Min kæreste er ikke kommet hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

LSU

Kay skriver:

puhhh ha... forstår godt du er nervøs... det er godt nok ik rat... håber han snart er hjemme i god behold... og husk ikke at skelde ham for meget ud... men fortæl ham hvor nervøs du var og hvor meget du elsker ham...

håber på en god update

Jeg skal nok prøve, men lige nu vælter følelserne rundt i mig. Virkelig ubehageligt!

Men tak for din opmuntrende besked 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Lullusen

åh nej dog, hvor har han været, kan det ikke være at han ikke er kørt hjem over endnu? Måske du kan ringe til dem han var hos? Håber snart han kommer hjem til dig, det er så væmmeligt når ikke man kan få fat på hinanden.. :-(

Anmeld

8. juni 2011

nvm

opdatere os lige om hvad der forgår ikk

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Pv86 skriver:

Han er ikke tør for strøm, da telefonen ringer.

Umiddelbart er der kun én vej at køre og har også overvejet at tage vores anden bil og køre ud og kigge.. Men det er vist som at lede efter en nål i en høstak!

Mon han har lagt tlf i bilen og gået ind ?
Selvom det lyder mest sandsynligt med drive in i bilen..

Hvis han ikk normalt er dårlig til og give beskeder videre om han er kørt andet sted eller lign, så tror jeg at jeg havde grebet bil nøglerne og kørt ud for at kigge! Også hvis der kun er EN vej..

håber ikk det er noget alvorligt..

Anmeld

8. juni 2011

LSU

*Baby09* skriver:

Kan han evt. have mødt nogle bekendte, han lige faldt i snak med?
Muligvis ligger telefonen så i bilen...

- Det gør min kæreste tit!!
Men det gør det ikke mindre belastende!!!!

Ja, jeg håber jo at det er det der er tilfældet. Men han kender ingen i den by vi bor og tænker, hvor mange kan han møde på en 10 minutters køretur? 

Jeg kan sagtens forstå du synes det er belastende.. Men tror bare ikke altid at mænd tænker i samme baner, som os kvinder 

Anmeld

8. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville køre ned til MD og se om han er dernede. Han sidder nok og for en burger med en kammerat. mobilen er sikkert på lydløs.

Anmeld

8. juni 2011

N&J

Tag den rute han var på, nu er både min far og min lillebror kørt galt i på to forskellige tidspunkter, og derfor er vi lidt ekstra nervøse i min familie, men jeg ville tage vejen som han ville tage, det har jeg gjort før ud af frygt, men håber for dig at der er en helt uskyldig grund 

Anmeld

8. juni 2011

Bambii

Puuha.. Det lyder ikke særlig rart..

Prøv evt. at køre på mac donald og se om han muligvis stadig er der og måske bare faldet i snak med nogen eller ring til dem han har været hos..

Anmeld

8. juni 2011

Louise mortil4

kan han ikke ha møde nogen venner ved MCD også være gået inden for sammen med dem?? Måske hans mobil ligger i bilen og han ikke har tænkt over tiden og at du venter og bliver nervøs??

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Det lyder bestemt ikke rart... Jeg bliver også selv noget så nervøs når jeg ikke få fat min kæreste når han er ude og handle.. Frygter hver gang han er indblandet i et uheld... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.