Min kæreste er ikke kommet hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

sophiemy

Pv86 skriver:

Nej nej... Der er startet en paragraf 50 undersøgelse, for lææænge siden. Og det var så konklusionen, på alle møderne der er afholdt, vi sad og læste. Og i de konklusioner, stod der ting, som han ikke har fortalt mig, men som han har fortalt deroppe.

For ikke at udpensle det for meget, handler det om, at vi har haft det rigtig svært i forhold til samarbejdet med børnenes mor, da hun de sidste fire år, har gjort alt for at få ham tilbage. Vi var i en kort periode fra hinanden i '09, hvor han så har været sammen med hende en enkelt gang. (Har han fortalt mig). Men i går, kunne jeg så læse i papirene, at de på kommunen har spurgt om de i perioder var mere end venner og sov sammen. Hvilket han har svaret følgende til: "At de har de nok."

Den gjorde avs at læse!

Det kan jeg godt forstå. Han lyder godt nok som en meget ... speciel mand .... for at sige det pænt. Tror du er bedre stillet uden ham er jeg ked af at sige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

LSU

sarahb skriver:

Jeg forstår intet af alt det er.
Hvis i skal h lavet en paragraf 50 undersøgelse så er der da noget ret galt hos jer eller? Det er da ikk bare noget kommunen lige gør..
Hvis han har sagt noget om dig / hans kæreste til kommunen der gør at de vil lave en 50 så er han da vist ikk helt rask..
Synes det er svært at se sammenhængen i det hele.. Men det vigtigste er at du er glad og det er vist bedst udn ham så..

Der er ikke noget ret galt hos os. Den er lavet på baggrund af at børnene, er kommet i klemme efter deres forældres brud. De er blevet brugt i deres forældres krig og det er det der er blevet reageret på. Jeg har ikke lyst til at sidde og vende vrangen ud på nogen, hvorfor jeg godt kan forstå det lyder forvirrende. Grunden til jeg aldrig fik en forklaring, bunder i at jeg først prioriterede at få gennemlæs papirene, da der snart er møde og det derfor skulle forberedes. Håber du er lidt klogere nu :-)

Anmeld

9. juni 2011

twinboys

Ønsker dig held og lykke til det hele og håber da at han er mand nok til at stille sig op og sige hvor han var igår og hvorfor han ikke ringede...

Mon han var hos sin ex???

Majbritt

Anmeld

9. juni 2011

LSU

twinboys skriver:

Ønsker dig held og lykke til det hele og håber da at han er mand nok til at stille sig op og sige hvor han var igår og hvorfor han ikke ringede...

Mon han var hos sin ex???

Majbritt

1000 tak for din opbakning. Ved at han ikke var hos sin eks, da han snakkede i telefon med hende da han kom hjem og kunne høre at hun var sur over at han ikke havde været forbi med noget, som hans datter skulle låne af os.

Anmeld

9. juni 2011

twinboys

Pv86 skriver:

1000 tak for din opbakning. Ved at han ikke var hos sin eks, da han snakkede i telefon med hende da han kom hjem og kunne høre at hun var sur over at han ikke havde været forbi med noget, som hans datter skulle låne af os.

ok det var rart at høre, men hvor var han så???

Det var et spørgsmål jeg stillede...

Håber i får talt sammen, det er ikke rart at gå og tænke skrækkelige tanker...

Pøj pøj til det hele og god dag...

Majbritt

Anmeld

9. juni 2011

aya-zia

sarahb skriver:

Jeg forstår intet af alt det er.
Hvis i skal h lavet en paragraf 50 undersøgelse så er der da noget ret galt hos jer eller? Det er da ikk bare noget kommunen lige gør..
Hvis han har sagt noget om dig / hans kæreste til kommunen der gør at de vil lave en 50 så er han da vist ikk helt rask..
Synes det er svært at se sammenhængen i det hele.. Men det vigtigste er at du er glad og det er vist bedst udn ham så..

man kan altså godt få lavet en paragraf 50 uden at der behøves at være noget HELT galt....

vi fik lavet en på aya fordi hun havde det RIGTIG svært efter vi flyttede har ud hvor vi bor nu... så vi havde brug for lidt hjælp af en familierådgiver.... bare lige for at få hende tilbage til hendes gamle jeg... og det er hun nu... så vi er færdig med familierådgiveren.....

en paragaf 50 bliver brugt til MANGE ting

Anmeld

9. juni 2011

mariamiss6

Men hvad havde han så lavet da? har du ikke spurgt ham EFTER i fik snakket papirerne igennem?

Anmeld

9. juni 2011

1000Ben

Håber virkelig han er kommet hjem? 

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Forstår godt dit pis efterhånden er blevet bragt godt og grundtigt i kog!! ...

Men jeg ville godt nok også ha vendt den der med hvor fanden han var blevet af - det er SÅ uaceptabelt ikk og give besked så den anden ikk går og er bekymret.. er min kæreste bare et kvarter forsinket blir jeg sku også pisse bekymret og det ved han.
Så her skriver vi begge som regel når vi kører derfra hvor vi er og hjem hvis der er skred i tidsplanerne

Anmeld

9. juni 2011

twinboys

Stefanie8 skriver:

Håber virkelig han er kommet hjem? 

han er kommet hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.