Min kæreste er ikke kommet hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.537 visninger
84 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

LSU

Min kæreste ringede 21.10 og sagde at han var på vej hjem og om jeg ville have noget mad med fra McD (Den ligger 2 min fra hvor vi bor). Og jeg har ikke hørt noget siden 

Jeg har ringet de første 15 gange til hans telefon uden svar og har netop haft fat i politiet, for at høre om min bil evt. havde været indblandet i et uheld. Det var heldigvis ikke tilfældet.

Jeg er ved at gå til af nervøsitet... Er der andet jeg ellers kan gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

sweet

Pv86 skriver:

Min kæreste ringede 21.10 og sagde at han var på vej hjem og om jeg ville have noget mad med fra McD (Den ligger 2 min fra hvor vi bor). Og jeg har ikke hørt noget siden 

Jeg har ringet de første 15 gange til hans telefon uden svar og har netop haft fat i politiet, for at høre om min bil evt. havde været indblandet i et uheld. Det var heldigvis ikke tilfældet.

har desværre ingen ideer... men forstår da godt du er nervøs..

Anmeld

8. juni 2011

Hansen97

Pv86 skriver:

Hmm... Det var spooky... Blive ved med at ringe til ham?? Ringe til nærmeste sygehus?

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Ej det lyder da bare rigtig mærkeligt øv

Kender du ikk vejen han evt ville køre ?
Mon han er tør for strøm og løbet ind i en han kendte på mac ?

Anmeld

8. juni 2011

Kay

puhhh ha... forstår godt du er nervøs... det er godt nok ik rat... håber han snart er hjemme i god behold... og husk ikke at skelde ham for meget ud... men fortæl ham hvor nervøs du var og hvor meget du elsker ham...

håber på en god update

Anmeld

8. juni 2011

LSU

Hansen97 skriver:

Hmm... Det var spooky... Blive ved med at ringe til ham?? Ringe til nærmeste sygehus?

Jeg ringer og ringer, men den ringer bare ud.

Har overvejet sygehuset, men tænker at politiet ville have noget på min bil, hvis han var røget den vej. 

Åhh gud... Man forestiller sig de værste ting oppe i hovedet.

Anmeld

8. juni 2011

twinboys

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh får helt ondt i maven... Håber han snart kommer hjem i god behold...

Majbritt

Anmeld

8. juni 2011

JustinsMoar

Kan han evt. have mødt nogle bekendte, han lige faldt i snak med?
Muligvis ligger telefonen så i bilen...

- Det gør min kæreste tit!!
Men det gør det ikke mindre belastende!!!!

Anmeld

8. juni 2011

LSU

Lou87 skriver:

Ej det lyder da bare rigtig mærkeligt øv

Kender du ikk vejen han evt ville køre ?
Mon han er tør for strøm og løbet ind i en han kendte på mac ?

Han er ikke tør for strøm, da telefonen ringer.

Umiddelbart er der kun én vej at køre og har også overvejet at tage vores anden bil og køre ud og kigge.. Men det er vist som at lede efter en nål i en høstak!

Anmeld

8. juni 2011

twinny

puhha en ubehagelig oplevelse...

Vi håber han kommer ind af døren i god behold om lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.