An&Jo skriver:
Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget.. 
Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??
De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??
Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??
Nu mødte jeg min mand på nettet på en chat, som hed Chathotellet, der hørte ind under det daværende Forum, nu Ofir.
Men i første omgang så faldt vi vist begge for hinandens humor og så det at pæren var i orden 
Vi snakkede sammen om alt mellem himmel og jord, og inden vi fik mødt hianden, var vi faktisk allerede bragende forelskede i hinanden, men ikke noget vi ville erkende...jeg var ved at blive separeret og han nød sit liv som ungkarl efter 5 års dårligt ægteskab, så i den første lange tid nød vi blot hiandens venskab og det at vi kunne snakke sammen om alt muligt..havde mange af de samme meninger og holdninger, fælles smag for film, musik, politik, børneopdragelse, parforhold og meget andet.
Men indrømmes skal det også..at vi var håbløst forelskede i hianden og ikke kunne undvære hianden meget mere end en dag...hehe 
Første gang vi mødtes var det kun en bekræftelse af at lynet var slået ned, og da der var gået små 3 mdr. tog min ældste fat i os og bad os erkende at vi jo var så forelskede i hianden at vi ikke kunne undvære hinanden.
Så efter 5 mdr. blev vi enige om, at det skulle være os, og det har det været siden..og nu har vi kendt hianden i over 12 år, været gift i 4 år til juli, og hov...glemte lige at fortælle at Niels er 13 år yngre end mig 

Kærligst
Sussie
Anmeld