Min kæreste er ikke kommet hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

twinboys

Pyyyhhh godt han er hjemme i god behold men hvor fanden har han været... jeg har tænkt meget på dig og venter med længsel for at høre hans undskyldning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Guldet

Godt han kom hjem i god behold.. Har du fået en forklaring??

Anmeld

9. juni 2011

LSU

Hej alle i skønne kvinder!

Endnu en gang tak for alle jeres hilsner. Jeg nåede aldrig at høre hans undskyldning, for der var nogle papirer fra kommunen der skulle gennemlæses og det var nok ikke det rigtige tidspunkt. Der stod ting, som jeg ikke var særlig glad for at læse. (§50 undersøgelse) Og så eksploderede jeg for alvor, han fik den helt store tur og det endte med at jeg bad ham gå på kommunen i dag og bede om hjælp til at finde en anden lejlighed.

Så ingen happy ending her, nærmere en lorte nat på sofaen og en sygemelding fra job, for at få styr på tingene.

Endnu en gang tak allesammen. 

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Pv86 skriver:

Endnu en gang tak for alle jeres hilsner. Jeg nåede aldrig at høre hans undskyldning, for der var nogle papirer fra kommunen der skulle gennemlæses og det var nok ikke det rigtige tidspunkt. Der stod ting, som jeg ikke var særlig glad for at læse. (§50 undersøgelse) Og så eksploderede jeg for alvor, han fik den helt store tur og det endte med at jeg bad ham gå på kommunen i dag og bede om hjælp til at finde en anden lejlighed.

Så ingen happy ending her, nærmere en lorte nat på sofaen og en sygemelding fra job, for at få styr på tingene.

Forstår jeg det rigtigt, hvis du har bedt ham om at flytte efter den episode her?

Har han slet ikke fortalt dig, hvorfor han ikke kom hjem som aftalt?

Anmeld

9. juni 2011

LSU

Carina1977 skriver:

Forstår jeg det rigtigt, hvis du har bedt ham om at flytte efter den episode her?

Har han slet ikke fortalt dig, hvorfor han ikke kom hjem som aftalt?

Denne episode, var medvirkende til at jeg bad ham om at flytte.. Ja. men den største faktor, var de ting der stod i papirene.

Jeg var meget frustreret da han kom hjem og følte at hele følelsesregisteret var på spil hos mig. Jeg blev egentlig lidt mødt med en ligegyldighed og det gjorde mig endnu mere sur, vred og frustreret. I papirene stod der så ting, som han har sagt på kommunen, men som han vist har glemt at nævne over for mig. 

Det magtede mit tikkende temperament ikke.  

Anmeld

9. juni 2011

twinboys

Pv86 skriver:

What har du ikke hørt hans undskyldning???

Hvad er §50 undersøgelse

Anmeld

9. juni 2011

Mette+Mathias

twinboys skriver:

Hvad er §50 undersøgelse

En §50 undersøgelse var det de IKKE gjorde i Brønderslev-sagen, men som de burde have gjort.

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Pv86 skriver:

Denne episode, var medvirkende til at jeg bad ham om at flytte.. Ja. men den største faktor, var de ting der stod i papirene.

Jeg var meget frustreret da han kom hjem og følte at hele følelsesregisteret var på spil hos mig. Jeg blev egentlig lidt mødt med en ligegyldighed og det gjorde mig endnu mere sur, vred og frustreret. I papirene stod der så ting, som han har sagt på kommunen, men som han vist har glemt at nævne over for mig. 

Det magtede mit tikkende temperament ikke.  

Nåhh på den måde....kunne heller ikke forstå, hvis din beslutning udelukkende omhandlede, at han ikke kom hjem til tiden igår.

Jeg ved ikke hvad en paragraf 50 er, men jeg er dog af den holdning, at man skal være ærlig overfor hinanden, og det har han åbenbart ikke været.

Ligeglad....han burde ikke have været ligeglad overfor dig. Du rendte jo rundt og var pisse nervøs i et par timer. Det synes jeg bestemt ikke man kan byde andre. Så kræves der er forklaring prompte

Anmeld

9. juni 2011

LSU

twinboys skriver:

Hvad er §50 undersøgelse

Nej det har jeg ikke, han sagde bare at han havde været mange forskellige steder.

En socialfaglig undersøgelse?

Anmeld

9. juni 2011

LSU

Carina1977 skriver:

Nåhh på den måde....kunne heller ikke forstå, hvis din beslutning udelukkende omhandlede, at han ikke kom hjem til tiden igår.

Jeg ved ikke hvad en paragraf 50 er, men jeg er dog af den holdning, at man skal være ærlig overfor hinanden, og det har han åbenbart ikke været.

Ligeglad....han burde ikke have været ligeglad overfor dig. Du rendte jo rundt og var pisse nervøs i et par timer. Det synes jeg bestemt ikke man kan byde andre. Så kræves der er forklaring prompte

Det er en socialfaglig undersøgelse, faktisk den samme, som blev lavet i Brønderslevsagen?

Nej så vild er jeg dog ikke, han ryger ikke ud for at komme for sent hjem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.