Kæmpe store og ømme bryster stadig? 10.uge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Hehe, de ska også arbejde lidt for dét vi går igennem for at de kan gøres til fædre, nå !

Jeg håber ikke, men husker på det! Og takker!!

Haha ja præcis!  

Og velbekommen da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

ØV, det lyder da ikke rart!  Det kan jeg bestemt godt sætte mig ind i ikke er noget i du har lyst til

Det er det bestemt heller ikke! Slet ikke noget jeg kan glemme... 

Anmeld

20. maj 2011

SSL

MoarJ skriver:

Selvfølgelig! 

Min bluefærdighed er slem... Og sidde og amme, mens der nogengange er tilskuer på kan jeg slet ikke... 

Sidde i et rum for mig selv og amme, og vide at der kan komme en ind bare lige for at kigge, det kan jeg ikke bære... 

Da jeg i lige var kommet i puberteten, var jeg på en nudistcamping, fik ren besked, hvis jeg skulle være der en hel weekend, skulle jeg smide ALT mit tøj... Næh nej, det kunne folk godt glemme... Jeg sad i campingvognen fra vi kom til vi tog hjem... Flere gange kom ejeren af campingpladsen hen, du skal smide tøjet ligesom os andre... 

Ej, ØVS søde! Hvem filan trak dig med derhen??? Om jeg igen må spørge.. Ej, det er sgu da også meget grænseoverskridende at opleve..!

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

nemlig.. lad det.. Der er jo nok grund til det hehe.. eller jah noget af det er jo fedtdepoter til når man skal amme hehe.. 

men jeg er oppe på lige knap 10 kg og jeg er 27 fulde uger i morgen så det passer vist meget godt

Hahaha, de fantastiske skrøner Men ej, det er sgu da en mega flot vægtstigning på den tid!! You go girl, ha ha ha 

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

SSL skriver:

Ej, ØVS søde! Hvem filan trak dig med derhen??? Om jeg igen må spørge.. Ej, det er sgu da også meget grænseoverskridende at opleve..!

Det tager jeg så lige privat... 

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Hahaha, de fantastiske skrøner Men ej, det er sgu da en mega flot vægtstigning på den tid!! You go girl, ha ha ha 

Jah man hører jo så meget..

men jo tror nok min vægtstigning er fin.. har da ikke hørt noget om at det skulle være for meget..
Og der er jo nogen har sikkert har taget mere på end jeg har da de var 27 uger henne.. hehe 

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

men jo tror nok min vægtstigning er fin.. har da ikke hørt noget om at det skulle være for meget..
Og der er jo nogen har sikkert har taget mere på end jeg har da de var 27 uger henne.. hehe 

Ja, jeg synes ofte det er ret voldsomt hvad man hører folk tage på, dels pga. vand i kroppen også! Så jeg synes det er ganske flot, smukke!!! Det har du holdt godt!

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

Ja, jeg synes ofte det er ret voldsomt hvad man hører folk tage på, dels pga. vand i kroppen også! Så jeg synes det er ganske flot, smukke!!! Det har du holdt godt!

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

jah man hører tit om dem som tager 25-30 kg på..  

så jeg er også ret godt tilfreds.. og ikke mindst fordi jeg ved der kommer den smukkeste lille prinsesse ud af det

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

jah man hører tit om dem som tager 25-30 kg på..  

så jeg er også ret godt tilfreds.. og ikke mindst fordi jeg ved der kommer den smukkeste lille prinsesse ud af det

Ja, det er jo ALTING værd!  Jeg synes også det er et værre tøse-år indtil videre.... Mon jeg får prinsen?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.