Tja, vi giver velvores børn det vi synes de skal have, og så erden egentligt ikke længere??
At nogle prioriter en dyr bil, eller et stort hus, eller lækkert tøj eller dyre hobbier er vel et eller andet sted lige gyldigt. Hvis man har pengene kan man gøre som man vil, så længe en familie har det godt og man går i senge med en følelse af lykke og glæde:-)
Jeg slker selv dyrt tøj, om det er nyt eller brugt er lige gyldigt, bare jeg synes det er fedtog lækkert.
Men jeg køber jo også billige ting fra HM, Name it, Bilka osv en sjælden gang.
Mest af alt giderjeg abre ikke derestøj enten fordi det NETOP er NUTTET eller KÆRT, og kan ikke fordrage nuttet tøj, helt ærligt:-)
Og er møg træt af den grimme Hello Kitty og Peter plys....føj da.
Så kan jeg finde Bilaktøj der rent faktisk har en god pasform til mine børn(sker ikke ret tit da det er til lidt tykkere børn),så køber jeg det da.
For mig handler det hverken om facader, at vise andre noget som helst eller blær, det handler om hvad JEG synes er lækkert fedt tøj for mig børn:-)
Og vi rejser jo stadighvert år,mine børn får nok 50 mysssere og kram hver dag og det ændrer dyrt tøj ellerlegetøj ikke på.
Mine børn har deres eget værelse, men der udover har de et legeværelse med madrasser, tv, dvd, legekøkken, kasser fyldt med LEGO, biler, dukker og dukke tilbehør ,legebord med stole til at tegne eller ling.
Meget af det er købt brugt for vi elsker genbrug hjemme hos os:-)
Men derfor har ungerne det jo alligevel og de nyder da selv at vælge om de vil ud på rutchebanerne i haven, gynge, lege i sandkassen eller rulle rundt i græsset:-)
Vi nyder da bare at vi har mulighed for at give vores børn noget de gerne vil have, ud over vores kærlighed som SKAL være en selvfølge når man har børn jo