Anonym skriver:
Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!
Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.
Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken... Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.
ER jeg ude på dybt vand, piger?
Utroskab? Nej. Men hvis du allerede nu overvejer om du har gang i noget forkert, er det måske fordi du faktisk ved, at hvis den ikke stopper snart, så kan det gå den vej?
Hvis nu du gerne vil beholde kontakten, men er lidt usikker på hvad han vil, så synes jeg du skal fortælle at du har en kæreste, men at du gerne vil være venner med ham. Så må du se hvordan han tager det.
Man kan sagtens få nye venner gennem en bytur. Det har min kæreste da fået så vidt jeg ved. Jeg ser det ikke som en trussel når han har fortalt at han har en kæreste. Har da også selv ind imellem mødt søde fyre på en bytur, så oftest gennem andre venner. Og det er da gået fint med at beholde et bekendtskab kørende, uden at det skulle ende i noget andet.
Tror at spille kortene ærligt er vigtigts, og måske også det der går dig på samvittigheden? At du ikke fortalte at du har en fyr.
Håber det løser sig. 
Anmeld