Kæmpe store og ømme bryster stadig? 10.uge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Wimmie

SSL skriver:

Jeg har haft en del kvalme, over heele dagen - men ikke kastet op! Jeg har ikke haft særlig appetit som jeg plejer, men jeg har haft en del lyst til alverdens kød, men bliver ufattelig hurtig mæt.. Og så har jeg været voldsom træt faktisk..

Er i 9+5 og det du skriver lyder nøjagtigt som mig

Ved ikke om mine bryster er vokset synderligt; jeg synes selv de er lidt større (og ømme), men jeg passer nogenlunde de samme BH'er - har dog måttet spænde dem end tak ud i omkreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

SSL

Wimmie skriver:

Er i 9+5 og det du skriver lyder nøjagtigt som mig

Ved ikke om mine bryster er vokset synderligt; jeg synes selv de er lidt større (og ømme), men jeg passer nogenlunde de samme BH'er - har dog måttet spænde dem end tak ud i omkreds

Nej hvor sjovt, jeg er 9+0 idag, så det er også samme uge Hvr hyggeligt, med endnu en december, dem har jeg nemlig ikke mødt mange af herinde

Men nej, mine er heller ikke vokset dobbelt op eller noget, men de er vokset en del sys jeg, (og min kæreste), og så er de ømme.. Men jeg producere også allerede mælk.. Men ja, det går lige an med mine alm. BH'er endnu.. Men det var noj ikk længe endnu..

Anmeld

21. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

hehe.. tja nogen gange er der bare lidt der smutter forbi næsen på en. hehe.. ligesom det smuttede forbi min næse at du havde testet positiv.. det er sku heller ikke nemt at følge med, selvom man gerne vil.. 

men jah vi skal snart finde ud af noget babyshopping.. og jah så skal jeg have shoppet pige ting. hehe. og jah så må vi finde alle de neutrale ting til dig.. men heldigvis kan man også få meget flot i neutrale farver. har selv lidt som jeg har købt inden vi fik kønnet af vide

hehe jah man kan jo ligså godt få det bedste ud af vente tiden hehe. 

Ha ha, nåå ja!! Det gik I jo også glip af, både Caroline og dig - hvor var det tarveligt af mig at gemme tråden sådan væk! Men hvis man heller ikke lige kommer online dén dag det annonceres - så forsvinder tråden jo! Og jeg må indrømme at det er ike altid jeg bladrer min facebook igennem hvis jeg ikke har været online i et døgn.. Så den var bare smuttet altså!

Men vi har heller ikke rigtig købt noget endnu, selvom lysten er stor - så jeg afventer Vores tur, som Vi skulle i løbet af Juni, ikke? I hvert fald, - skal der købes en masse neutralt og fint fra næste måned, så KAN jeg ikke holde ud længere hehe..

Ha ha, skal alt være lyserødt nu? I så fald, hva siger T'eren til det? ha ha..

Anmeld

21. maj 2011

SSL

Elmer&Amy skriver:

Sportstop med indbygget sportsBH blev min lykkelige redning, lever næsten i den fordi på to uger er de vokset næsten to str og gør så ondt at når jeg krammer folk er jeg ved at tude... Og angående køn, Stefan tror også vi skal have en pige men niks jeg skal have mig en lille prins

Ej hvor vildt, mine er dog ikke vokset SÅ meget, men ja mine BH'er strammer nu, så jeg går næsten ikke med BH herhjemme ha ha.. Men sportstop skal jeg da investere i, jeg har faktisk haft én, men ruger dem aldrig selvom jeg holder af at løbe

Hehe, det er SÅ sjovt at gå og gætte på! Især når vi bare gætter og oddser forskelligt Men det er et værre pigeår, så måske får jeg også en pige og så starter drengeåret fra årskifte - og så passer det du får en dreng hehe..

Anmeld

21. maj 2011

Wimmie

SSL skriver:

Nej hvor sjovt, jeg er 9+0 idag, så det er også samme uge Hvr hyggeligt, med endnu en december, dem har jeg nemlig ikke mødt mange af herinde

Men nej, mine er heller ikke vokset dobbelt op eller noget, men de er vokset en del sys jeg, (og min kæreste), og så er de ømme.. Men jeg producere også allerede mælk.. Men ja, det går lige an med mine alm. BH'er endnu.. Men det var noj ikk længe endnu..

Ja, vi er nok ikke så mange endnu der har termin i december - de kommer til efterhånden som de finder ud af at de er gravide - eller til de offentliggør det

Det er det "gode" ved at have været i fertilitetsbehandlings - jeg var allerede sikker på en graviditet fra 2. uge

Jeg spurgte i øvrigt manden i går om mine bryster så ud til at være blevet større, og han svarede ja uden at tøve - så jeg troede først det var noget han sagde for sjov (eller ønsketænkning måske?), men han havde rent faktisk lagt mærke til det, hehe

Anmeld

21. maj 2011

SSL

Wimmie skriver:

Ja, vi er nok ikke så mange endnu der har termin i december - de kommer til efterhånden som de finder ud af at de er gravide - eller til de offentliggør det

Det er det "gode" ved at have været i fertilitetsbehandlings - jeg var allerede sikker på en graviditet fra 2. uge

Jeg spurgte i øvrigt manden i går om mine bryster så ud til at være blevet større, og han svarede ja uden at tøve - så jeg troede først det var noget han sagde for sjov (eller ønsketænkning måske?), men han havde rent faktisk lagt mærke til det, hehe

Nå I har været igang med beh.? Hvor længe, hvis jeg må spørge?

