Jeg køber HVAD jeg synes er pænt og som hun kan lege i!
Jeg synes jeg gør nogen fede kup med billigt tøj tit, og så kan hun lege og ødelægge det! For så går jeg "bare" ud og køber noget nyt!
Og jeg HAR råd til at købe nyt flere gange om måneden til hende, netop fordi jeg ikke køber dyrt.. H&M LOVE!
Jeg køber ikke mærketøj - hell no! Vil aldrig gi 300 kr for et par bukser! for så går hun ud og falder og så er der hul i knæet og de kan smides ud!
Min datter skal ha lov til at være barn og svine sig selv til og ikke være bange for at komme hjem til sin mor og sige der er kommet hul i eks. hendes nye bukser 
Hun har lært at sige "pyt med det" hvis hun spilder mad på trøjen, og elsker det!!
Har en bekendt og hendes søn SKAL kun gå i hummel og et andet mærke.. OG det er kun fordi hun ikke vil ha folk skal tro hendes familie er fattig (har HUN selv sagt).. what??
Jeg ved jeg ikke er RIG, men jeg er SGU hellere ikke FATTIG! Og er skisme LIGEGLAD med der står h&m i nakken af min datter, for jeg synes hun er en smuk prinsesse 
Desuden har jeg også mange mange rigtig mange bukser til hende når hun bliver 3 år, (arvet) for der tænker jeg hun skal til at gå i børnehave, og der kan jeg gætte mig frem til tøjet hurtigt bliver slidt og ødelagt - så jeg er forbredt 
Fred med dem der køber dyrt, held og lykke når de bliver teeanger
D&G osv hehe..
P.s Har aldrig selv gået med mærketøj! (kun h&m - gina t osv) Er for nærig - hænger nok sammen med vi TIT fik genbrugstøj da vi var børn.... og jeg er skisme ikke gået glip af noget.. for min mor havde flere penge til oplevelser med os istedet 
da jeg mødte min mand vil han KUN gå i d&g underbukser muhahahaha jeg har ændret ham, og han forstår pointen at "kvalitet frem for kvantitet" IKKE HOLDER! 
Nåå lidt herfra.. GOD DAG!