bolig spørgsmål ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.870 visninger
106 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

lulleh

er i afhæning af børnetilkud / penge for at få det hele til at løbe rundt eller hvordan ?
- jeg mener alt bestemt at de penge man får fra evt far / kommune skal gå til barnet ( tøj, sko og sårn nogen ting )
hvad er jeres mening ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

TinaPina

Nej det er vi ikke og den situation kommer vi aldrig til at sætte os selv i.

Pengene kommer til at gå til hans opsparing og til forkælelsesting til ham.

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

lulleh skriver:

er i afhæning af børnetilkud / penge for at få det hele til at løbe rundt eller hvordan ?
- jeg mener alt bestemt at de penge man får fra evt far / kommune skal gå til barnet ( tøj, sko og sårn nogen ting )
hvad er jeres mening ?

Min mening er at alle de penge jeg får er penge jeg skal bruge for at få min familie til at fungere og hænge sammen..

Anmeld

30. maj 2011

lulleh

TinaPina skriver:

Nej det er vi ikke og den situation kommer vi aldrig til at sætte os selv i.

Pengene kommer til at gå til hans opsparing og til forkælelsesting til ham.

det oss min mening. har bare hørt andre at deres penge gå til fx ´hus og sårn nogen ting

Anmeld

30. maj 2011

Aves.

lulleh skriver:

det oss min mening. har bare hørt andre at deres penge gå til fx ´hus og sårn nogen ting

Det er vel også til børnene...altså, jeg har oplevet folk der køber for tusinder af kroner ting og sager til deres lille barn. ting som barnet sagtens kunne leve uden...og så tror jeg faktisk det gavner barnet mere hvis mor og far bruger pengene på en weekendtur feks..

Anmeld

31. maj 2011

TinaPina

Eva. skriver:

Det er vel også til børnene...altså, jeg har oplevet folk der køber for tusinder af kroner ting og sager til deres lille barn. ting som barnet sagtens kunne leve uden...og så tror jeg faktisk det gavner barnet mere hvis mor og far bruger pengene på en weekendtur feks..

Dét synes jeg også er super. Altså at de ting bliver brugt på ekstra ting og oplevelser i stedet for varmeregninger osv.

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

TinaPina skriver:

Dét synes jeg også er super. Altså at de ting bliver brugt på ekstra ting og oplevelser i stedet for varmeregninger osv.

men altså...penge der bruges til noget der er vigtigt giver for mig mere mening end for tusind kroner legetøj...jeg synes man skal bruge dem som man vil og tanken bag er at de skal bruges til børnepasning...

Anmeld

31. maj 2011

lulleh

Eva. skriver:

jeg har det bare sårn de penge der nu kommer. skal bruges på børnene og ikke på fx udgifter..
kan godt blive lidt sur over det , men det er jo nok bare min holdning..

Anmeld

31. maj 2011

skønneunger

Eva. skriver:

Min mening er at alle de penge jeg får er penge jeg skal bruge for at få min familie til at fungere og hænge sammen..

Anmeld

31. maj 2011

Aves.

lulleh skriver:

jeg har det bare sårn de penge der nu kommer. skal bruges på børnene og ikke på fx udgifter..
kan godt blive lidt sur over det , men det er jo nok bare min holdning..

Men de penge er jo netop til at betale udgifter....jeg kan ikke følge dig, slet ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.