Kæmpe store og ømme bryster stadig? 10.uge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

hihi.. kan sku ikke huske hvornår det vare..  

men det er sikkert også meget forskelligt fra person til person.. 

Iiih kan godt godt forstå du er glad for din babyhule. Glæder mig til at se billeder af den.. hih.. 

Jeg må lige få lagt billederne ind af hulen, fordi den er allerede vokset, det er et lille skihop jeg har ha ha.. Det mobber min kærste mig med, "Flot kihop du har dig der".. Den torsk! hehe.. Det er gået såå stærkt med maven, men gynæ. sagde det var helt normalt at man var oppustet! Men ja, jeg må snart få lagt billeder ind!!! Promise!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Det håber jeg også, tak

Jeg har haft en del kvalme, over heele dagen - men ikke kastet op! Jeg har ikke haft særlig appetit som jeg plejer, men jeg har haft en del lyst til alverdens kød, men bliver ufattelig hurtig mæt.. Og så har jeg været voldsom træt faktisk.. Men det er det.. Så jeg tror jeg har haft det ok nemt i forhold til andre Hehe.. Hvad med dig??

Nej, jeg kender godt dilemmaet, amme bh'er er søreme også dyre, så jeg starter med at låne mig til én, indtil jeg ved at jeg kan/skal amme, hvilket jeg selvf. regner med jeg skal, meen - man ved jo ikke med sikkerhed hvprdan det forløber sig!

Puha, mindes det godt  Jeg kastede heldigvis heller ikke meget op - det er sket 2 gange.

Efter uge 13-14 stykker har jeg heldigvis haft det ret godt Godt generet af halsbrand og hikke engang imellem, men ind til videre er det til at leve med. Tror også jeg er en af de heldige

Nej billige er de ikke og ofte heller ikke særligt kønne Og som du siger, så aner man ikke hvad der sker eller hvordan det kommer til at gå. Jeg har til gengæld fået at vide af flere, at de er super behagelige Jeg er bare bange for om brysterne vokser endnu mere - og ikke mindst hvor "små" de bliver igen bagefter.

Anmeld

20. maj 2011

Mother-love

SSL skriver:

Hej piger.. Meget ærligt, er mine bryster meget store og meget ømme, de har gang i den helt særlige mælkeproduktion, og det har de gjort siden INDEN jeg kune teste positivt.. Men men, spørgsmålet er bare, stopper det her mon på et tidspunkt?

- Stina med de store kasser, de er såå flotte, men gør såå naller

så vidt jeg husker begyndte mine bryster og holde op med at være ømme omkring uge 10. de var også allerede der blevet kæmpe og også rigtig flotte... Meeeeen nu er det blevet større og nu hænger de også  og er ikke ret pæne og har også fået lidt strækmærker på dem Men det var dog først omkring uge 20 jeg kunne presse en lille smugle mælk ud.. så måske du bliver en af dem der skal gå med indlæg i din graviditet..??!! Jeg behøver stadig ikke indlæg men hvis kæresten krammer mig og kommer til at trykke lidt på mine bryster så kommer der mælk ud men jeg er også i uge 37 nu

men håber ømheden snart går over...

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Jeg må lige få lagt billederne ind af hulen, fordi den er allerede vokset, det er et lille skihop jeg har ha ha.. Det mobber min kærste mig med, "Flot kihop du har dig der".. Den torsk! hehe.. Det er gået såå stærkt med maven, men gynæ. sagde det var helt normalt at man var oppustet! Men ja, jeg må snart få lagt billeder ind!!! Promise!

YAY glæder mig til at se.. 

jeg kan godt huske hvordan det var lige i starten med at man var lidt oppustet.. og egentlig mest af alt lignede en der bare havde fået lidt for meget hehe.. man hva pokker.. man ved jo godt selv hvorfor.. og så gør det egentlig ikke så meget

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Puha, mindes det godt  Jeg kastede heldigvis heller ikke meget op - det er sket 2 gange.

Efter uge 13-14 stykker har jeg heldigvis haft det ret godt Godt generet af halsbrand og hikke engang imellem, men ind til videre er det til at leve med. Tror også jeg er en af de heldige

Nej billige er de ikke og ofte heller ikke særligt kønne Og som du siger, så aner man ikke hvad der sker eller hvordan det kommer til at gå. Jeg har til gengæld fået at vide af flere, at de er super behagelige Jeg er bare bange for om brysterne vokser endnu mere - og ikke mindst hvor "små" de bliver igen bagefter.

Hehe, kan godt hører du har lidt af kvalme! Det er frygteligt! Men jeg har det godt med at appetitten er sådan, som den er! At jeg ikk æder som en ko, trods alt Det ligner det heller ikke at du lider af dén last? hehe..

Så håber jeg bare for dig, at det går fint resten af graviditeten!!!

Ja, de er ikke såå kønne nej! Hehe, men du kan ik være i en alm. BH længere hvis du løsner stroppen og køber to størrelser op? Det virkerde lidt her, og så regner jeg med at passe dem igen i den inderste lukning når babserne falder igen! Ja, vi gravide må leve med frygten for hvordan vores bryster arter sig, men det er vel en del af det?  

