er jeg utro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

mor til lille emma

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

Jeg har den holdning, at det man laver skal man kunne lave hvis kæresten var der.. Han ville nok ikke blive glad, så jeg synes det er forkert..
Ville du acceptere at han gjorde det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

mor til lille emma

- skriver:

Syntes ikke du har gjort noget forkert...

En flirt skal der være plads til...

en flirt er ok, men der er jo telefonnumre i det her, hun har fået hans nummer, så er vi vidst ude i noget mere end en flirt, er vi ikke...

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

MedRogn skriver:

Hvis du ikke stopper lige nu, så kommer du det i hvert fald snart!!!!

Ja, stop hellere mens legen er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.