Da i valgte jeres kærester/mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Mettefpigen

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

En ret morsom historie:

Vi fandt hinanden på nettet, boede begge i Odense.. Vi skrev sammen i ca halvanden måned før vi mødte hinanden.. Så det har fra begges side været det indre... Vi mødte hinanden og under en uge efter blev vi kærester.. Udseendsmæssigt er han total modsat af hvad jeg "normalt" gik efter men han er den skønneste fyr jeg nogensinde har mødt  Også er han stadig total lækker  hihi.. Også har han de kønneste øjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

onlyme

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Den indre verdi.. som hovedsagen..!

Det med udsenet er først kommet bagefter ;-)

Han var/ER helt igennem fantastisk..!

Anmeld

14. juni 2011

MaliksMor

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Hmmmmm..

Udseende og hans måde at være på...

Anmeld

14. juni 2011

-Sigrid-

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Da jeg forelskede mig i min kæreste var det (selvfølgelig) pga hans lugt og kemi, men han gjorde mig tryk, og han lyttede til mig. Han blev oppe en hel nat og snakkede og krammede.

Da jeg valgte ham som far for mit barn, var da han viste mig at han passede på folk, og gik op i at andre at havde det godt. Han fangede mig (bogstaveligt) hver gang jeg faldt, og han er rigtig god med mine mindre søskende 

Ved han vil være der, selv hvis vi skilles, både for mig og den bette.

Derfor er han perfekt!! 

Anmeld

14. juni 2011

grinny

Jeg faldte faktisk ikke for min kæreste sådan rigtigt i starten. Jeg havde en kæreste da jeg mødte ham, men har altid været god til at flirte, eller det vil sige jeg har altid bare gjort det - havde brug for opmærksomhed fra andre.

Det var meningen at vi kun skulle være bolle-venner da jeg slog op med min daværende kæreste dagen efter jeg mødte min nuværende kæreste og jeg synes ikke rigtig at jeg havde lyst til at nyt forhold, men tja, første gang jeg var hjemme hos ham var det eneste vi ikke lavede at knalde. Vi snakkede og så film jeg faldt for hans væremåde og for hans godhed 

Det skal så lige siges at jeg ikke flirter med andre mere, han giver mig alt den kærlighed som jeg har brug for og jeg vil kun have ham og ingen anden 

Anmeld

14. juni 2011

Mi

Altså da jeg først så ham blev jeg nok tiltrukket af hans øjne og at han var lidt genert. Gider ikke de der skråsikre, frembrusende mænd

Da vi så havde kendt hinanden lidt og rigtig blev forelsker var det hans gode, gavmilde og rolige sind jeg blev tiltrukket af. Min mand er simpelthen indbegrebet af "et godt menneske". I dag kan det ind i mellem pisse mig af, at han er så god af sig, men jeg er jo også det jeg elsker.

Han forkæler mig og alle veninderne syntes bare at jeg har det sååååååå godt  Så når vi sidder til tøsekomsammen og brokker os lidt over mændene, så har jeg aldrig måtte brokke mig, for så skelede de til mig, og fortalte mig hvor fantastisk min mand er og hvor forkælet jeg er

Og så ser han godt ud og er virkelig muskuløs uden at være pumpet

Anmeld

14. juni 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Da jeg forelskede mig i min kæreste var det (selvfølgelig) pga hans lugt og kemi, men han gjorde mig tryk, og han lyttede til mig. Han blev oppe en hel nat og snakkede og krammede.

Da jeg valgte ham som far for mit barn, var da han viste mig at han passede på folk, og gik op i at andre at havde det godt. Han fangede mig (bogstaveligt) hver gang jeg faldt, og han er rigtig god med mine mindre søskende 

Ved han vil være der, selv hvis vi skilles, både for mig og den bette.

Derfor er han perfekt!! 

Den der med hvis man bliver skilt, tænker jeg også. Min mand vil 100% altid være der for sine børn uanset hvad. Jeg ved at han vil have dem ligeså meget som mig, at han vil tage ansvar og være en del af alt, hvis vi blev skilt. Det er dejligt at vide at mine børn har en far som syntes at de er det vigtigste i hans verden

Anmeld

14. juni 2011

Isabella_mor

jeg jeg syntes han var sød... 

han var måske ikke den smukkese mand jeg havde set.. men han bliver kun dejligere og dejligere og smukkere og smukkere... og nu syntes jeg faktisk og har syntes i dén del år at han faktisk ER mega lækker... det er han så blevet...

han var bare sjov at være sammen med og han fik mig til at føle at alt var okay.. han er en person der hviler meget i sig selv og det smitter bare af og det kan jeg godt lide..

jeg valgte ham da vi havde set hinanden i et stykke tid.. jeg blev vildt forelsket i ham og jeg ville bare ha' ham... og nu har han været min i 4½ år og han er far til min søn. <3 og vi har det FANTASTISK sammen... det er ham jeg vil være sammen med resten af mit liv..  

Anmeld

14. juni 2011

2babygirls

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Jeg spottede ham i lufthavnen, og kendte ham ikke, så der valgte jeg ham på udseende, senere den gode humør og hans skønne personlighed.

Anmeld

14. juni 2011

Nalle

At han var stik modsat at de typer jeg plejede at være sammen med, stille, lidt genert, og charmerende og helt igennem en gentleman!

Det var meget godt jeg valgte et andet spor, min forhold varede højst en måned, peter har jeg været sammen med i 3½ år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.