Hader den mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

betski

Stjernestøv skriver:

Men men men.. Har du nogensinde været så forelsket at det gør ondt? At sige at han bare skal komme videre, synes jeg virkelig er ondt.

Ja, måske er der også noget galt med faren her, og måske har han brug for hjælp. Men husk lige grunden til det, Synes sgu også der mangler lidt empati med faren her..

Ej men altså, ja det er da synd for manden hvis han stadig er forelsket i TS - men det gør det da på ingen måde rigtig at han bruger deres barn som våben (hvilet TS jo har en følelse af at han gør)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

betski

Mathias Villads skriver:

Ja, men empati for begge parter....

Ja hel sikkert... jeg har nu heller ikke sagt at det kun er mødre der har brug for folks empati...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

duddi. skriver:

Altså... nu synes jeg liiige du har hurtig nok på aftrækkeren. JA en far har også ret til at se og være sammen med sine børn. MEN hvorfor har han ikke ville ha en 7/7 ordning fra start? Hvorfor kommer interessen først når TS kommer videre i sit liv? Og hvad med de to andre børn han har? Ja spørgsmålene er mange og vi kender ikke svarene på dem. Der er da ingen tvivl om at et barn har ligeså meget brug for en far som en mor, men det er jo ikke fordi TS nægter faderen til at se deres barn.

syntes os hun er ret hurtig til at dømme... 

For forstår ikke hvorfor han ikke søger det samme med de andre... Så derfor er ret sikker på at han kun gør det for at genere mig... 

Anmeld

10. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
duddi. skriver:

Ej men altså, ja det er da synd for manden hvis han stadig er forelsket i TS - men det gør det da på ingen måde rigtig at han bruger deres barn som våben (hvilet TS jo har en følelse af at han gør)

Men ved vi reelt, at TS ikke bruger sit barn som våben imod x kæresten...

Det gør sindsyg mange kvinder, da vi er meget smålig af natur... siger bare, at vi skal kigge lidt på vores egen opførsel også..

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Ox. skriver:

Ej hold så for hulan!

Nej det er ikke alle der har samme holdning her og sådan er det i livet!

Og nu vi er igang, så kan vi da sagtens vende den om og sige jamen hvad nu hvis vi har ret i de ting VI skriver, hvad nu hvis manden faktisk gerne vil se sit barn, så sidder i også og hakker ham ned på et åbent forum som han i realiteten (hvis vi skal gå så langt ud) sagtens kunne se ...

RO PÅ for fanden ... Jeg siger min, i siger jeres, sådan er det i en debat, og jeg synes det her lugter lidt, derfor skriver jeg sku det ligeså vel som i skriver det i vil ..

nu ligger landet sådan at han har to andre børn som han ikk vil søge den ordning med, DERFOR er jeg vred... Han har engang selv fortalt at han var ligeglad med børnene når de er så små...OG så har jeg en dag HØRT hans ene barn sige "far du glemmer mig!"

Altså det er virkelig ikke uden grund at jeg er så vred på ham som jeg er...Det vil jeg ikke have sker for vores fælles barn... 

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

duddi. skriver:

og det er netop sådan jeg har det...Mit barn skal ikke bruges som en kastebold...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Men ved vi reelt, at TS ikke bruger sit barn som våben imod x kæresten...

Det gør sindsyg mange kvinder, da vi er meget smålig af natur... siger bare, at vi skal kigge lidt på vores egen opførsel også..

jeg bruger bestemt IKKE barnet som våben, for det er ikke barnets skyld at vi ikke kan finde ud af det sammen.

Han får lov til at se barnet.. Jeg har aldrig nægtet ham det

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

Jeg kan virkelig godt forstå du ikke går med til 7/7 efter min mening er denne ordning ikke for børnene men for forældrenes og deres behov for at dele sol og vind lige...jeg synes det er smadder synd at så mange børn vokser op på den måde, med ingen base og i en slags nomadetilværelse.

Så om man skal se ind eller ud, eller hvad der var nogen der skrev....så handler det vel KUN om at se hvad der er bedst for børnene og der har vi jo alle hver vores holdninger og meninger.

Heldigt for mig, så har statsforvaltningen og de mennesker der arbejder indenfor det område, samme holdning som mig og derfor bliver ingen tvunget til 7/7 det vælger man selv.

Knus til dig...jeg kan godt forstå du ikke vil gå med til det, det ville jeg heller ALDRIG selvom min x også ønsker denne ordning.

Anmeld

10. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

jeg bruger bestemt IKKE barnet som våben, for det er ikke barnets skyld at vi ikke kan finde ud af det sammen.

Han får lov til at se barnet.. Jeg har aldrig nægtet ham det

Du må ikke se det, som jeg skriver at DU gør.. men mere at vi reelt ikke ved det... jeg tror vi nogen gange skal kigge på os selv og hvad vi gør, for at få samarbejdet til at fungere...

Jeg sidder selv i den situation, at min kæreste har en fra tidligere, som han aldrig har haft muligheden for, at have 7/7, fordi der er spændt ben hele vejen igennem.. og at det først er blevet mere acceptable ingen for de sidste par år... nu kommer pigen og vil bo 7/7, men moderen vil ikke lytte til barnet... siden er alt gået i stykker ang samarbejde, da hun mener det er os, som vil og selvfølgelig vil vi det, men det er først og fremmest pigen som vil... vi har ventet til HUN er kommet med ønsket.... synes det er synd man ikke lytter til hende.. hun er 11, snart 12.... men ingen tvivl om, at begge parter kunne gøre samarbejdet bedre..

Og det tror jeg egentlig også du kunne, hvis du kigget indaf på din måde at håndtere situationen på...

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

Mathias Villads skriver:

Du må ikke se det, som jeg skriver at DU gør.. men mere at vi reelt ikke ved det... jeg tror vi nogen gange skal kigge på os selv og hvad vi gør, for at få samarbejdet til at fungere...

Jeg sidder selv i den situation, at min kæreste har en fra tidligere, som han aldrig har haft muligheden for, at have 7/7, fordi der er spændt ben hele vejen igennem.. og at det først er blevet mere acceptable ingen for de sidste par år... nu kommer pigen og vil bo 7/7, men moderen vil ikke lytte til barnet... siden er alt gået i stykker ang samarbejde, da hun mener det er os, som vil og selvfølgelig vil vi det, men det er først og fremmest pigen som vil... vi har ventet til HUN er kommet med ønsket.... synes det er synd man ikke lytter til hende.. hun er 11, snart 12.... men ingen tvivl om, at begge parter kunne gøre samarbejdet bedre..

Og det tror jeg egentlig også du kunne, hvis du kigget indaf på din måde at håndtere situationen på...

Men det er jo lige meget hvad I mener og moderen...tag den i sf og der vil der blive lyttet til pige, så let er det.

MMin oplevelse er at mange teenagere i en kortere eller længere periode enten bor halvt hos begge eller vælger at prøve at bo hos den anden forælder...og en del går tilbage til det de kom fra igen. Mon ikke det er en naturlig proces og en måde at løsrive sig.

Men afsted til sf med jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.