er jeg utro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

Jeg vil bare lige skrive: Pas nu på dig selv.

Du har lige siddet buret inde med eksamenshalløj. I mellemtiden er det blevet sommer osv. Du kommer endelig lidt ud. Du slår dine læsbogsmissende øjne op og bemærker en sød fyr. Som også er interesseret i dig. Du bliver fascineret. 

Mere er der endnu ikke sket. Men det kommer der til, hvis du ikke stopper nu. Og så mister du ham du elsker. Og så bliver det vinter, og pludselig er det tid til igen at sidde med næsen i bøgerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Hej Piger! Jeg sidder lige nu med (moralske) tømmermænd efter en fuld aften i byen med pigerne igår.... Vi var lige blevet færdige med eksaminer og det skulle fejres!

Jeg har en kæreste jeg bor sammen med vi har været sammen 1½ år og jeg ELSKER ham, men GUD hvor jeg trængte til at komme u dsammen med pigerne - eksamensperioden har været hård.

Vi sidder på en lille bar og der er ikke meget plads og der er (lige pludselig) to fyre der har sat sig ved os... De viser sig heldigvis at være rigtig hyggelige og sjove (ikke sådan nogle flødedrenge der vil score, bare halv-nørdede, søde fyre) Så jeg falder i snak med den ene og vi har det sjovt hele aftenen hvor vi tager videre hele flokken...  Vi går og driller hinanden og pjatter - jeg nyder det og fortæller ikke at jeg har en kæreste.. Han "forsvinder" så lige pludselig og jeg tager videre med pigerne hvor jeg så støder ind i en anden flok der var sammen med os første sted... deribland en pige der kendte ham og havde hans nr.. Jeg beder om det for jeg tænker jeg vil ringe og irritere ham fordi han skred hurtigt hjem... Vi snakker og ikke om noget "ulovligt", men jeg siger stadig ikke jeg har en kæreste.... Og i dag skriver han så... Ikke noget slesk, bare venne-flirte-snak.

ER jeg ude på dybt vand, piger?

det syntes jeg ikke. - i har jo ikke lavet noget og det virker ikke til at du har haft det i sinde. - og så er det da ganske normalt at opsøge en man har haft det hyggeligt og sjovt med. både dreng som pige. jeg ser ikke noget dårligt

- venne flirt er forskelligt fra person til person. - så find en der ikke overskrider din kærestes grænser :-)

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

jeg ville stoppe nu mens legen er god ... og der ikke er sket noget ...

og så mærk efter

hvorfor har du brug for hans opmærksomhed ??

Jeg er har bare meget hurtigt fået et "voksentliv" og min kæreste er meget hjemme gider ikke ud... og i går var første bytur i lang tid og SÅ tiltrængt... Havde "glemt" at jeg var en flot pige og det var fedt at opleve Ikke en bedre undskyldning end det....

Anmeld

10. juni 2011

Isabella_mor

MedRogn skriver:

Hvis du ikke stopper lige nu, så kommer du det i hvert fald snart!!!!

lige hvad jeg tænkte... 

Anmeld

10. juni 2011

Københavnermor

Anonym skriver:

Ja jeg tænker også at den skal stoppes nu... i går var hyggeligt men det er noget andet nu.. heller ikke sødt overfor ham fyren.

Men det føltes så godt at være ude og eftertragtet.... flover mig

Det er rart at være eftertragtede, og tænke "jeg kan stadig", det kan jeg sagtens følge.. 

Du siger selv at du elsker din kæreste, så lad hver med at risikere dit forhold pga. en dum flirt. 

Bare lad hver med at svare ham på hans sms'er mere, eller skriv du ikke er interesseret.. 

Hvis du føler moralske tømmermænd, ved du godt selv at du har gået over en grænse for hvad der er ok, så stop det nu, før du går over flere grænser...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Jeg vil bare lige skrive: Pas nu på dig selv.

Du har lige siddet buret inde med eksamenshalløj. I mellemtiden er det blevet sommer osv. Du kommer endelig lidt ud. Du slår dine læsbogsmissende øjne op og bemærker en sød fyr. Som også er interesseret i dig. Du bliver fascineret. 

Mere er der endnu ikke sket. Men det kommer der til, hvis du ikke stopper nu. Og så mister du ham du elsker. Og så bliver det vinter, og pludselig er det tid til igen at sidde med næsen i bøgerne...

Jah du har ret...  har jeg også tænkt meget over... Og jeg er jo ikke træt af min kæreste.. overhovedet. Jeg var mere træt af mig selv og ham fyren gav mig opmærrksomhed blandt alle de andre piger.. så jeg var smigret...

Anmeld

10. juni 2011

june1987

sorry but you have cross that line 

Anmeld

10. juni 2011

132319

Stop det, det kan ende med en stormende forelskelse selvom du elsker din kæreste.... Du har åbenbart haft brug for at blive bekræftet og det har alle kvinder af og til men du skal ikke gå videre. Jeg synes du skal fortælle ham at du har en kæreste, så trækker han nok selv følehornene til sig

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

det syntes jeg ikke. - i har jo ikke lavet noget og det virker ikke til at du har haft det i sinde. - og så er det da ganske normalt at opsøge en man har haft det hyggeligt og sjovt med. både dreng som pige. jeg ser ikke noget dårligt

- venne flirt er forskelligt fra person til person. - så find en der ikke overskrider din kærestes grænser :-)

Selvom jeg selv tænker at jeg nok hellere må stoppe så var det meget rart at der lige var én der kunne forstå heh... men ja jeg tror hellere jeg må skrive til ham at jeg altså har en kæreste...

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Nej du er ikke utro, endnu.. men det lyder til at det sagtens kan komme dertil .. tænk dig rigtig godt om, hvad ved du egentlig om ham ? har han en kæreste? .

hvis du er åben om at du har en kæreste som du elsker, ja så ser jeg intet problem i at du holder kontakten og får en ny ven.. MEN.. fortsætter du med at bevidst ikke fortælle om manden i dit liv, ja så er du på dybt vand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.