er jeg utro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

Du har ikke været utro.... ENDNU!

Synes enlig det er nemt nok, stil dig selv det spørgsmål:

Ville jeg synes det var okay min kæreste gør det? Hvis ja og i er enige om det så er det jo ok i jeres forhold.

MEN den gik ikke hjemme ved mig, ville føle mig ført bag lyset fordi du ikke havde fortalt du havde kæreste

Lad være med at få flirtens nummer det er at lege med ilden, det er nok noget de fleste har prøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

jeg vil ikke mene du er utro. 

men jeg tror det kommer an på hvordan dig og din kærestes forhold er, altså sådan med jalouxi og sådan. 

havde det været min kæreste, ville jeg ha været ligeglad - fordi jeg er ikke jaloux, og jeg VED at han aldrig kunne finde på at være sammen med en anden. og i mine øjne, har han ret til at have venner og veninder, så længe det ikke er andet end det. 

men havde det været mig, tvært imod, så havde min kæreste IKKE været ligeglad, fordi han er så jaloux som han er.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes ikke at du skal være så hård ved dig selv. Ja, du skulle nok have sagt til den fyr at du havde en kæreste, men det gjorde du ikke og det var der nok en grund til. Når man er i et parforhold, ligegyldigt hvor meget man elsker sin kæreste, så savner man bare nogle gange at blive begæret af andre mænd, at mærke suset af det nye og spændende. Jeg kender følelsen. Og en uskyldig flirt er der ikke noget i vejen med. Og som du selv siger, I har et afslappet forhold til flirt derhjemme, og det er jo fint at du ved hvor din kæreste står m.h.t. problematikken. Nu har du afsluttet flirten og så er der ikke mere i dét. Og du fik lov til at føle dig lækker og eftertragtet.

Hvor er du sød! Det havde jeg brug for at høre fra en anden! Har virkelig haft dårlig samvittighed... ikke bare over for min kæreste men også overfor ham fyren! jeg har heller aldrig været i sådan en "voksent" og seriøst forhold før, og kan godt mærke at jeg skal lære at der er grænser lyder som om jeg er dum men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i byen uden at "måtte" flirte og gøre hvad der passede mig

Anmeld

12. juni 2011

FrkT

Ox. skriver:

Du er jo ikke utro, endnu ....

Men hold nu kæft jeg ville blive tosset hvis jeg fandt ud af min kæreste havde bedt om et nummer til en tøs i byen, og så endda ikke fortalt hende han havde kæreste ..

Der er jo en grund til du vælger IKKE at fortælle det ..

Jeg kunne ikke have sagt det bedre.

Ville du ikke også selv have det elendigt med det, hvis det var omvendt og din kæreste der havde gjort det mod dig? (ikke dig, Sussie, men ts )

Anmeld

12. juni 2011

Mor-til-asta-09

Nej ikke Utro.. Men bliver du ved, så ender du nok med at være det.. Og synes det er utroligt forkert du ikke har fortalt ham at du har en kæreste, selvfølgelig kan man få nye venner i byen, men både den nye ven og kæresten skal høre om hinanden...

Anmeld

12. juni 2011

Fru'Rugaard

Jeg kender selv en der har haft det på samme måde- og hvis du har den "trang til en anden fyr"/"lyst"- så sker der simpelthen for lidt i dit forhold, der mangler en glød...
Men, ja, det er uretfærdigt overfor din kæreste.

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Utroskab? Nej. Men hvis du allerede nu overvejer om du har gang i noget forkert, er det måske fordi du faktisk ved, at hvis den ikke stopper snart, så kan det gå den vej?

Hvis nu du gerne vil beholde kontakten, men er lidt usikker på hvad han vil, så synes jeg du skal fortælle at du har en kæreste, men at du gerne vil være venner med ham. Så må du se hvordan han tager det.

Man kan sagtens få nye venner gennem en bytur. Det har min kæreste da fået så vidt jeg ved. Jeg ser det ikke som en trussel når han har fortalt at han har en kæreste.  Har da også selv ind imellem mødt søde fyre på en bytur, så oftest gennem andre venner. Og det er da gået fint med at beholde et bekendtskab kørende, uden at det skulle ende i noget andet. 

Tror at spille kortene ærligt er vigtigts, og måske også det der går dig på samvittigheden? At du ikke fortalte at du har en fyr.

Håber det løser sig. 

Anmeld

12. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg synes ikke du er utro, men det er for mig ikke okay det du gør...

Anmeld

12. juni 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

I min verden er du i hvert fald gået over stregen...hvis nu scenariet havde været omvendt, og det var din kæreste der havde gjort som dig, hvordan ville du så ha' det?!

Jeg var i hvert fald blevet MEGA tosset og ked, hvis min mand bad om en anden kvindes tlf.nr. og heller ikke lige havde fortalt at han var gift

Anmeld

13. juni 2011

Sabina

Ox. skriver:

Du er jo ikke utro, endnu ....

Men hold nu kæft jeg ville blive tosset hvis jeg fandt ud af min kæreste havde bedt om et nummer til en tøs i byen, og så endda ikke fortalt hende han havde kæreste ..

Der er jo en grund til du vælger IKKE at fortælle det ..

Kunne ikke være mere enig !

Det er bare ikke iorden det der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.