Hader den mand!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

så tror jeg ikke han får lov til det....synes da også det er underligt han ikke vil have det med de andre børn ...jeg kan udmærket godt følge dig..har selv været der...men håber på det bedste for dig og barnet

mange tak...Nej ved os godt at det ikk kan lade sig gøre..Og har hørt flere sige at det kun kan lade sig gøre hvis begge parter er enige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

For lige at vende tilbage til emnet, som omhandler TS og hendes eks kæreste...

Jeg kan VIRKELIG godt forstå dig.

Når folk skriver faren har lige så meget ret til barnet, og du skal bare være glad for, at han gider se sit barn er det et tydeligt udtryk for den perfekte skilsmisseverden. Det er folk som ikke har indset, at der rent faktisk findes mange mænd, der bruger deres børn som våben. Det er desværre ikke ualmindeligt. (Og ja, også kvinder inden kommentarerne vælter ind på den)

At han kun søger på jeres fællesbarn er højst sandsynligt et udtryk for vrede imod dig, og han ved jo godt, at den eneste måde han kan ramme dig på er via dit barn.

Jeg synes det er rigtig synd, at han ødelægger et samarbejde der har været rigtig godt. For han får jo ikke dig tilbage af den grund, og nej, han får heller ikke 7/7 ordning. Så det eneste han har opnået her er at skabe splid mellem jer og skyde sig selv og sit barn i foden.

Flot gået.

Det har du fuldstændig ret i... samarbejdet kørte rigtig godt..Men den dag han fandt ud jeg havde fundet en anden, fik piben pludselig en anden lyd

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg har samme holdning til denne ordning og så kan alle andre for min skyld have deres... men det er mig der skal kunne forsvare mine valg. Valg der tages på mine børns vegne, så når de en dag spørger hvorfor, så ved jeg at jeg gjorde det bedste ud fra min overbevisning, mit syn på hvad der er godt for børn, for mine børn...

Og jeg har undersøgt og snakket med en del som har egne oplevelser omkring denne ordning og jeg har endnu ikke mødt en voksen som har sagt at de syntes det var godt at bo halvt her og halvt der.

Så hold du bare fast..

hvor er jeg bare glad for at høre dette...Det betyder virkelig meget for mig

Jeg vil nemlig os mene at børn ikke har godt at den ordning... Det bliver bare til et splittet barn

Anmeld

10. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

hvor er jeg bare glad for at høre dette...Det betyder virkelig meget for mig

Jeg vil nemlig os mene at børn ikke har godt at den ordning... Det bliver bare til et splittet barn

Det ville mine børn blive i hvert fald...og jeg ville aldrig byde dem sådan et live, aldrig...og så må jeg tage bebrejdelser fra min x og når de savner deres far, som de naturligvis gør ind imellem, især den lille, men det er jo desværre vilkårene som skilsmissebarn..

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det ville mine børn blive i hvert fald...og jeg ville aldrig byde dem sådan et live, aldrig...og så må jeg tage bebrejdelser fra min x og når de savner deres far, som de naturligvis gør ind imellem, især den lille, men det er jo desværre vilkårene som skilsmissebarn..

Ja sådan er livet desværre som skilsmisse barn... 

Ikke det man ønsker for sine børn... Men man kan heller ikk blive sammen, når kærligheden ikke er til det... 

Jeg har altid sagt jeg ikke ville have et skilsmisse barn, netop derfor... Men kærligheden har bare aldrig en garanti 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.