Hader den mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

mariamiss6

Ox. skriver:

Jamen selvfølgelig bliver han da sådan når i går fra hinanden, så vil han da gerne se sit barn ligeså meget som før i gjorde!

Jeg tror nok pointen er at de har været fra hinanden i et stykke tid, og efter noget tid har hun så fundet en ny fyr, og først da den nye fyr kommer ind i billedet vil eks'en have sit barn 7/7, før det har han nok haft det hver anden weekend, som med hans to andre børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

MLT

Anonym skriver:

det har da intet med at han ikk må se barnet... 

Hvordan vil du have, at jeres samværs ordning er?
Jeg forstår ikke helt

Han kan da ligeså godt have barnet 7/7, som du kan have det

Anmeld

9. juni 2011

Ox.

mariamiss6 skriver:

Jeg tror nok pointen er at de har været fra hinanden i et stykke tid, og efter noget tid har hun så fundet en ny fyr, og først da den nye fyr kommer ind i billedet vil eks'en have sit barn 7/7, før det har han nok haft det hver anden weekend, som med hans to andre børn

Det kan meget vel være, men synes nu uanset det bare er med at tage den med ro, hvis det nu er fordi manden vil se sit barn, som han har absolut ligeså meget ret til som hende, så lad ham dog ..

Skuda noget underligt noget at hade manden endnu mere for, men vi kan jo ikke alle have ens holdninger.

Anmeld

9. juni 2011

MLT

Måske er han bange for, at en anden mand er mere 'far' til barnet, nu hvor du har fundet dig en anden.. 

Anmeld

9. juni 2011

mariamiss6

Ox. skriver:

Det kan meget vel være, men synes nu uanset det bare er med at tage den med ro, hvis det nu er fordi manden vil se sit barn, som han har absolut ligeså meget ret til som hende, så lad ham dog ..

Skuda noget underligt noget at hade manden endnu mere for, men vi kan jo ikke alle have ens holdninger.

Jeg tror nu godt hun kan have ret, det er da også underligt at det kun er et af tre børn han pludselig vil se 7/7 ikke

Jeg må sige, at selvom jeg er enig med andre i at TS skal tage den med ro, og tro på at det ikke bliver til noget, så forstår jeggodt hun bliver harm over at han fører krig mod hende på den måde....

Man skal ikke bruge børn som våben. 

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja det kan du så have ret i  Bare svært.. 

Nej folk siger jeg ikk har noget at frygte når han engang søger den ordning

Tro mig, jeg ved alt om det.. men du skal arbejde med dig og om at tackle det han gør mod dig og ikke overhoved forholde dig til hvad...men bare det ikke at tage det ind..

Anmeld

10. juni 2011

betski

mariamiss6 skriver:

Jeg tror nu godt hun kan have ret, det er da også underligt at det kun er et af tre børn han pludselig vil se 7/7 ikke

Jeg må sige, at selvom jeg er enig med andre i at TS skal tage den med ro, og tro på at det ikke bliver til noget, så forstår jeggodt hun bliver harm over at han fører krig mod hende på den måde....

Ja jeg tænker også, at det lugter lidt at han kun søger om en 7/7 ordning for et af hans børn.

Det minder meget om, hvad min ex i sin tid har gjort. Og det endte da også med, at han indrømmede, at det mere galt om at ramme/holde på mig, end hans ønske om at se vores datter noget mere. Lidt ligesom han - lige da vi gik fra hinanden - fra sagde sig samvær, for så var det jo svært for mig at have tid til at møde en anden mand. Sørgeligt at nogen kan finde på at bruge deres børn på den måde, men det er der desværre.

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

mariamiss6 skriver:

Anmeld

10. juni 2011

Stjernestoev

Undskyld mig...
Nu er det ikke for at være ond imod dig. Men helt ærligt, hvad brokker du dig over? Det er da ham der er ofret her!
Overvej lige hvilken følelse af svigt, at han sidder med. Og ja, du skal bare være glad for at han gerne vil se jeres børn.
Du kan altså ikke få det hele.

Synes du burde skamme dig..

Anmeld

10. juni 2011

mulle7430

mariamiss6 skriver:

helt enig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.