Jeg må da indrømme og sige at min forfængelighed har da gjort at jeg har ofret en del penge på nogle olier som skal forebygge strækmærker plus opstramme huden bare lidt, og så en creme fra origins, som bare er mega fed og giver huden en del fugt..

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

YAY glæder mig til at se.. 

jeg kan godt huske hvordan det var lige i starten med at man var lidt oppustet.. og egentlig mest af alt lignede en der bare havde fået lidt for meget hehe.. man hva pokker.. man ved jo godt selv hvorfor.. og så gør det egentlig ikke så meget

Jesper forætller at man kan ane en babyhule hen af dagen, når jeg står med en stram bluse og står afslappet, så er mine arme og ben jo bare slanke i forhold til maven, hvor det sidder ret kompakt.. Men det er vek heldigt, at jeg ikk er pustet om alle andre stedet også ... Endnu.. hehe..

Men ja, man føler bare man er blevet lidt småchoppy - men det er jo også meget hyggeligt

Anmeld

20. maj 2011

SSL

michelledam skriver:

så vidt jeg husker begyndte mine bryster og holde op med at være ømme omkring uge 10. de var også allerede der blevet kæmpe og også rigtig flotte... Meeeeen nu er det blevet større og nu hænger de også  og er ikke ret pæne og har også fået lidt strækmærker på dem Men det var dog først omkring uge 20 jeg kunne presse en lille smugle mælk ud.. så måske du bliver en af dem der skal gå med indlæg i din graviditet..??!! Jeg behøver stadig ikke indlæg men hvis kæresten krammer mig og kommer til at trykke lidt på mine bryster så kommer der mælk ud men jeg er også i uge 37 nu

men håber ømheden snart går over...

Hehe, skrækscenariet.. Ej, det hører jo med til graviditeten, man bliver bare så betaget af at have store og så flotte bryster, selvom det er for en periode Men nej, de er irriterende ømme - så det er ok når det går over Så må jeg se hvordan de ender.. Men jeg takker, og håber også det går over inden snart så - jge er optimistisk!

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Hehe, kan godt hører du har lidt af kvalme! Det er frygteligt! Men jeg har det godt med at appetitten er sådan, som den er! At jeg ikk æder som en ko, trods alt Det ligner det heller ikke at du lider af dén last? hehe..

Så håber jeg bare for dig, at det går fint resten af graviditeten!!!

Ja, de er ikke såå kønne nej! Hehe, men du kan ik være i en alm. BH længere hvis du løsner stroppen og køber to størrelser op? Det virkerde lidt her, og så regner jeg med at passe dem igen i den inderste lukning når babserne falder igen! Ja, vi gravide må leve med frygten for hvordan vores bryster arter sig, men det er vel en del af det?  

Jeg må da indrømme og sige at min forfængelighed har da gjort at jeg har ofret en del penge på nogle olier som skal forebygge strækmærker plus opstramme huden bare lidt, og så en creme fra origins, som bare er mega fed og giver huden en del fugt..

Tak og i lige måde!  fingre for os hehe.

Jeg havde også meget madlede i starten Så jeg spiste bare det jeg nu engang kunne få ned, ligemeget om det var nutellamadder eller toast! hehe. Men det er heldigvis også ovre

Jo jeg kunne nok godt købe større BH'er, men er bare så nærrig da jeg tænker at brysterne bliver mindre igen og man så ikke kan passe dem mere Så tror jeg dog at en amme-BH er gavligt lidt længere?!

Uhh, jeg ELSKER også origins! Deres cremer er helt helt fantastiske  Jeg bruger også diverse fede cremer og produkter mod uren hud hehe. Jeg har aldrig i mit liv haft så uren hud! ikke engang som teenager! AD

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

SSL skriver:

hehe, har du også mælk i dem? Det er selvf. ikke en helt tår mælk, men de lækker lidt da mine bh'er strammer om barmen..

hehe, det ville også være fint hvis så bare de var blevet store og flotte, men de er ret ømme synes jeg, så det bliver lidt øv i længden....

Ja der mælk i mine også... De lækker dog også engang imellem, slet ikke så meget som da jeg ventede Julie... 

Produktion stoppes når jeg har født, ønsker ikke at amme... Så får lige mirakel pillen som stopper det... 

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Jesper forætller at man kan ane en babyhule hen af dagen, når jeg står med en stram bluse og står afslappet, så er mine arme og ben jo bare slanke i forhold til maven, hvor det sidder ret kompakt.. Men det er vek heldigt, at jeg ikk er pustet om alle andre stedet også ... Endnu.. hehe..

Men ja, man føler bare man er blevet lidt småchoppy - men det er jo også meget hyggeligt

Jah det er dejligt nok at det er sidder over det hele.. 

de kg jeg har taget på har også nærmest kun sat sig på maven hehe.. og det kan jeg godt lide.. hehe.. 
bevars der har da også sat sig lidt på røv og lår og meget lidt i ansigtet.. men det tror jeg nu heller ikke man kan komme uden om.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.