se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Mor-til-asta-09

lounika skriver:

man skulle ikke tro han skal komme her i juni... men mor tror hvis det er dec   hun går helt strikke amok..  den hat med skibe på er dog ikke til lillemanden med til hans far  takk til mormoren

Det kan hun sgu`da tjene penge på skide smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

lounika

Mor-til-asta-09 skriver:

Det kan hun sgu`da tjene penge på skide smart

arrr det tager jo alså noget tid at lave dem så det hvis ikke sådan noget man tjæner noget på

Anmeld

19. juni 2011

Mor-til-asta-09

lounika skriver:

arrr det tager jo alså noget tid at lave dem så det hvis ikke sådan noget man tjæner noget på

Ja i know...

Anmeld

24. juni 2011

lounika

nu er min mora snart færdi med huer til

bullerbassen.. 3 stk

najsen.. 2 stk

mille83.. 2 stk

tvillingemor90.. 2 stk

.......Hvem mangler så...?????

Anmeld

24. juni 2011

lounika

millesofie skriver:

er jeg på listen

men i hver fald så vil jeg meget gerne have en brumbasse hue i str 7 år og en mariehøne i str 3 år (mariehønen må gerne være med snore i til at binde under hagen )

og så kan du jo bare lige citere mig når jeg kommer på listen, eller jeg kan sende en PB. det må du om

vil du sende mig en privat beske med de huer du ønsker min mor skal lave så hun kan komme i gang med dem .. og dit tlf nr..

jeg skal bruge nogle mål på dine børn .. du tager et målebånd også måler i panden og lige rundt ikke ned i nakken..

Anmeld

24. juni 2011

lounika

Najsen86 skriver:

haha ja det er da en giraf...  hun er ikke født endnu... der går

lige 6 ½ uge endnu... men tænkte hun kunne bruge dem til

efterår/vinter...... så det er vel str 4 mdr...

nu har hun tid til at laver fler de føsret 10 bestillineger er igemen hvis du vil have lavet din med nu ... hun har også lavet dem til min lille jonas før han født jo..  de er strikket og hæklet så de skal nok komme til at passe dem..  så vil du have din på bestillinges liste nu??

Anmeld

24. juni 2011

Najsen86

lounika skriver:

nu har hun tid til at laver fler de føsret 10 bestillineger er igemen hvis du vil have lavet din med nu ... hun har også lavet dem til min lille jonas før han født jo..  de er strikket og hæklet så de skal nok komme til at passe dem..  så vil du have din på bestillinges liste nu??

ja tak

Anmeld

26. juni 2011

lounika

Najsen86 skriver:

ja tak

hvad var det du gerne vil have.... vil du sende mig en privat besked med det i og  frave ønske pige eller dreng mm.. og dit tlf nr..

Anmeld

26. juni 2011

sarahb

WOW hvor er hun sej, den ugle hue er bare så fed

Anmeld

26. juni 2011

lounika

sarahb skriver:

WOW hvor er hun sej, den ugle hue er bare så fed

ja den er nemmelig rigtig sød... hun laver dem på bestilling hvis det var noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.