Da i valgte jeres kærester/mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Madam Blå

Hans indre! Han er simpelthen så god.. Lige efter vi havde mødt hinanden, blev jeg overfaldet. Og jeg gik helt ned på det. Der viste han sig som den bedste mand, nogen kunne ønske sig I dag synes jeg han kan være lækker, men det er ikke hans udseende jeg faldt for. Han er utrolig charmerende. Og jo bedre man synes om folk, des smukkere bliver de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Mor til Ella

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

He he afgjort udseende

Stod mit i en koncert til en festival, da en lækker fyr pludselig kyssede mig, i fredags var det 11 år siden Han mente så jeg var for ung så vi var bare weekend kærester de første 3 år. 

Så da jeg fandt en anden kæreste var jeg pludselig ikke for ung mere

At han så både har humor og godt hjerte er bare fantastisk 

Anmeld

1. juni 2011

chael

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Total overfladisk Valgte ham på hans udseende, og det at han var eftertragtet, men valgte MIG alligevel

Han havde jo næsten en kæreste, og de var kommet så langt at han havde mødt hendes barn.

Men så kom jeg dumpende og ja, the rest is history

Men nøj hvor har jeg også være jaloux mange gange og kan stadig til tider blive det stadig. Men jeg er generelt jaloux anlagt, han har faktisk aldrig givet anledning til jeg skulle føle mig jaloux

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hmmm...

meget godt spørgsmål egentlig... det var ikke så meget et valg tror jeg...

det skete bare...

han begyndte på teknisk skole kort tid efter mig og i klassen var jeg den eneste der gad hjælpe ham lidt med de ting han ikke forstod... så vi snakkede og da min værelseskammerat sagde ting til bestyreren så jeg stod med risiko for at blive smidt ud kom han og sagde at han havde plads til at jeg kunne smide mine ekstra ting hjem til ham...

I løbet af de første par dages flytning af ting sagde han pludselig til mig at jeg jo bare kunne flytte det hele hjem til ham.. det ville jo være nemmere for mig... vi havde endnu ikke kysset eller overhovedet været sammen som andet end venner...

jeg tog imod tilbuddet og flyttede hjem til ham og inden der var gået 1 uge var vi et par og blev forlovet.. og har været sammen lige siden... det er snart 7 år og 5 mdr. siden... har ikke en eneste dag fortrudt min beslutning dengang..

Men hvad der lige var grunden til det blev ham og ikke en af de andre jeg snakkede med ved jeg ikke...

Anmeld

2. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Det  kan jeg ikke huske Vi startede som Friends with benefits og så udviklede det sig til et forhold

Anmeld

2. juni 2011

december-babyen

Her var det nærmest kærlighed ved første blik

Han matchede mig så perfekt at det næsten var uundgåeligt at vi skulle ende sammen

Anmeld

2. juni 2011

Glad Giraf

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Min kæreste blev valgt til mig... Vi havde mødt hinanden en eller to gange ( og havde da et godt øje til hinanden), da vi en dag sad ved en fælles ven og så "jagten på drømmefyren"... Han spørger mig total uvidende hvad det går ud på og jeg forklarer at det handler om at hun skal finde en og blive gift med...  Han glor undrene på mig og siger "dvs nu har kender vi hinanden lidt så kan vi også blive gift" og jeg små grinede bare...

Min veninde havde så overhørt vores samtale og næste gang jeg kom op til vores fælles ven, havde de arrangeret bryllup!! Som i min veninde havde klædt sig ud som præst, de havde købt en lille blomsterbuket til mig, vi anden ven var ringbærer med smukke pibe-renser-ringe og en masse stearinlys...

Vi blev gift, med en masse morskab, i en alder af 15 år... to generte "børn"... og idag otte år efter er vi stadig sammen og venter vores første barn...

TAK siger jeg bare til de folk der lavede sjov med os for at sætte os sammen...

Anmeld

2. juni 2011

Shibby

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Alle 3

Anmeld

2. juni 2011

Dansker I Holland

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Jamen jeg valgte min mand fordi vi snakkede/snakker rigtig godt sammen og om alt, han er sød og forstående og vi klikkede bare fra starten af. Så ham på webcam første gang og jeg var solgt. Selv inden jeg så ham Og self osse fordi han ser VILDT godt ud Herre lækker mand

Anmeld

2. juni 2011

K.Rehder

Alt.... Både det indre og det ydre!

Han er for det første skide lækker Så har en fantastisk udstråling og karisma der gør at man fra første sekund er fuldstændig tryg ved ham og ved at man kan stole på ham. Han har rigtig godt humor og en fed livsindstilling. Derud over har han et hjerte af guld over for både mennesker og dyr

fra første øjekast vidste jeg at det var HAM!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.