Trine89 skriver:
Hehe hvor er du skøn..
Mange tak.. Vi fik det bekæftet i Tirsdags
Og jeg skyndte mig ellers at skrive det på Facebook og her på baby da vi kom hjem,. 
Men Der er er også tre andre piger som jeg skriver med med som er ca 1 mdr kortere henne end jeg, som alle tre skal have en lille prinsesse.
Men du skal ikke være ked af at blade folk sammen.. det gør jeg også nogen gange
Dét trøster mig altså at hører.. Bliver helt flov og ked når jeg ikke får skrevet tillykke eller overser noget - det er jo slet ikke min mening!!
Jeg ELSKER at følge Jer herinde og på facebook - men ja, den har været forbigående, selvom jge ikke er meget for at indrømme det! Men hvor er det dejligt altså! Så skal du shoppe prinsesse farver når vi skal shoppe bebse ting
- jeg må nøjes med de neutrale ting og sager
- for det må vi snart gøre!!
Ja, mændene skal bare altid være på tværs! hehe.. Jesper er bare så sikker på at han får sig en fars pige - det er bare rigtig sødt synes jeg! Men vi har lavet en aftale om at vi spare 5-700kr op hver, som vi ligger i en fælles pulje og så dén dag vi får afvide hvad det er, så får den af os, der har ret, pengene - til at købe den første pige/drenge ting
Så vi laver en del væddemål ud af ventetiden, ha ha
Men jeg vinder jo 
Anmeld