Min kæreste er ikke kommet hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Kay

Pv86 skriver:

Så er han hjemme. Hvad han har lavet ved jeg dog ikke, da han har snakket i telefon siden han trådte ind ad døren. Men én ting er helt sikkert... Jeg er rødglødende og stillet mig på altanen for at køle bare en smule a. Tak for alle jeres skønne hilsner. I er simpelthen for dejlige. Smileyer og linjeskift er for egen regning, da jeg ikke er gode venner med min telefon!

puuuhha så e der ik sket noget... glæder mig til at høre hans undskyldning for hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

rimor

Godt at høre han er hjemme. har også siddet her og ventet med at gå i seng. Kan godt forstå du er TOSSET

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Pv86 skriver:

Så er han hjemme. Hvad han har lavet ved jeg dog ikke, da han har snakket i telefon siden han trådte ind ad døren. Men én ting er helt sikkert... Jeg er rødglødende og stillet mig på altanen for at køle bare en smule a. Tak for alle jeres skønne hilsner. I er simpelthen for dejlige. Smileyer og linjeskift er for egen regning, da jeg ikke er gode venner med min telefon!

I det mindste godt at han er hjemme....

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Pyhhaaa godt han er i go behold

Og ja jeg glæder mig også til og høre en update om hva hans dårlige undskyldning er

Skæld ham li ekstra ud for mig!!

Anmeld

8. juni 2011

sandorff

Pv86 skriver:

åh hvor dejligt!

hør nu er, nu gør du følgende; find noget der slår rigtigt, rigtigt hårdt. gå hen til ham, slå ham rigtigt voldsomt meget ( faktisk så meget at han begynder at græde!!). først bagefter spørger du om HVOR FANDEN HAN HAR VÆRET????!!!!!!

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

He'd better have a VERY good explanation

Nøøj min sikring ville være røget hvis jeg var dig.
Så du får lige en krammer

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

N&J

Godt at høre han er hjemme og er okey, men hold da op jeg var altså også blevet tosset. 

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Dejligt han er hjemme... 

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Uhh jeg var også blevet tosset

Man ringer da hjem, hvis man ikke kommer som aftalt!

Kan godt forstå du har være skide nervøs

Anmeld

9. juni 2011

SaraLM

SussieThyssen skriver:

He'd better have a VERY good explanation

Nøøj min sikring ville være røget hvis jeg var dig.
Så du får lige en krammer

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.