bolig spørgsmål ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Aves.

TinaPina skriver:

Det forstår jeg sagtens der er og jeg kan godt forstå det kan være svært at få tingene til at hænge sammen.

Men som jeg har forstået det, og jeg kan jo sagtens tage fejl, så er det tiltænkt som et tilskud til pasning. Og så virker det jo, i mangel af bedre ord, underligt at man både skal have tilskud til udgiften OG have den.betalt. kan du følge mig?

Enlige får jo ikke friplads fordi de er enlige,...mange enlige får ikke en krone faktisk, så hvorfor skulle de enlige ikke have de penge...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

skønneunger

TinaPina skriver:

Det forstår jeg sagtens der er og jeg kan godt forstå det kan være svært at få tingene til at hænge sammen.

Men som jeg har forstået det, og jeg kan jo sagtens tage fejl, så er det tiltænkt som et tilskud til pasning. Og så virker det jo, i mangel af bedre ord, underligt at man både skal have tilskud til udgiften OG have den.betalt. kan du følge mig?

det er jo ikke kun ment som tilskud til pasning, det mener jeg da egentlig aldrig det har været? står det noget sted? kan godt være jeg tager fejl så hæng mig ikke op på den.

Anmeld

31. maj 2011

Jibbe

skønneunger skriver:

helt enig jeg venter så altså heller ikke til børnepengene kommer med at købe sko hvis mine børn mangler.

Nej eller kun betaler pasning hver 3 måned fordi der kommer støtten... "mor mine sko klemmer" sagde barnet og morens svar "du kan først få nye sko 20 juli da det er der DINE penge kommer"...

Anmeld

31. maj 2011

TinaPina

Eva. skriver:

Men din verden er jo heldigvis ikke verden...det vidner måske lidt om hvor de mennesker i din inderkreds er, men det fortæller jo intet om enlige mødre generelt..

Nej de har en, efter min mening, helt forkvaklet holdning til økonomi. Og jeg synes man møder den samme herinde af og til, så billedet kan ikke være helt forkert. Selvom baby.dks brugere nok heller ikke har et helt gennemsnitligt udgangspunkt blåt det kommer til brugerne.

Men vi behøver jo heldigvis ikke være enige

Anmeld

31. maj 2011

skønneunger

Jibbe skriver:

Nej eller kun betaler pasning hver 3 måned fordi der kommer støtten... "mor mine sko klemmer" sagde barnet og morens svar "du kan først få nye sko 20 juli da det er der DINE penge kommer"...

hahaha den kunne der da komme en god debat ud af

Anmeld

31. maj 2011

TinaPina

Eva. skriver:

Enlige får jo ikke friplads fordi de er enlige,...mange enlige får ikke en krone faktisk, så hvorfor skulle de enlige ikke have de penge...?

"den enlige" var også bare et eksempel

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

TinaPina skriver:

Nej de har en, efter min mening, helt forkvaklet holdning til økonomi. Og jeg synes man møder den samme herinde af og til, så billedet kan ikke være helt forkert. Selvom baby.dks brugere nok heller ikke har et helt gennemsnitligt udgangspunkt blåt det kommer til brugerne.

Men vi behøver jo heldigvis ikke være enige

Tror der er mange unge på overførelsesindkomst herinde....men det er jo stadig ikke repræsentativt for hele den samlede gruppe af enlige mødre...og så er tilskud jo ikke ud fra status som enlig men ud fra indkomst.

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

TinaPina skriver:

"den enlige" var også bare et eksempel

Men hvordan kan du bruge dem som eksempel...du kunne lige så godt have skrevet at alle med nlå øjne ikke skulle have pengene....

Anmeld

31. maj 2011

Jibbe

Men tror ikke jeg har svaret klart, vi kunne aldrig finde på at sætte os så dyrt at bfy skulle regnes med i budgettet. Tror dog min holdning ville ændre sig hvis jeg en dag blev enlig.

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

Jibbe skriver:

Men tror ikke jeg har svaret klart, vi kunne aldrig finde på at sætte os så dyrt at bfy skulle regnes med i budgettet. Tror dog min holdning ville ændre sig hvis jeg en dag blev enlig.

Jeg sidder da så dyrt at hvis ikke jeg havde mine børn hjemme så ville jeg ikke kunne o her...omvendt ville jeg jo så heller ikke vælge så stor en bolig uden børn..men jeg synes da jeg er ret så fornuftig og ansvarlig at vælge en bolig jeg har råd til ud fra min situation og som giver mine børn de bedste betingelser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.