Da i valgte jeres kærester/mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Ka+Ma=Be

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Jeg valgte ham slet ikke på noget grundlag, jeg så bare på ham og var helt sikker på, at ham skulle jeg da ha!

Det lyder cheasy, men jeg har været altid haft den der "kærlighed ved første blik" - jeg har i hvert fald ikke prøvet andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

jeansmummie

Hans store hjerte og hans mange indreværdier og han dejlige smittende smil efter 7 år er jeg stadig ny forelsket han er alt det jeg ikke er og omvendt han havde en meget stor tiltrækning kraft

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

uha flere ting.. altså først faldt jeg for han var så lækker haha... Da vi så snakkede og var på cam fik han mig til at grine konstant.. Så hans følsomme side, han passer altid på mig og det gør mig så blød

Anmeld

15. juni 2011

MaybeBaby

Da jeg først så min kæreste tænkte jeg: oh my God, sikke en Brian type rent udseendemæssigt. Men en dag med ham og jeg var helt skudt. og vil nu på min fridag lavede hans yndlingsret og hygge om ham i aften, så han kan slappe af kærlighed er at give og tage imod

Anmeld

15. juni 2011

lukasmor

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Helt sikkert hans frække øjne og det at han ikke var en af de fyre der rendte rundt og skabte sig men at han havde overblik og kontrol - finder jeg hammer sexet!

Anmeld

15. juni 2011

june1987

Ditte_Marie skriver:

At han bare er perfekt og slog benene væk under mig

enig her

Anmeld

15. juni 2011

MaybeBaby

MaybeBaby skriver:

Da jeg først så min kæreste tænkte jeg: oh my God, sikke en Brian type rent udseendemæssigt. Men en dag med ham og jeg var helt skudt. og vil nu på min fridag lavede hans yndlingsret og hygge om ham i aften, så han kan slappe af kærlighed er at give og tage imod

Og den valgte lige at slette alt det jeg havde skrevet om hvad han lavede i går for mig? Nå men et fodbad ventede da jeg kom hjem, og han var igang med at lave mad og han puttede mig på sofaen med en bog mens han gik tur med hunden.

Anmeld

15. juni 2011

Rkb25

Det kan nogengange være lidt svært at huske hvad det lige var man kunne lide ved ham

Ej, jeg faldt nok for hans dybe brune øjne, og hans sprudlende personlighed. Han var bare så glad og havde så meget overskud. Og så behøvede jeg egentlig slet ikke at falde for ham - for han han havde bestemt at han ville have mig! - Uanset om jeg ville have ham eller ej......

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Nu mødte jeg min mand på nettet på en chat, som hed Chathotellet, der hørte ind under det daværende Forum, nu Ofir.
Men i første omgang så faldt vi vist begge for hinandens humor og så det at pæren var i orden
Vi snakkede sammen om alt mellem himmel og jord, og inden vi fik mødt hianden, var vi faktisk allerede bragende forelskede i hinanden, men ikke noget vi ville erkende...jeg var ved at blive separeret og han nød sit liv som ungkarl efter 5 års dårligt ægteskab, så i den første lange tid nød vi blot hiandens venskab og det at vi kunne snakke sammen om alt muligt..havde mange af de samme meninger og holdninger, fælles smag for film, musik, politik, børneopdragelse, parforhold og meget andet.
Men indrømmes skal det også..at vi var håbløst forelskede i hianden og ikke kunne undvære hianden meget mere end en dag...hehe

Første gang vi mødtes var det kun en bekræftelse af at lynet var slået ned, og da der var gået små 3 mdr. tog min ældste fat i os og bad os erkende at vi jo var så forelskede i hianden at vi ikke kunne undvære hinanden.
Så efter 5 mdr. blev vi enige om, at det skulle være os, og det har det været siden..og nu har vi kendt hianden i over 12 år, været gift i 4 år til juli, og hov...glemte lige at fortælle at Niels er 13 år yngre end mig

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juni 2011

charley-pigen

jeg er 24, min kæreste er også 24 vi mødtes til en fest da vi var 16, og begyndte at kæreste dagen efter. vi holdte pause nogle måneder da jeg gik på efterskole men kom sammen igen efter det. det er nu snart 8 år siden.

han er alt det jeg ikke er, vi paser så godt sammen. han holder mig til ilden og giver ikke op. og så elsker jeg ham bare så højt, er stadig nyforelsket, hehe. jeg synes han ser super godt ud, men det er jo individuelt..  menfaldt for hans charme og selvtillid ( og lækkert hår, ej, hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.