Hader den mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.879 visninger
64 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

Nej nej nej... Hvordan kan man komme til at hade en person man har elsket så højt, SÅ meget!!!!

Kan virkelig ikke klare synet af ham... Er ved at gå amok hver gang jeg ser på ham..

Det startede med at jeg fandt en anden og så ville han pludselig søge 7/7 ordning med vores barn...Han gør det KUN fordi han har fundet ud af at det aldrig bliver os igen...  Selvom han siger det ikk er derfor...JA RIGHT Kan han for pokker ikke bare komme videre... Jeg elsker ham ikke længere!!!!!

Er bare så sindsyg gal oven i låget på ham...

Ved ikk hva jeg ville med indlægget... Skulle bare ud med en masse vrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Ox.

Kan godt være det bare er mig, men bare fordi du går fra ham har han vel ikke mindre lyst til at se sit barn altså
Han er da ligeså meget forældre som du er, synes da bare det er dejligt han gerne vil tage del i hans barns liv, så mon ikke det i realiteten er kærligheden til hans barn og ikke bare for at gå dig på nerverne?

Anmeld

9. juni 2011

skoust

Ox. skriver:

Kan godt være det bare er mig, men bare fordi du går fra ham har han vel ikke mindre lyst til at se sit barn altså
Han er da ligeså meget forældre som du er, synes da bare det er dejligt han gerne vil tage del i hans barns liv, så mon ikke det i realiteten er kærligheden til hans barn og ikke bare for at gå dig på nerverne?

er så enig med dig

Anmeld

9. juni 2011

TinaPina

Ox. skriver:

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

Ox. skriver:

Anmeld

9. juni 2011

heaven

Nej nej nej... Hvordan kan man komme til at hade en person man har elsket så højt, SÅ meget!!!!

Kan virkelig ikke klare synet af ham... Er ved at gå amok hver gang jeg ser på ham..

Det startede med at jeg fandt en anden og så ville han pludselig søge 7/7 ordning med vores barn...Han gør det KUN fordi han har fundet ud af at det aldrig bliver os igen...  Selvom han siger det ikk er derfor...JA RIGHT Kan han for pokker ikke bare komme videre... Jeg elsker ham ikke længere!!!!!

Er bare så sindsyg gal oven i låget på ham...

Ved ikk hva jeg ville med indlægget... Skulle bare ud med en masse vrede

kan det ikke være fordi han gerne vil se sit barn??? LIgesom en anden skrev længere oppe??

Jannie

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Ox. skriver:

nej hvis det bare var det, så ville det ikk gøre mig noget, men han blev først sådan EFTER jeg fandt en anden...

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

heaven skriver:

kan det ikke være fordi han gerne vil se sit barn??? LIgesom en anden skrev længere oppe??

Jannie

han ser sit barn... Han har to andre børn også, som han ser hver anden weekend og det har han det fint med

Anmeld

9. juni 2011

Ox.

Anonym skriver:

nej hvis det bare var det, så ville det ikk gøre mig noget, men han blev først sådan EFTER jeg fandt en anden...

Jamen selvfølgelig bliver han da sådan når i går fra hinanden, så vil han da gerne se sit barn ligeså meget som før i gjorde!

Anmeld

9. juni 2011

Vingummien

Det først ejeg tænker er jo at han vel vil se sit barn selvom du ikke kan lide ham længere

Og at det passer me dat du fandt en anden er nok fordi at der gik det op for ham at i aldrig bliver en familie igen og så søger han om mere samvær nu han ikke kommer til at se ham hver dag mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.