Da i valgte jeres kærester/mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

lilledittemor

At han bare er perfekt og slog benene væk under mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Magsen

An&Jo skriver:

hvor længe har i så været sammen??

til okt. har vi været sammen i to år 

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Jeg valgte min kæreste, fordi han også valgte mig.... Han var meget ivrig med komplimenter, og jeg havde ikke haft en kæreste før, så jeg var bare helt blown away og meget smigret....

Jeg faldt for ham, fordi han var charmerende og utrolig sexet i mine øjne.... Han fik mig til at føle mig smuk og gav mig utrolig meget selvtillid, og samtidig var han sjov og havde en god humor.. han sagde hvad han mente, og det kunne jeg godt lide.... og sådan er det stadigvæk..... desuden synes jeg bare vi har et helt specielt forhold, som kun vi forstår...

Vi har kendt hinanden siden 2003

Anmeld

1. juni 2011

bif-mus

hans charme   mor til tiffanie på 6 uger

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Jeg har altid valgt mine kærester efter personligheden.

For mig har det været vigtigt at han havde nogle værdier jeg kunne forholde mig til. Humor har for mig også været vigtigt. jeg har selv rigtig meget humor, så det ville bare slet ikke matche sammen med mig, hvis jeg var sammen med en, der var mere "tør" i det.

Jeg har aldrig gået efter udseendet og det kan jeg sige 100 % ærligt, men jeg har gået efter glimtet i øjet. Jeg har kun haft 1 kæreste, som mange piger ville vende sig om efter. For mig personligt betyder udseendet ikke det mindste....der kan være en alletiders person gemt indeni.

Jeg ved godt, at det for mange, sikkert er vigtigt at udseendet er i orden. Jeg synes også det er fint at have det sådan....vi alle kan jo ikke være ens

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Her forgik det over nettet, så vil nok sige at de tvar det indre jeg valgte ham på Men godkendte selvf også udseenet da jeg så mødte ham

Anmeld

1. juni 2011

mortilflere

Han ture sige hold kæft til mig LOL 

Anmeld

1. juni 2011

DitteMarie

Mille maria skriver:

faldte for den måde han var på og behandlede folk, og han var god ved børn han har selv 7 5 nevøer og 2 niecer, og han var bare god ved mig, han er bare skøn

75 nevøer- det er alligevel noget

Anmeld

1. juni 2011

2babygirls

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Så ham i lufthavnen og VILLE have ham.. Heldigvis skulle vi samme sted hen..
Han er piv fræk, lækker, stort hjerte, dejligt smil, god røv, den bedste personlig

Kort sagt, elsker ham !!

Anmeld

1. juni 2011

bobbles

Banditte skriver:

75 nevøer- det er alligevel noget

ups taste fejl 5 nevøer og 2 niecer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.