„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:
jeg bruger bestemt IKKE barnet som våben, for det er ikke barnets skyld at vi ikke kan finde ud af det sammen.
Han får lov til at se barnet.. Jeg har aldrig nægtet ham det
Du må ikke se det, som jeg skriver at DU gør.. men mere at vi reelt ikke ved det... jeg tror vi nogen gange skal kigge på os selv og hvad vi gør, for at få samarbejdet til at fungere...
Jeg sidder selv i den situation, at min kæreste har en fra tidligere, som han aldrig har haft muligheden for, at have 7/7, fordi der er spændt ben hele vejen igennem.. og at det først er blevet mere acceptable ingen for de sidste par år... nu kommer pigen og vil bo 7/7, men moderen vil ikke lytte til barnet... siden er alt gået i stykker ang samarbejde, da hun mener det er os, som vil og selvfølgelig vil vi det, men det er først og fremmest pigen som vil... vi har ventet til HUN er kommet med ønsket.... synes det er synd man ikke lytter til hende.. hun er 11, snart 12.... men ingen tvivl om, at begge parter kunne gøre samarbejdet bedre..
Og det tror jeg egentlig også du kunne, hvis du kigget indaf på din måde at håndtere situationen på...
Anmeld