er jeg utro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja jeg tænker også at det skal være naivt/uskyldigt... som at jeg jo ikke ville andet end ha' det sjovt og hvis jeg ikke nævnte min kæreste i går var det mere et tilfælde-agtigt...

Jamen snakkede I om kærester? Hvis du direkte løj, ja så er du lidt ude og svømme, men ellers ikke

Og måske skulle du også lige kort fortælle din kæreste om hvad der skete igår, sådan uden at fremhæve den her dude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

KamillaT

Var det sket her, var kæresten røget ud. jeg vil ikke finde mig i sådan noget. for hvorfor har man brug for den bekræftigelse, er det fordi man ikke får rigeligt derhjemme???????

Så her var den ikke gået.

Anmeld

10. juni 2011

MinNoah

Synes egentlig det er OK at snakke/flirte en smule med fyre i byen... så længe det IKKE udvikler sig til berøring, kys, osv.

Og synes ikke din kæreste behøver vide noget om det. Herregud, vi er vel kun mennesker der har lyst til at blive bekræftet indimellem. jeg ville ikke flippe ud hvis min kæretse havde snakket med en pige i byen - men jeg ville blive sur idet han får hendes nummer og ikke fortæller at han har mig!

Så ja hvis du elsker din kæreste, så stop legen nu

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jamen snakkede I om kærester? Hvis du direkte løj, ja så er du lidt ude og svømme, men ellers ikke

Og måske skulle du også lige kort fortælle din kæreste om hvad der skete igår, sådan uden at fremhæve den her dude

Nej slet ikke... det blev ikke nævnt! Ville ikke lyve. Men tænker bare at jeg burde ha' opfanget nogle signaler fra ham så jeg  kunne sige det, men det var så uskyldigt... og alligevel... vi flirtede du ved

Anmeld

10. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej slet ikke... det blev ikke nævnt! Ville ikke lyve. Men tænker bare at jeg burde ha' opfanget nogle signaler fra ham så jeg  kunne sige det, men det var så uskyldigt... og alligevel... vi flirtede du ved

Altså har på fornemmelsen du ikke tænkte på at du var utro? Og det ville du vel have gjort, hvis du var, så det må da have været meget uskyldigt  

Fortæl det til kæresten, så der ikke kommer problemer senere 

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Altså har på fornemmelsen du ikke tænkte på at du var utro? Og det ville du vel have gjort, hvis du var, så det må da have været meget uskyldigt  

Fortæl det til kæresten, så der ikke kommer problemer senere 

Ja tror du har ret men tror jeg dummede mig da jeg fik fat i hans nr for sjov.... indtil da var det uskyldigt men han skrev jo da han vågnede.. Det er lidt svært at forklare kæresten. Det var ment som en prank men nu skriver vi om sommerferie og eksamen.... hmmmm?

Anmeld

10. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

Måske det ikke fysisk utroskab, men det er i hvert fald mentalt! Synes du skal stoppe nu, imens legen er god. Du kan miste din kæreste ved det! se det fra hans side, hvad ville du sige til han fik et nummer af en pige han havde mødt i byen? det forkert. 

Hvis du elsker din kæreste, så lad være med at gør det imod ham.

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Selvom jeg selv tænker at jeg nok hellere må stoppe så var det meget rart at der lige var én der kunne forstå heh... men ja jeg tror hellere jeg må skrive til ham at jeg altså har en kæreste...

godt intiativ. det fortjener den anden part ihvert fald at vide, så han ikke tror han har en chance :-)
- men man kan sagtens fjante med det modsatte køn. det gør jeg da også. Og dem som jeg "gør det med" er nogle jeg har lært at kende igennem min kæreste. Det er nogen jeg har fået et godt venskab til, og som har samme humor som os. Desuden så er vi sådan nogle der går og tager lidt pis på hinanden engang imellem, så vi går tit og chatter til hinanden

Anmeld

10. juni 2011

twinny

Vend den om... Ville du have din kæreste gjorde det imod dig?

Hvis min kæreste gjorde det, havde jeg fået et føl..

Det er ikk fysisk, men psykisk utroskab... Så ja, det synes jeg du er.

Anmeld

10. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja tror du har ret men tror jeg dummede mig da jeg fik fat i hans nr for sjov.... indtil da var det uskyldigt men han skrev jo da han vågnede.. Det er lidt svært at forklare kæresten. Det var ment som en prank men nu skriver vi om sommerferie og eksamen.... hmmmm?

Det er tit nemmere at snakke med nye mennesker end gamle bekendtskaber

Hvis du selv syntes det er forkert, så stop Men ellers så er der jo ikke nogen gyldig grund til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.