Min kæreste er ikke kommet hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

twinboys

Pv86 skriver:

Nej det har jeg ikke, han sagde bare at han havde været mange forskellige steder.

En socialfaglig undersøgelse?

ok men hvorfor søren har du ikke snakket med ham... han burde da se og høre på dig at noget er galt... ja det ville mand da kunne have mærket hvis det var mig...'

Jeg synes nu du skal tage en snak med ham og få afklaret de ting og sager...

Synes det er vigtigt at være ærlige over for hinanden

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

LSU

twinboys skriver:

ok men hvorfor søren har du ikke snakket med ham... han burde da se og høre på dig at noget er galt... ja det ville mand da kunne have mærket hvis det var mig...'

Jeg synes nu du skal tage en snak med ham og få afklaret de ting og sager...

Synes det er vigtigt at være ærlige over for hinanden

Majbritt

Det er helt sikkert super vigtigt, at være ærlige over for hinanden. Men nu kulminerede det hele i går aftes og endte med en masse vrede og lige så mange tårer fra min side. Uanset hvor gerne jeg ville snakke, så var jeg for følelsesmæssigt påvirket af alle aftenens hændelser, til at kunne snakke konstruktivt om noget. Desværre. 

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Pv86 skriver:

Det er en socialfaglig undersøgelse, faktisk den samme, som blev lavet i Brønderslevsagen?

Nej så vild er jeg dog ikke, han ryger ikke ud for at komme for sent hjem 

Hehe nej jeg kunne heller ikke forstå det

ok sikke noget....så blev jeg det klogere. Alle de der paragraffer, kender jeg slet ikke noget til

Anmeld

9. juni 2011

LSU

Carina1977 skriver:

Hehe nej jeg kunne heller ikke forstå det

ok sikke noget....så blev jeg det klogere. Alle de der paragraffer, kender jeg slet ikke noget til

Hehe.. Jeg kender dem vist også kun i form af at jeg er uddannet pædagog 

Men nu må jeg vist hellere snart se om jeg kan få sovet lidt 

Anmeld

9. juni 2011

sophiemy

Det lyder godt nok ikke sjovt

Men jeg forstår ikke - har han sagt noget om dig til kommunen, der får dem til at starte en paragraf 50? Eller har han sagt noget om sig selv?

Tanker herfra

Anmeld

9. juni 2011

sarahb

Jeg forstår intet af alt det er.
Hvis i skal h lavet en paragraf 50 undersøgelse så er der da noget ret galt hos jer eller? Det er da ikk bare noget kommunen lige gør..
Hvis han har sagt noget om dig / hans kæreste til kommunen der gør at de vil lave en 50 så er han da vist ikk helt rask..
Synes det er svært at se sammenhængen i det hele.. Men det vigtigste er at du er glad og det er vist bedst udn ham så..

Anmeld

9. juni 2011

LSU

madagaskar skriver:

Det lyder godt nok ikke sjovt

Men jeg forstår ikke - har han sagt noget om dig til kommunen, der får dem til at starte en paragraf 50? Eller har han sagt noget om sig selv?

Tanker herfra

Nej nej... Der er startet en paragraf 50 undersøgelse, for lææænge siden. Og det var så konklusionen, på alle møderne der er afholdt, vi sad og læste. Og i de konklusioner, stod der ting, som han ikke har fortalt mig, men som han har fortalt deroppe.

For ikke at udpensle det for meget, handler det om, at vi har haft det rigtig svært i forhold til samarbejdet med børnenes mor, da hun de sidste fire år, har gjort alt for at få ham tilbage. Vi var i en kort periode fra hinanden i '09, hvor han så har været sammen med hende en enkelt gang. (Har han fortalt mig). Men i går, kunne jeg så læse i papirene, at de på kommunen har spurgt om de i perioder var mere end venner og sov sammen. Hvilket han har svaret følgende til: "At de har de nok."

Den gjorde avs at læse!

Anmeld

9. juni 2011

TineA

sarahb skriver:

Jeg forstår intet af alt det er.
Hvis i skal h lavet en paragraf 50 undersøgelse så er der da noget ret galt hos jer eller? Det er da ikk bare noget kommunen lige gør..
Hvis han har sagt noget om dig / hans kæreste til kommunen der gør at de vil lave en 50 så er han da vist ikk helt rask..
Synes det er svært at se sammenhængen i det hele.. Men det vigtigste er at du er glad og det er vist bedst udn ham så..

Jeg forstår det heller ikke helt.. Og hvorfor han ikke kom hjem, har jeg stadig ikke forstået og hvorfor der ingen forklaring var. har jeg heller ikke forstået..

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Pv86 skriver:

Nej nej... Der er startet en paragraf 50 undersøgelse, for lææænge siden. Og det var så konklusionen, på alle møderne der er afholdt, vi sad og læste. Og i de konklusioner, stod der ting, som han ikke har fortalt mig, men som han har fortalt deroppe.

For ikke at udpensle det for meget, handler det om, at vi har haft det rigtig svært i forhold til samarbejdet med børnenes mor, da hun de sidste fire år, har gjort alt for at få ham tilbage. Vi var i en kort periode fra hinanden i '09, hvor han så har været sammen med hende en enkelt gang. (Har han fortalt mig). Men i går, kunne jeg så læse i papirene, at de på kommunen har spurgt om de i perioder var mere end venner og sov sammen. Hvilket han har svaret følgende til: "At de har de nok."

Den gjorde avs at læse!

Åhh det kan jeg godt forstå

Sov godt

Anmeld

9. juni 2011

Loa

Hold da op, har lige læst tråden....

Det er vist bare ud af vagten med ham....

Han har hverken været ærlig over for dig, mht. hans ex, og han bliver væk, jeg ved ikke hvor lang tid, om aftenen uden at give besked.... Not cool......

Og jeg kan ikke lade være at tænke, en ting er i var fra hinanden i en periode i 09, men hvis han finder et behov for at finde sammen med x'en i den tid, så er der noget galt. Enten er han ikke kommet over hende, eller også har han et kæmpe tryghedsbehov....

Tror du er meget bedre stillet uden ham......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.