er jeg utro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.037 visninger
74 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Københavnermor

Hvis du ikke stopper lige nu, så kommer du det i hvert fald snart!!!!

Anmeld

10. juni 2011

Ox.

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

Du er jo ikke utro, endnu ....

Men hold nu kæft jeg ville blive tosset hvis jeg fandt ud af min kæreste havde bedt om et nummer til en tøs i byen, og så endda ikke fortalt hende han havde kæreste ..

Der er jo en grund til du vælger IKKE at fortælle det ..

Anmeld

10. juni 2011

DenLykkelige

Jeg vil mene det er på grænsen..

Jeg ville blive så ked og såret hvis min kæreste havde gjort som dig i byen, det er ok at finde venner, men det der flirt, det hører sku ikke hjemme...

Hvordan ville du have det hvis det var ham der lige havde mødt en trunte i byen???  Og hun sms'ede flirt til ham dagen efter?

Anmeld

10. juni 2011

Nettemor

enig med 'MedRogn'! det går det du har gjort indtil videre men fortsætter du så er du ude på dybt vand!!

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

MedRogn skriver:

Hvis du ikke stopper lige nu, så kommer du det i hvert fald snart!!!!

Ja jeg tænker også at den skal stoppes nu... i går var hyggeligt men det er noget andet nu.. heller ikke sødt overfor ham fyren.

Men det føltes så godt at være ude og eftertragtet.... flover mig

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvis det var din mand der var dig i din beskrivelse, ville du finde det ok eller ej...?

Anmeld

10. juni 2011

serinasmor

jeg ville stoppe nu mens legen er god ... og der ikke er sket noget ...

og så mærk efter

hvorfor har du brug for hans opmærksomhed ??

Anmeld

10. juni 2011

Ox.

Anonym skriver:

Ja jeg tænker også at den skal stoppes nu... i går var hyggeligt men det er noget andet nu.. heller ikke sødt overfor ham fyren.

Men det føltes så godt at være ude og eftertragtet.... flover mig

Allerede nu vil jeg sige du er på grænsen til at miste kæresten hvis ikke du stopper det du har gang i ..

Kan godt forstå du er flov.

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

CSDK<3 skriver:

Jeg vil mene det er på grænsen..

Jeg ville blive så ked og såret hvis min kæreste havde gjort som dig i byen, det er ok at finde venner, men det der flirt, det hører sku ikke hjemme...

Hvordan ville du have det hvis det var ham der lige havde mødt en trunte i byen???  Og hun sms'ede flirt til ham dagen efter?

ja jeg ved det... har også prøvet at vende den om. Det skal så lige siges at det med at flirte er vi ret afslappede med herhjemme da vi begge har arbejdet som bartendere og der er det en del af jobbet... og de sms'er jeg skriver med fyren er HELT uden kys og "haha" "tihi".... troe bare at fyren vil mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.