Da i valgte jeres kærester/mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Lisbeth85

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Jeg valgte ham på især de indre værdier, da han skulle kunne være en god bonusfar til min søn. AT han så har en fantastisk humor og er rigtig lækker... ja det er da bare et kæmpe plus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

LouiseBreinholt

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Jeg var faktisk bedste venner med min kæreste inden, men vi havde altid flirtet, men jeg ville ikke ødelægge det venskab vi havde sammen. Jeg havde en kæreste i mellem tiden, da vi gik fra hinanden, tilbød han at jeg kunne bo nede ved ham indtil jeg fandt en lejlighed, jeg fandt aldrig en lejlighed, jeg blev boende Så jeg faldte for hans personlighed, udseende og humor, nu har vi været sammen i 3år, har en fantastisk dreng sammen. Så fortryder ikke mit valg, jeg har ham både som bedste ven og kæreste nu

Anmeld

14. juni 2011

Vivian87

Jeg valgte ikke ham, han valgte mig Da jeg mødte ham første gang var på et spejderkursus, han var der med sin daværende kæreste og det første jeg tænkte var "Jesus Christ en idiot"... Hehe... Men selv om jeg prøvede at ignorere ham blev han sgu ved med at prøve at komme i snak med mig, han valgte konstant de samme workshops som mig og fik sig altid placeret i min gruppe... Da vi skulle hjem tiggede han sådan om mit nummer at jeg fik ondt af ham og gav ham det og han skrev bare HELE tiden...synes egentlig det var irriterende fordi han havde en kæreste, men igen så var det bare venskabelige beskeder... Da de så gik fra hinanden skulle jeg hente min lillesøster på en lejr han var på og han kom og sagde Hej og fulgte mig ud til bilen hvor han gav mig et knus og et kæmpe, utroligt lidenskabeligt kys og så var jeg bare solgt... Han slog fuldstændig benene væk under mig jeg har altid været den der havde kontrol over tingene, men ham her fjernede bogstaveligt talt jorden under mine føder og bar mig væk Har været solgt lige siden Og vi har snart været sammen i 4 år og gift i 1 år

Anmeld

14. juni 2011

Buckley

Jeg valgte min dejlige mand for 8 ½ år siden, jeg faldt for hans humor og selvstændighed, og har heldigvis efterfølgende også kunne lægge mange flere positive kriterier på :-)

Anmeld

14. juni 2011

NinaNymannMadsen

lagde først mærke til hans udseende, snakked så med ham og fant ud af han var sød og sig selv men også genert hvilket jeg elsker da jeg ikk selv er genert sådan rigtig.

så det har været indre og yndre jeg har valgt ham for.
vi har været sammen i snart 3 år og skal til og ha barn nr 2 og jeg elsker ham mere og mere fra dag til dag. han kommer med mange skøre indfald i løbet af dagen det er bare skønt og så er han så god til vores datter og hende inde i maven også hun får masser af kys og der bliver snakker meget til hende.

Anmeld

14. juni 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Den der med hvis man bliver skilt, tænker jeg også. Min mand vil 100% altid være der for sine børn uanset hvad. Jeg ved at han vil have dem ligeså meget som mig, at han vil tage ansvar og være en del af alt, hvis vi blev skilt. Det er dejligt at vide at mine børn har en far som syntes at de er det vigtigste i hans verden

Ja, og han fortæller det med jævne mellemrum, det er så skønt! 

Lyder til at du ogsåp har fundet dig en go' en 

Anmeld

14. juni 2011

camilla28

min var sååååå genert .. det faldt jeg for

Anmeld

14. juni 2011

NJN

Jeg valgte ham fordi han var rigtig lækker, men også rigtig sød.. Senere da jeg lærte hans personlighed bedre at kende, blev jeg bare bekræftet i jeg havde valgt rigtig. 

Anmeld

14. juni 2011

Fenja09

Min kæreste og jeg er de totale modsætninger - tror ikke man kan være mere forskellige hehe Det var nok en af de ting jeg faldt for med det samme og dernæst humor og udseende

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Lidt af det hele

Han var/er meget ulig andre kærester jeg har haft på en absolut god måde. Det her kommer måske til at lyde lidt snobbet, og jeg har absolut ikke noget problem med u-uddannede mennesker, det passer bare ikke til mit eget ambitionsniveau. Mine x-kærester har alle været typerne, der bare arbejdede i supermarkedet eller havde et eller andet random job og ikke rigtig havde gjort sig nogle tanker om deres fremtid og fremtidsmuligheder. De havde ingen uddannelse og ingen planer om at få det, de var mere sådan lidt "whatever" til alt det.

Lige på dém kunne jeg godt mærke en forskel, fordi de havde en anden form for intelligens end mig. Måske en mere praktisk intelligens. Og det betød, at der var mange ting der var svære at tale om, fordi jeg var mere fagligt intelligent. Så der følte jeg nogen gange, at jeg måtte "dumme mig lidt ned" ift. dem.

Igen, det lyder mega snobbet, men jeg siger bestemt IKKE at man er dum, hvis man ikke har en uddannelse. Men lige på de her fyre kunne man altså godt mærke det, så forstå mig ret!

Anyway, så mødte jeg min kæreste, og det var bare noget HELT andet. Ligesom mig er han meget ambitiøs, igang med en god uddannelse og super intelligent. Han er velformuleret, veltalende, og man kan føre en masse "intelligente" samtaler med ham. På samme tid var/er han bare skide sjov på samme måde som jeg er det. Han er kærlig, varm og bekræftende, og ikke så "afstands"-agtig som mange af mine tidligere kærester.

Og så var han tålmodig og maste ikke på, da vi begyndte at date. Han er simpelthen min drømmefyr. Vi er virkelig det perfekte match på alle måder. Intelligensmæssigt, humormæssigt, ambitionsmæssigt. Vi har de samme drømme, planer og tanker om hvordan et forhold skal fungere.

Jeg elsker simpelthen den mand Vi har matchet fra dag ét og flyttede også sammen stort set med det samme Om en måned har vi været sammen et år, og har det endnu bedre end da vi var nyforelskede. 

.. Og så gør det jo ikke noget, at han er pivfræk og smækkerlækker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.