Da i valgte jeres kærester/mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Altså vi startede med at snakke på nettet , og synes da godt nok ikk at han var den kønneste a den kønneste, men han har en charme der virkelig bare kan slå benene væk under mig , når han bruger den

og så er hans personlighed meget lig min, nogle gange lidt for meget  

Nogle gange ka jeg godt sidde og tænke på hvis nu vi gik fra hinanden, men kan ikk rigtig se mig selv uden ham  det er da godt , er det ik ?

Elsker ham bare a hele mit hjerte

og så er jeg stadig som nyforelsket  efter 2 år og 2 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

chael

Ved ikke om jeg har svaret på denne tråd før eller om det er en magen til.

Men here goes: Det var rent udseende. Han var/er simpelthen så lækker.

Troede ikke han ville noget, for de lækre fyrer jeg har været sammen med, har kun været sammen for EEN ting.

Det troede jeg også denne gang, da jeg fik at vide han havde noget kørende med en anden pige.

Men jeg inviterede ham hjem, han sov der, kom igen dagen efter, sov der og ja, det er nu 6 år siden og næsten 3 børn senere

Han droppede også lige hende den anden til fordel for mig, fordi han var blevet meget forelsket i mig. Og han kunneslet ikke glemme mig, eller holde tanker eller fingrene fra mig

Så ja, jeg valgte ham fordi han så pisse godt ud... Og så var det jo bare et plus, han også var ok sød

*Camilla 25+1

Anmeld

17. juni 2011

Maddox

Jeg valgte min kæreste, fordi vores personligheder bare passer så godt sammen. Vi har den samme fjollede humor og værdsætter de samme ting i livet

Min veninde siger, at han må være den mandlige udgave af mig (og tror hun har ret) 

Ved første øjekast, troede jeg slet ikke han var min type. Jeg er altid faldet for høje og muskuløse mænd, og det er han bare slet ikke. Men han gjorde bare et eller andet ved mig  Og idag, synes jeg jo at han er lige så lækker, som han er dejlig.. Og bliver stadig mere og mere forelsket i ham for hver dag

Anmeld

17. juni 2011

rogerrasch

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

jeg valgte min mand på hans humor og det indre, han er en meget kærlig person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.