er jeg utro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er har bare meget hurtigt fået et "voksentliv" og min kæreste er meget hjemme gider ikke ud... og i går var første bytur i lang tid og SÅ tiltrængt... Havde "glemt" at jeg var en flot pige og det var fedt at opleve Ikke en bedre undskyldning end det....

altså .. hmmm .. i min verden er det helt ok at flirte en enkelt aften i byen ..men ikke ok hvis det fortsætter pr sms eller andet ...

men måske du skulle prøve at dulle dig op derhjemme for kærestens skyld som du gør når du skal i byen ... så genopdager han nok at du er en flot pige og så får du den opmærksomhed fra den "rigtige " person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jah du har ret...  har jeg også tænkt meget over... Og jeg er jo ikke træt af min kæreste.. overhovedet. Jeg var mere træt af mig selv og ham fyren gav mig opmærrksomhed blandt alle de andre piger.. så jeg var smigret...

Kan jeg godt forstå, og det er også meget vigtigt at blive bekræftet en gang imellem. Føl du dig endelig smigret. Man kan jo sagtens være attraktiv for andre, selvom man er i forhold, og man måske selv har lidt svært ved at se, at man skulle være så interessant .

Men tag det måske som et tegn på, at du og kæresten kunne trænge til at pifte hverdagen lidt op. - Hvad med at arrangere en romantisk aften/skeje lidt ud/gøre noget nyt ( ? ).

God fornøjelse 

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Nej du er ikke utro, endnu.. men det lyder til at det sagtens kan komme dertil .. tænk dig rigtig godt om, hvad ved du egentlig om ham ? har han en kæreste? .

hvis du er åben om at du har en kæreste som du elsker, ja så ser jeg intet problem i at du holder kontakten og får en ny ven.. MEN.. fortsætter du med at bevidst ikke fortælle om manden i dit liv, ja så er du på dybt vand.. 

Tror jeg skriver til ham nu..... Tænker bare at der er ikke meget man kan forklare i en sms, men hvad skal jeg skrive... "hey forresten: ......."

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Anonym skriver:

Tror jeg skriver til ham nu..... Tænker bare at der er ikke meget man kan forklare i en sms, men hvad skal jeg skrive... "hey forresten: ......."

hvis han spørger hvad du laver, så skriv f.eks. at du sidder og ser en film med kæresten, eller venter på at kæresten kommer hjem så i kan få aftensmad, eller sådan noget

hvis du syns han var sjov at være sammen med, er der ingen grund til at lukke døren for et venskab hvis du tror du kan styre det ..  

Anmeld

10. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Eller bare nævn at din kæreste laver mad iaften? Eller noget i den stil? Så virker det heller ikke som om du er ude på at få fat i ham, eller noget i den stil

BTW, så syntes jeg ikke du havde gjort noget forkert

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

hvis han spørger hvad du laver, så skriv f.eks. at du sidder og ser en film med kæresten, eller venter på at kæresten kommer hjem så i kan få aftensmad, eller sådan noget

hvis du syns han var sjov at være sammen med, er der ingen grund til at lukke døren for et venskab hvis du tror du kan styre det ..  

Tænker måske bare at... jah det kommer nok bag på ham. men jo det kunne jeg.. Tror måske bare jeg skriver "det var hyggeligt i går og jeg fik dit nr for sjov fordi vi drillede hinanden, men jeg fik vidst ikke fortalt dig jeg har en kæreste... det må du undskylde."

??

Anmeld

10. juni 2011

Madam Blå

Det er svært at definere utroskab.. Men herhjemme var jeg blevet dybt såret, hvis min kæreste havde gjort det. Ligesom han ville blive knust, hvis det var mig..

Ville det være ok, hvis din kæreste gjorde det?

Kan godt forstå, at man gerne vil have den opmærksomhed. Kender jeg da fra mig selv  Men der er en grænse.. Og for mig, så har du lige ved og næsten krydset den. Men heldgivis er grænser forskellige, og jeres er sikkert ikke lige så stram som min

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Eller bare nævn at din kæreste laver mad iaften? Eller noget i den stil? Så virker det heller ikke som om du er ude på at få fat i ham, eller noget i den stil

BTW, så syntes jeg ikke du havde gjort noget forkert

Ja jeg tænker også at det skal være naivt/uskyldigt... som at jeg jo ikke ville andet end ha' det sjovt og hvis jeg ikke nævnte min kæreste i går var det mere et tilfælde-agtigt...

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Anonym skriver:

Tænker måske bare at... jah det kommer nok bag på ham. men jo det kunne jeg.. Tror måske bare jeg skriver "det var hyggeligt i går og jeg fik dit nr for sjov fordi vi drillede hinanden, men jeg fik vidst ikke fortalt dig jeg har en kæreste... det må du undskylde."

??

tja, så lukker du jo døren for et venskab  

det skal helst lyde som at du ikke tænkte over at du ikke nævnte det.. for så bliver han nok fornærmet men ja, hvid du ikke føler du kan styre at have hans nr. og kontakten, så syns jeg du skal afslutte det helt .. 

Anmeld

10. juni 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

??

Ej det skal du ikke skrive. Det kan jo være at han slet ikke er interreseret, og så gør du dig selv lidt til grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.