Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DAs mor skriver: Denne smiley: er da ikke bedre! Hvis du synes jeg er så provokerende må du jo anmelde mine indlæg!
Denne smiley: er da ikke bedre!
Hvis du synes jeg er så provokerende må du jo anmelde mine indlæg!
det er den da??
du kunne da skrive det på en pæn måde, med en sød smiley?
neej, SÅ provokorende er du heller ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Jeg synes du er p... provokerende... men det er der vel ingen der dør af Synes det er mere provkerende at gøre sig til dommer over hvad man bør eller ikke bør bruge penge på.
Jeg synes du er p... provokerende... men det er der vel ingen der dør af
Synes det er mere provkerende at gøre sig til dommer over hvad man bør eller ikke bør bruge penge på.
det er den da?? du kunne da skrive det på en pæn måde, med en sød smiley? neej, SÅ provokorende er du heller ikke
Hvilke af disse smileys er så OK???
det er der da heller ingen der gør? (så vidt jeg ved, har langt fra læst hele tråden) jeg tror jo bare folk siger det for at være søde? :b hvorfor skulle de dog sige det for at være dumme/negative/onde whatever? :p
DAs mor skriver: Hvilke af disse smileys er så OK???
hvorfor skal du overhovedet lave nogle af dem ? :p
du kunne jo have lavet denne : ? :b
Maggieh skriver: det er der da heller ingen der gør? (så vidt jeg ved, har langt fra læst hele tråden) jeg tror jo bare folk siger det for at være søde? :b hvorfor skulle de dog sige det for at være dumme/negative/onde whatever? :p
Hvis du læser hele tråden vil du både støde på folk der skriver at det da er "helt ude i hampen" og "pyt i panden" at bruge penge på katte... det synes jeg da er fordømmende.
Stjernestøv skriver: Fandme mærkeligt at tråden har taget en drejning der handler om smileys.
Fandme mærkeligt at tråden har taget en drejning der handler om smileys.
Wimmie skriver: Hvis du læser hele tråden vil du både støde på folk der skriver at det da er "helt ude i hampen" og "pyt i panden" at bruge penge på katte... det synes jeg da er fordømmende.
nåååh okey jamen så undskylder jeg lige, da jeg ikke har set det
Maggieh skriver: nåååh okey jamen så undskylder jeg lige, da jeg ikke har set det
Det er da helt ok, hehe - det er jo let at misse hvis man ikke lige får læst det hele igennem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128