Katte87 skriver:
Puha, mindes det godt
Jeg kastede heldigvis heller ikke meget op - det er sket 2 gange.
Efter uge 13-14 stykker har jeg heldigvis haft det ret godt
Godt generet af halsbrand og hikke engang imellem, men ind til videre er det til at leve med. Tror også jeg er en af de heldige
Nej billige er de ikke og ofte heller ikke særligt kønne
Og som du siger, så aner man ikke hvad der sker eller hvordan det kommer til at gå. Jeg har til gengæld fået at vide af flere, at de er super behagelige
Jeg er bare bange for om brysterne vokser endnu mere - og ikke mindst hvor "små" de bliver igen bagefter.
Hehe, kan godt hører du har lidt af kvalme! Det er frygteligt! Men jeg har det godt med at appetitten er sådan, som den er! At jeg ikk æder som en ko, trods alt
Det ligner det heller ikke at du lider af dén last?
hehe..
Så håber jeg bare for dig, at det går fint resten af graviditeten!!! 
Ja, de er ikke såå kønne nej! Hehe, men du kan ik være i en alm. BH længere hvis du løsner stroppen og køber to størrelser op? Det virkerde lidt her, og så regner jeg med at passe dem igen i den inderste lukning når babserne falder igen! Ja, vi gravide må leve med frygten for hvordan vores bryster arter sig, men det er vel en del af det?
Jeg må da indrømme og sige at min forfængelighed har da gjort at jeg har ofret en del penge på nogle olier som skal forebygge strækmærker plus opstramme huden bare lidt, og så en creme fra origins, som bare er mega fed og giver huden en del fugt..
Anmeld