Da i valgte jeres kærester/mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

An&Jo

Thalia skriver:

Jeg faldt for hans personlighed og det at hans indre værdier er utroligt lig mine egne.

Og endeligt var det en ret afgørende faktor at han arbejder indenfor samme område og har samme akademiske niveau som jeg selv.

Jeg har tidligere været sammen med mænd der har haft en meget anderledes faglig baggrund, og det er typisk holdt op med at være spændende når sex'en er blevet hverdagsagtig. Jeg har ganske enkelt brug for en mand det kan forholde sig til min hverdag og give mig sparring og modspil både privat og professionelt.

kan godt nikke genkendende til det manglende modspil.. Jeg mangler en med lidt akademisk baggrund som ved at hverken studie eller arbejde er 8-16 hver dag osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Holbæktrunten

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

Da i valgte jeres kæreste/mand, hvad valgte i ham så på??

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

Alle 3 

Og aller vigtigst: han kan give mod og medspil, og er en dejlig sparringspartner... Fantastisk tålmodig...

Anmeld

1. juni 2011

LotteGabriella

An&Jo skriver:

Jeg sidder her og har lagt sønnen i seng, der er ro, og jeg sidder helt alene, og så kom jeg til at tænke på noget..

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Ja hvad kan i komme i tanke om var grunden til at i valgte jeres nuværende kærester/mænd??

ved første øjekast på hans profil, tænkte jeg nam nam, ham vil jeg ha' og så var han rigtig tiltalende med et snært af go' humor

da jeg mødte ham IRL, synes jeg at han var hamrende lækker, flabet, romantisk, i det hele taget bare DEJLIG

det slog helt klart GNISTER, grrrrrrrrrrr

Anmeld

1. juni 2011

karina1980

min mand var jo en rebound

så det startede som god sex, når jeg lige havde lyst og så blev det til hygge på sofaen, hehe,

men hvorfor lige ham, jo han gav mit liv et andet perspektiv og viste mig en anden og bedre virkelighed end den jeg er vokset op i,  han er den eneste der til dato har kunne give mig et modspil og ikke er endt med at jeg har total trynet ham(jeg er virkelig en bitch på det område)

han støttede mig igennem alt der var hårdt og troede på mig når jeg ikke selv gjorde. og han er klar på at gøre det igen

så har han en humor selvom min familie ikke altid forstår den.

og så er han ærlig om man vil høre det eller ej, så får man altid hans ærlige mening

Anmeld

1. juni 2011

Muttitil1+1

karina1980 skriver:

min mand var jo en rebound

så det startede som god sex, når jeg lige havde lyst og så blev det til hygge på sofaen, hehe,

men hvorfor lige ham, jo han gav mit liv et andet perspektiv og viste mig en anden og bedre virkelighed end den jeg er vokset op i,  han er den eneste der til dato har kunne give mig et modspil og ikke er endt med at jeg har total trynet ham(jeg er virkelig en bitch på det område)

han støttede mig igennem alt der var hårdt og troede på mig når jeg ikke selv gjorde. og han er klar på at gøre det igen

så har han en humor selvom min familie ikke altid forstår den.

og så er han ærlig om man vil høre det eller ej, så får man altid hans ærlige mening

Hold da op! Det kunne have været mig, der skrev det om min mand... hehe... her har det været på nøjagtig samme måde Også det med humoren! hehe

Anmeld

1. juni 2011

Lone Jakobsen

hans indre. der er noget så helt specielt og dragende ved ham. vi er meget forskellige, men sammen er vi en super enhed. (lyder vist ikke ret romantisk)

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Jeg lærte ham at kende over en lang periode... inden vi blev kærester... kan ikke sige én ting der gjorde at jeg faldt for ham... det var vist bare det hele...

Men han kunne snakke så pasioneret om ting der interesserede ham og jeg kunne bare sidde og lytte i timer og tænke på hvor dejlig han da egentlig var

Anmeld

1. juni 2011

metski83

De første par gange jeg mødte ham, syntes jeg han var mega irriterende.

Så kom jeg til at snakke med ham, og syntes han var vildt charmerende.

Jeg faldt ret hurtigt for ham, og det var bare for alt.

Hans generte væremåde, hans dejlige udseende osv. osv.

Jeg elsker ham overalt på jorden, og elsker det vi har sammen.

Vi er hinandens bedste venner, og vi har vores helt egen tossede måde at være på, sammen.

Vi ved begge det skal være os to for altid.

Han siger jeg er sød fordi jeg skriver dette

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Først var det hans udseende - jeg var jo på ferie (min første "scoreferie" nogensinde) men så var det hans stille, lidt mystiske måde at være på, hans ekstremt gentlemandsagtige manerer og det at han havde rejst verden rundt der gjorde mig nysgerrig på mere. Derefter kom så en periode hvor vi kun talte i telefon sammen, og der blev jeg forelsket i at han var så fantastisk god til at lytte og forstå uden nogen form for fordomme eller utålmodighed. Og til sidst satte det hovedet på sømmet at han var helt fantastisk mellem lagnerne. Såååå... Hele pakken, faktisk, bare i etaper 

Anmeld

1. juni 2011

eElak

An&Jo skriver:

De indre værdier??
Humor??
Godt udseende??

Jeg har ingen mand.. ;-)

Min X... Hmmm... der var jeg rimelig påvirket af "appelsiner" da vi mødte hinanden på en bytur... 

og så er jeg typen som falder hurtigt for folk, og det var en stor blanding der gjorde det... Udseende og humor... :-) Det var de første ting, men vi lærte jo hinanden at kende - på godt og ondt.. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.