Kæmpe store og ømme bryster stadig? 10.uge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Kløver

Bedste råd er nok at få nogle nye bh´er, som ikke sidder og strammer, og måske endda nogen uden bøjler i, og evt uden sidesøm osv, så det er mest muligt behageligt og stadig giver støtte uden at trykke brysterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Ja, det er jo ALTING værd!  Jeg synes også det er et værre tøse-år indtil videre.... Mon jeg får prinsen?  

Jah der er godt nok mange der skal have piger.. 

Tror også at alle de piger jeg skriver med venter piger, og de af mine veninder som har børn, har også piger..

Men hey hvis du får en lille prins, så har han jo nok piger at vælge i mellem  

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

jah man hører tit om dem som tager 25-30 kg på..  

så jeg er også ret godt tilfreds.. og ikke mindst fordi jeg ved der kommer den smukkeste lille prinsesse ud af det

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, en PRINSESSE! haha, ved du hvad, det slog mig lige at jeg da ikke har vidst hvad du fik, fordi du jo ikk har vidst det - men det er fordi at ALLE jeg følger er ca. lige langt henne og I venter alle piger, ha ha ha.. Men hvor er jeg bare tarvelig at jeg ikke har fået skrevet: TILLYKKEEEEE MED PRINSESSE PIGEN!!!!!  Og undskyld at jeg lider af for tidlig-amme-hjerne, men det er så svært at finde rundt i, jeg følger tre lige gravide piger, så jeg blander nogle gange sammen, og slet ikke mee vilje - for hver af Jer er jo helt speciel! Men hvor er jeg glad på Jeres vegne!! Har I fundet nogle lækre tøsepige navne???

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Maja84 skriver:

Bedste råd er nok at få nogle nye bh´er, som ikke sidder og strammer, og måske endda nogen uden bøjler i, og evt uden sidesøm osv, så det er mest muligt behageligt og stadig giver støtte uden at trykke brysterne

Tak for råddet, jeg tænker at de stadig kan støtte mine bryster godt faktisk, for de sidder så kompakt i forvejen lige pt.. Så dét vil jeg da prøve an! Jeg takker

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

Jah der er godt nok mange der skal have piger.. 

Tror også at alle de piger jeg skriver med venter piger, og de af mine veninder som har børn, har også piger..

Men hey hvis du får en lille prins, så har han jo nok piger at vælge i mellem  

Hehe, jeg TROR det er en basse dreng, men Jesper tror også vi får en prinsesse, men nej - jeg tror det altså ikke Så ja, ha ha - han får mange piger at vælge mellem

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, en PRINSESSE! haha, ved du hvad, det slog mig lige at jeg da ikke har vidst hvad du fik, fordi du jo ikk har vidst det - men det er fordi at ALLE jeg følger er ca. lige langt henne og I venter alle piger, ha ha ha.. Men hvor er jeg bare tarvelig at jeg ikke har fået skrevet: TILLYKKEEEEE MED PRINSESSE PIGEN!!!!!  Og undskyld at jeg lider af for tidlig-amme-hjerne, men det er så svært at finde rundt i, jeg følger tre lige gravide piger, så jeg blander nogle gange sammen, og slet ikke mee vilje - for hver af Jer er jo helt speciel! Men hvor er jeg glad på Jeres vegne!! Har I fundet nogle lækre tøsepige navne???

Hehe hvor er du skøn..
Mange tak.. Vi fik det bekæftet i Tirsdags Og jeg skyndte mig ellers at skrive det på Facebook og her på baby da vi kom hjem,.

Men Der er er også tre andre piger som jeg skriver med med som er ca 1 mdr kortere henne end jeg, som alle tre skal have en lille prinsesse. 

Men du skal ikke være ked af at blade folk sammen.. det gør jeg også nogen gange  

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Hehe, jeg TROR det er en basse dreng, men Jesper tror også vi får en prinsesse, men nej - jeg tror det altså ikke Så ja, ha ha - han får mange piger at vælge mellem

Tja de der mænd skal bare altid sige det modsatte.. 

