se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

bullerbassen

lounika skriver:

ja det er de nemmelig .. hun har lavet to til en anden og nu er det dine der er i gang fra i morgen .. så der går ikke længe i nu.. selfølig er der nogle dage hun ikke har så meget tid så lige hvor mange der går kan jeg ikke sige hun har jo andet der skal passes også.. men de er på trapperne ..

Det haster nu heller ikke - skal jo først bruge dem til vinter . Var blot nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

camilla28

øhm efter som jeg  spurte  først  tæller det så ik

Anmeld

18. juni 2011

millesofie

lounika skriver:

hun siger jeg godt må tage 4 mere i bestilling nu så de næste 4 der bestiller er på listen.... 

er jeg på listen

men i hver fald så vil jeg meget gerne have en brumbasse hue i str 7 år og en mariehøne i str 3 år (mariehønen må gerne være med snore i til at binde under hagen )

og så kan du jo bare lige citere mig når jeg kommer på listen, eller jeg kan sende en PB. det må du om

Anmeld

18. juni 2011

lounika

camilla28 skriver:

øhm efter som jeg  spurte  først  tæller det så ik

jeg kunne ikke overskuge hvem der skrev først eller ik men alle skal nok få lavet hun er ved at være færdi med de første 5..  hvad var det du grene vil have.. vil du sende mig en privat bested med hvad det er du vil have og jeg skal bruge hove mål på barnet hvis du sætter et måle bånd i panden også måler lige rundt om hovet ikke ned i nakken..

Anmeld

18. juni 2011

lounika

Fisenberg skriver:

er jeg på listen

men i hver fald så vil jeg meget gerne have en brumbasse hue i str 7 år og en mariehøne i str 3 år (mariehønen må gerne være med snore i til at binde under hagen )

og så kan du jo bare lige citere mig når jeg kommer på listen, eller jeg kan sende en PB. det må du om

det tror jeg ikke du er i nu men det kan du da komme nu.. he he..

jeg skal bruge mål på dine børn for en 7 åri kan jo være forskællige.. du skal måle i panden også lige rundt om hovet med et målebånd ikke ned i nakken... også kan du sende det i en privat besk til mig sammen med hvad du ønsker og dit tlf nr så skriver jeg det i bogen til mor..   jeg har tremin om en uge så hvis jeg skal gå i fødsel skal de stå der i det hele til mora..

Anmeld

18. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Det haster nu heller ikke - skal jo først bruge dem til vinter . Var blot nysgerrig

hun er snart færdi med dine der mangle kun lidt på den sidset siger hun he he og 2 til en anden en også..

Anmeld

18. juni 2011

bullerbassen

lounika skriver:

hun er snart færdi med dine der mangle kun lidt på den sidset siger hun he he og 2 til en anden en også..

Weeeee  hun er ski hurtig

Anmeld

18. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Weeeee  hun er ski hurtig

ja det er hun... ca 1 dag om 1 hat siger hun... he he..

Anmeld

18. juni 2011

bullerbassen

lounika skriver:

ja det er hun... ca 1 dag om 1 hat siger hun... he he..

Lyder ligesom vores olde  Hun strikker så mange fine trøjer til os

Anmeld

18. juni 2011

millesofie

lounika skriver:

det tror jeg ikke du er i nu men det kan du da komme nu.. he he..

jeg skal bruge mål på dine børn for en 7 åri kan jo være forskællige.. du skal måle i panden også lige rundt om hovet med et målebånd ikke ned i nakken... også kan du sende det i en privat besk til mig sammen med hvad du ønsker og dit tlf nr så skriver jeg det i bogen til mor..   jeg har tremin om en uge så hvis jeg skal gå i fødsel skal de stå der i det hele til mora..

okay det gør jeg

men ellers så haster det jo ikke mere end din fødsel  det er jo trods alt nogenlunde varmt uden for lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.