er jeg utro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jah det ville være perfekt! Men tror det ikke

ej ventetiden er ulidelig

Han svare nok engang, og hvis han ikke gør, så kan du jo regne med at han ikke bliver et problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

twiggi

du kan vende den om og se;

ville du syntes det var ok hvis din kæreste gjorde det med en pige når han var i byen med gutterne?

så har du svaret.

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nu har jeg ikke læst hvad de andre har svaret...

Men... (som andre nok også har skrevet) prøv at vende den om... hvordan ville du have det hvis det var din kæreste der gjorde det?

Nej det er også rigtigt... Men som jeg har svaret en anden så er vi ret vant til at flirte og det er "okay" hos os... Men dét at jeg fik hans nr var bare ikke godt... Men har skrevet til ham fyren nu at jeg har en kæreste. Håber han forstår jeg bare havde det sjovt i går og mere var der ikke i det

Anmeld

10. juni 2011

.....

Du har ikke været utro...MEN uanset om man bare vil hygge sig i byen og glemme lidt om dagligdagen osv, så fortæller man altså at man har en kæreste . Det gør jeg altid, så fyren ved besked, hvis der er en som kommer op og snakker med mig..og hvis fyren ikke acceptere det, ja så er det om at komme væk fra ham af

Anmeld

10. juni 2011

1000Ben

Jeg tror bare du skal spørge dig selv om det ville være rart hvis din kæreste gjorde det samme ???? - så har du svaret!!!  Kærligheden er svær 

Anmeld

10. juni 2011

Mor til L&S

Nej jeg synes ikke du har været utro, men tænker mere:

Hvorfor havde du brug for den opmærksomhed fra ham og hvorfor bad du om hans nr? Og mærk helt efter i maven inden du svarer..

Anmeld

10. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

jeg vil bare lige sige... at hvis du er itvivl om, om du er utro... så ER du gået for langt... slut det var alt jeg havde at sige

Anmeld

11. juni 2011

JustAnotherName

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

Jeg syntes faktisk grænsen blev lidt usynlig allerede da du ber en anden om hans nummer.... Selvom det var uskyldigt, så var det også overflødigt!

Du ved nok selv hvor grænsen bør gå?!
Hvis du føler, at du er gået lidt for vidt, så er der nok noget om det!

Anmeld

11. juni 2011

modesty

Anonym skriver:

Nej det er også rigtigt... Men som jeg har svaret en anden så er vi ret vant til at flirte og det er "okay" hos os... Men dét at jeg fik hans nr var bare ikke godt... Men har skrevet til ham fyren nu at jeg har en kæreste. Håber han forstår jeg bare havde det sjovt i går og mere var der ikke i det

Jeg synes ikke at du skal være så hård ved dig selv. Ja, du skulle nok have sagt til den fyr at du havde en kæreste, men det gjorde du ikke og det var der nok en grund til. Når man er i et parforhold, ligegyldigt hvor meget man elsker sin kæreste, så savner man bare nogle gange at blive begæret af andre mænd, at mærke suset af det nye og spændende. Jeg kender følelsen. Og en uskyldig flirt er der ikke noget i vejen med. Og som du selv siger, I har et afslappet forhold til flirt derhjemme, og det er jo fint at du ved hvor din kæreste står m.h.t. problematikken. Nu har du afsluttet flirten og så er der ikke mere i dét. Og du fik lov til at føle dig lækker og eftertragtet.

Anmeld

11. juni 2011

bonanza

ja du er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.