Jeg har også hele tiden (lige fra uge 7-8 stykker) været overbevist om at det er en pige.. hehe men manden her troede det ville blive en dreng.. hehe.. 

Men det bliver spænde at se hva der gemmer sig i din babyhule..  
jeg kan næsten gætte at i gerne vil vide hva køn det er når det kommer så langt.. ?

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

Hehe hvor er du skøn..
Mange tak.. Vi fik det bekæftet i Tirsdags Og jeg skyndte mig ellers at skrive det på Facebook og her på baby da vi kom hjem,.

Men Der er er også tre andre piger som jeg skriver med med som er ca 1 mdr kortere henne end jeg, som alle tre skal have en lille prinsesse. 

Men du skal ikke være ked af at blade folk sammen.. det gør jeg også nogen gange  

Dét trøster mig altså at hører.. Bliver helt flov og ked når jeg ikke får skrevet tillykke eller overser noget - det er jo slet ikke min mening!! Jeg ELSKER at følge Jer herinde og på facebook - men ja, den har været forbigående, selvom jge ikke er meget for at indrømme det! Men hvor er det dejligt altså! Så skal du shoppe prinsesse farver når vi skal shoppe bebse ting - jeg må nøjes med de neutrale ting og sager - for det må vi snart gøre!!

Ja, mændene skal bare altid være på tværs! hehe.. Jesper er bare så sikker på at han får sig en fars pige - det er bare rigtig sødt synes jeg! Men vi har lavet en aftale om at vi spare 5-700kr op hver, som vi ligger i en fælles pulje og så dén dag vi får afvide hvad det er, så får den af os, der har ret, pengene - til at købe den første pige/drenge ting Så vi laver en del væddemål ud af ventetiden, ha ha Men jeg vinder jo

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Dét trøster mig altså at hører.. Bliver helt flov og ked når jeg ikke får skrevet tillykke eller overser noget - det er jo slet ikke min mening!! Jeg ELSKER at følge Jer herinde og på facebook - men ja, den har været forbigående, selvom jge ikke er meget for at indrømme det! Men hvor er det dejligt altså! Så skal du shoppe prinsesse farver når vi skal shoppe bebse ting - jeg må nøjes med de neutrale ting og sager - for det må vi snart gøre!!

Ja, mændene skal bare altid være på tværs! hehe.. Jesper er bare så sikker på at han får sig en fars pige - det er bare rigtig sødt synes jeg! Men vi har lavet en aftale om at vi spare 5-700kr op hver, som vi ligger i en fælles pulje og så dén dag vi får afvide hvad det er, så får den af os, der har ret, pengene - til at købe den første pige/drenge ting Så vi laver en del væddemål ud af ventetiden, ha ha Men jeg vinder jo

hehe.. tja nogen gange er der bare lidt der smutter forbi næsen på en. hehe.. ligesom det smuttede forbi min næse at du havde testet positiv.. det er sku heller ikke nemt at følge med, selvom man gerne vil.. 

men jah vi skal snart finde ud af noget babyshopping.. og jah så skal jeg have shoppet pige ting. hehe. og jah så må vi finde alle de neutrale ting til dig.. men heldigvis kan man også få meget flot i neutrale farver. har selv lidt som jeg har købt inden vi fik kønnet af vide

hehe jah man kan jo ligså godt få det bedste ud af vente tiden hehe. 

Anmeld

20. maj 2011

Carl-Emil's mor

Sportstop med indbygget sportsBH blev min lykkelige redning, lever næsten i den fordi på to uger er de vokset næsten to str og gør så ondt at når jeg krammer folk er jeg ved at tude... Og angående køn, Stefan tror også vi skal have en pige men niks jeg skal have mig en lille prins

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.