Hader den mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Ox. skriver:

Jamen selvfølgelig bliver han da sådan når i går fra hinanden, så vil han da gerne se sit barn ligeså meget som før i gjorde!

vi gik fra hinanden inden barnet blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Det først ejeg tænker er jo at han vel vil se sit barn selvom du ikke kan lide ham længere

Og at det passer me dat du fandt en anden er nok fordi at der gik det op for ham at i aldrig bliver en familie igen og så søger han om mere samvær nu han ikke kommer til at se ham hver dag mere

Han har hele tiden haft fastsat samvær, som har kørt upåklageligt... Men nu er det åbenbart ikk nok længere...

Anmeld

9. juni 2011

Ox.

Anonym skriver:

vi gik fra hinanden inden barnet blev født

Jamen kan stadig ikke se det skulle være så forfærdeligt at en far tager ansvar for sit barn, når man ser statistikkerne i dagens danmark ...

til ham for at ville være sammen med sit barn!

Anmeld

9. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Han har hele tiden haft fastsat samvær, som har kørt upåklageligt... Men nu er det åbenbart ikk nok længere...

Men er det ikke fedt at han vil se sit barn noget mere? Især når i aldrig har haft problemer omkring samvær, så er det da endnu bedre. Så er der 2 steder barnet har det godt

Tror du skal prøve at se væk fra at du tror at det er for at såre dig, for det ved du jo egentlig ik

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej nej nej... Hvordan kan man komme til at hade en person man har elsket så højt, SÅ meget!!!!

Kan virkelig ikke klare synet af ham... Er ved at gå amok hver gang jeg ser på ham..

Det startede med at jeg fandt en anden og så ville han pludselig søge 7/7 ordning med vores barn...Han gør det KUN fordi han har fundet ud af at det aldrig bliver os igen...  Selvom han siger det ikk er derfor...JA RIGHT Kan han for pokker ikke bare komme videre... Jeg elsker ham ikke længere!!!!!

Er bare så sindsyg gal oven i låget på ham...

Ved ikk hva jeg ville med indlægget... Skulle bare ud med en masse vrede

Men du har jo stadig følelser for ham...had er også en følelse og så længe du har det vil han have noget magt over dig. Prøv at give helt slip på ham og lad være med at tage noget af hans ind....og ang. det er aøge 7/7 det får han intet ud af,så ro på..

Anmeld

9. juni 2011

Carl-Emil's mor

Eva. skriver:

Men du har jo stadig følelser for ham...had er også en følelse og så længe du har det vil han have noget magt over dig. Prøv at give helt slip på ham og lad være med at tage noget af hans ind....og ang. det er aøge 7/7 det får han intet ud af,så ro på..

og der er ikke langt mellem had og kærlighed, både på godt og skidt... 

Anmeld

9. juni 2011

qp

Ox. skriver:

Jamen kan stadig ikke se det skulle være så forfærdeligt at en far tager ansvar for sit barn, når man ser statistikkerne i dagens danmark ...

til ham for at ville være sammen med sit barn!

Anmeld

9. juni 2011

Ben&Jerry

Hvis du er kommet videre med dit liv, og han er kommet videre med sit burde du egentlig bare være åben og taknemlig over at denne tråd ikke handler om "han vil ikke se sit barn" . . selvom du har fundet en ny, og det bedste for dig ville være at han ikke var en del af din nye familie så vil han altid være barnets far og som mor mener JEG ikke at man har særskilte privillegier fordi man har født barnet.. de følelser du nærer for jeres fælles barn er vel de samme og ville du syntes situation ville være fair hvis det var omvendt og han strittede imod din ret til at se JERES FÆLLES BARN ? ? ?

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

ja det kan du så have ret i  Bare svært.. 

Nej folk siger jeg ikk har noget at frygte når han engang søger den ordning

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Ben&Jerry skriver:

Hvis du er kommet videre med dit liv, og han er kommet videre med sit burde du egentlig bare være åben og taknemlig over at denne tråd ikke handler om "han vil ikke se sit barn" . . selvom du har fundet en ny, og det bedste for dig ville være at han ikke var en del af din nye familie så vil han altid være barnets far og som mor mener JEG ikke at man har særskilte privillegier fordi man har født barnet.. de følelser du nærer for jeres fælles barn er vel de samme og ville du syntes situation ville være fair hvis det var omvendt og han strittede imod din ret til at se JERES FÆLLES BARN ? ? ?

det har da intet med at han ikk må se barnet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.