave en masse ballade..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.