Hader den mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

mulle7430

Anonym skriver:

Nej nej nej... Hvordan kan man komme til at hade en person man har elsket så højt, SÅ meget!!!!

Kan virkelig ikke klare synet af ham... Er ved at gå amok hver gang jeg ser på ham..

Det startede med at jeg fandt en anden og så ville han pludselig søge 7/7 ordning med vores barn...Han gør det KUN fordi han har fundet ud af at det aldrig bliver os igen...  Selvom han siger det ikk er derfor...JA RIGHT Kan han for pokker ikke bare komme videre... Jeg elsker ham ikke længere!!!!!

Er bare så sindsyg gal oven i låget på ham...

Ved ikk hva jeg ville med indlægget... Skulle bare ud med en masse vrede

hvor gammel er barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Stjernestøv skriver:

Undskyld mig...
Nu er det ikke for at være ond imod dig. Men helt ærligt, hvad brokker du dig over? Det er da ham der er ofret her!
Overvej lige hvilken følelse af svigt, at han sidder med. Og ja, du skal bare være glad for at han gerne vil se jeres børn.
Du kan altså ikke få det hele.

Synes du burde skamme dig..

Sidder lidt med samme følelse som dig...

Synes generelt jeg læser herinde, at mænd er nogen værre nogen.... tror sku mange kvinder burde tage et ordentlig kig på sig selv og sin opførsel... vi får jo kun historien fra en side... Og jeg tror sku ikke på, at 90 % af mændene til vores børn på denne hjemmeside er nogen værre banditter, som ikke gider sine børn... og hvorfor skal mænd ikke have ret til at se deres børn... det er børnene der kommer til at lide under det...  

Anmeld

10. juni 2011

betski

Stjernestøv skriver:

Undskyld mig...
Nu er det ikke for at være ond imod dig. Men helt ærligt, hvad brokker du dig over? Det er da ham der er ofret her!
Overvej lige hvilken følelse af svigt, at han sidder med. Og ja, du skal bare være glad for at han gerne vil se jeres børn.
Du kan altså ikke få det hele.

Synes du burde skamme dig..

Altså... nu synes jeg liiige du har hurtig nok på aftrækkeren. JA en far har også ret til at se og være sammen med sine børn. MEN hvorfor har han ikke ville ha en 7/7 ordning fra start? Hvorfor kommer interessen først når TS kommer videre i sit liv? Og hvad med de to andre børn han har? Ja spørgsmålene er mange og vi kender ikke svarene på dem. Der er da ingen tvivl om at et barn har ligeså meget brug for en far som en mor, men det er jo ikke fordi TS nægter faderen til at se deres barn.

Anmeld

10. juni 2011

betski

Mathias Villads skriver:

Sidder lidt med samme følelse som dig...

Synes generelt jeg læser herinde, at mænd er nogen værre nogen.... tror sku mange kvinder burde tage et ordentlig kig på sig selv og sin opførsel... vi får jo kun historien fra en side... Og jeg tror sku ikke på, at 90 % af mændene til vores børn på denne hjemmeside er nogen værre banditter, som ikke gider sine børn... og hvorfor skal mænd ikke have ret til at se deres børn... det er børnene der kommer til at lide under det...  

Du har jo fat i den lange ende: vi kender kun den ene side af sagen som bliver fortalt her på baby.dk - men hvorfor skal vi hele tiden som udgangspunkt gå ud fra, at TS maler fanden på væggen. Hvorfor skal I sidde og dømme en kvinde som tydeligvis har det rigtig svært? Jeg siger ikke man skal snakke folk efter munden, men kan nu heller ikke se nogen grund til at hagle TS ned fordi hun brokker sig over sin ex. Empati siger jeg bare....

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg tror nu godt hun kan have ret, det er da også underligt at det kun er et af tre børn han pludselig vil se 7/7 ikke

Jeg må sige, at selvom jeg er enig med andre i at TS skal tage den med ro, og tro på at det ikke bliver til noget, så forstår jeggodt hun bliver harm over at han fører krig mod hende på den måde....

Man skal ikke bruge børn som våben. 

kan kun sige at jeg er fuldt ud enig med dig... 

Anmeld

10. juni 2011

Ox.

duddi. skriver:

Du har jo fat i den lange ende: vi kender kun den ene side af sagen som bliver fortalt her på baby.dk - men hvorfor skal vi hele tiden som udgangspunkt gå ud fra, at TS maler fanden på væggen. Hvorfor skal I sidde og dømme en kvinde som tydeligvis har det rigtig svært? Jeg siger ikke man skal snakke folk efter munden, men kan nu heller ikke se nogen grund til at hagle TS ned fordi hun brokker sig over sin ex. Empati siger jeg bare....

Ej hold så for hulan!

Nej det er ikke alle der har samme holdning her og sådan er det i livet!

Og nu vi er igang, så kan vi da sagtens vende den om og sige jamen hvad nu hvis vi har ret i de ting VI skriver, hvad nu hvis manden faktisk gerne vil se sit barn, så sidder i også og hakker ham ned på et åbent forum som han i realiteten (hvis vi skal gå så langt ud) sagtens kunne se ...

RO PÅ for fanden ... Jeg siger min, i siger jeres, sådan er det i en debat, og jeg synes det her lugter lidt, derfor skriver jeg sku det ligeså vel som i skriver det i vil ..

Anmeld

10. juni 2011

Stjernestoev

duddi. skriver:

Altså... nu synes jeg liiige du har hurtig nok på aftrækkeren. JA en far har også ret til at se og være sammen med sine børn. MEN hvorfor har han ikke ville ha en 7/7 ordning fra start? Hvorfor kommer interessen først når TS kommer videre i sit liv? Og hvad med de to andre børn han har? Ja spørgsmålene er mange og vi kender ikke svarene på dem. Der er da ingen tvivl om at et barn har ligeså meget brug for en far som en mor, men det er jo ikke fordi TS nægter faderen til at se deres barn.

Men men men.. Har du nogensinde været så forelsket at det gør ondt? At sige at han bare skal komme videre, synes jeg virkelig er ondt.

Ja, måske er der også noget galt med faren her, og måske har han brug for hjælp. Men husk lige grunden til det, Synes sgu også der mangler lidt empati med faren her..

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

hvor gammel er barnet

barnet er knap et år

Anmeld

10. juni 2011

Stjernestoev

Og hvis nu faren ikke vil se barnet, så brokker kvinder sig også.. "Han vil ikke se ham, bare fordi jeg har fundet en ny"..

Anmeld

10. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
duddi. skriver:

Ja, men empati for begge parter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.