An&Jo skriver:
Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget.. 
Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??
De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??
Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??
Min kæreste blev valgt til mig... Vi havde mødt hinanden en eller to gange ( og havde da et godt øje til hinanden), da vi en dag sad ved en fælles ven og så "jagten på drømmefyren"... Han spørger mig total uvidende hvad det går ud på og jeg forklarer at det handler om at hun skal finde en og blive gift med...
Han glor undrene på mig og siger "dvs nu har kender vi hinanden lidt så kan vi også blive gift" og jeg små grinede bare...
Min veninde havde så overhørt vores samtale og næste gang jeg kom op til vores fælles ven, havde de arrangeret bryllup!! Som i min veninde havde klædt sig ud som præst, de havde købt en lille blomsterbuket til mig, vi anden ven var ringbærer med smukke pibe-renser-ringe og en masse stearinlys...
Vi blev gift, med en masse morskab, i en alder af 15 år... to generte "børn"... og idag otte år efter er vi stadig sammen og venter vores første barn...
TAK siger jeg bare til de folk der lavede sjov med os for at sætte os sammen... 

Anmeld