Min kæreste er ikke kommet hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Meliora

aya-zia skriver:

man kan altså godt få lavet en paragraf 50 uden at der behøves at være noget HELT galt....

vi fik lavet en på aya fordi hun havde det RIGTIG svært efter vi flyttede har ud hvor vi bor nu... så vi havde brug for lidt hjælp af en familierådgiver.... bare lige for at få hende tilbage til hendes gamle jeg... og det er hun nu... så vi er færdig med familierådgiveren.....

en paragaf 50 bliver brugt til MANGE ting

men en paragraf 50 koster maaaange penge at sætte i gang. det var jo en af grundene til at der aldrig blev sat en i geng omkring børnene fra Brønderslev. Så, der ER altså nogen galt hvis kommunen sætter sådan en igang.. så kan det da ikke være en hel ganske normal familie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

wamse

FruRafn skriver:

men en paragraf 50 koster maaaange penge at sætte i gang. det var jo en af grundene til at der aldrig blev sat en i geng omkring børnene fra Brønderslev. Så, der ER altså nogen galt hvis kommunen sætter sådan en igang.. så kan det da ikke være en hel ganske normal familie...

Det er altså ikke helt rigtigt, for der er en igang omkring min datter nu, og det er efter mit eget ønske, fordi hun svinger meget i trivsel. Den er igangsat på min datters generelle trivsel, og ikke på baggrund af os som familie. 

Anmeld

9. juni 2011

aya-zia

FruRafn skriver:

vi er en gange normal familie... og vi har haft en paragraf 50.... det var fordi hun var blevet voldig efter vi flyttede over for sin søster... de tror hun er blevet stresset på en måde... og så lavede de den der 50... hvorefter vi fik en familierådgiver som kom hjemme ved os 1 gang om ugen og snakkede med hende og gav os nogle nye ideer til hvordan vi skulle gøre hendes hverdag letter.... men vi havde hende ik så længe... så kan da godt være det koster... men vi fik det altså bare lavet...

Anmeld

9. juni 2011

aya-zia

wamse skriver:

Det er altså ikke helt rigtigt, for der er en igang omkring min datter nu, og det er efter mit eget ønske, fordi hun svinger meget i trivsel. Den er igangsat på min datters generelle trivsel, og ikke på baggrund af os som familie. 

ja det er lidt det samme som os.... og jov de koster da... men det gør alt jo.... så man kan altså godt være en "normal" familie og få lavet sådan en 50er vores var også efter vores ønske at den blev lavet

Anmeld

9. juni 2011

pussepige

FruRafn skriver:

Vi er da en helt normal familie og vi har også fået lavet en §50 undersøgelse pga min store dreng har nogle problemer socialt, skolen og andre ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.