Vi har også set Vores baby to gange allerede, fordi jeg har tidligere haft nogle komplikationer, så for at få tryghed har vi set den lille to gange allerede og hjertet blinkede allerede da vi så i 6. uge  Har I fulgt Jeres tæt så?

Ha ha, og så kan du spørg dig selv længe om det netop er ænsketænkning eller om de ER blevet større ej, de er nok vokset.. Men min DUMME kæreste sagde også "De er så store, runde og flotte" - tænkte straks, hvad fanden de så var før ha ha.. Han sagde så selv "Altså, det var de jo også før, nu er de bare endnu mere" .... Ja, meget skal man finde sig i!

Anmeld

21. maj 2011

Wimmie

SSL skriver:

Nå I har været igang med beh.? Hvor længe, hvis jeg må spørge?

Vi har også set Vores baby to gange allerede, fordi jeg har tidligere haft nogle komplikationer, så for at få tryghed har vi set den lille to gange allerede og hjertet blinkede allerede da vi så i 6. uge  Har I fulgt Jeres tæt så?

Ha ha, og så kan du spørg dig selv længe om det netop er ænsketænkning eller om de ER blevet større ej, de er nok vokset.. Men min DUMME kæreste sagde også "De er så store, runde og flotte" - tænkte straks, hvad fanden de så var før ha ha.. Han sagde så selv "Altså, det var de jo også før, nu er de bare endnu mere" .... Ja, meget skal man finde sig i!

Ja, de skal passe på hvad de siger de kære mænd... alt kan misforstås når man er hormonel 

Vi har været i behandling siden den 28. februar og skulle igennem reagensglasbehandling da manden næsten ikke producerer svømmere. Men vi var heldige og trods et fysisk hårdt forløb lykkedes det i første forsøg. Så ja, vi er blevet fulgt tæt

Anmeld

21. maj 2011

SSL

Wimmie skriver:

Ja, de skal passe på hvad de siger de kære mænd... alt kan misforstås når man er hormonel 

Vi har været i behandling siden den 28. februar og skulle igennem reagensglasbehandling da manden næsten ikke producerer svømmere. Men vi var heldige og trods et fysisk hårdt forløb lykkedes det i første forsøg. Så ja, vi er blevet fulgt tæt

Hehe, alt kan misforståes - herhjemme bliver ALT misforstået Så er der jo omsorgsmessage he he he, nej - det er for sjovt.. Men ja, hormonella

Ej, hvor er det godt for Jer at det gik så stærkt! Jeg synes nu heller ikke jeg havde læst såå meget fra dig, faktisk.. man støder jo ofte på de rigtig triste og sørgelige tråde med dem som er i behandling, men dejligt for Jer! Jeg kan godt forestille mig at det har været et hårdt forløb, selvom det er gået stærkt..

Anmeld

21. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Ha ha, nåå ja!! Det gik I jo også glip af, både Caroline og dig - hvor var det tarveligt af mig at gemme tråden sådan væk! Men hvis man heller ikke lige kommer online dén dag det annonceres - så forsvinder tråden jo! Og jeg må indrømme at det er ike altid jeg bladrer min facebook igennem hvis jeg ikke har været online i et døgn.. Så den var bare smuttet altså!

Men vi har heller ikke rigtig købt noget endnu, selvom lysten er stor - så jeg afventer Vores tur, som Vi skulle i løbet af Juni, ikke? I hvert fald, - skal der købes en masse neutralt og fint fra næste måned, så KAN jeg ikke holde ud længere hehe..

Ha ha, skal alt være lyserødt nu? I så fald, hva siger T'eren til det? ha ha..

hehe jeg er helt sikkert frisk påå noget i juni hehe  

Alt behøver ikke være lyserødt her. jeg køber bare det jeg kan lide hehe. har endda købt noget drenge tøj. fordi jeg syntes det var sååååå fint. hehe.. og hva pokker bare fordi bukserne "drenge"busker så kan min lille prinsesse da godt have sår'n noge på.. hehe

Anmeld

22. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

hehe jeg er helt sikkert frisk påå noget i juni hehe  

Alt behøver ikke være lyserødt her. jeg køber bare det jeg kan lide hehe. har endda købt noget drenge tøj. fordi jeg syntes det var sååååå fint. hehe.. og hva pokker bare fordi bukserne "drenge"busker så kan min lille prinsesse da godt have sår'n noge på.. hehe

Så må vi finde en dato, jeg har kun en eksamen den 9 eller 10. og så er jeg færdig

Hehe, min søster købte ALT i lyserødt, selv ammepude, stofbleer, sutter, sutteflasker osv, og de vil have en 2'er inden længe, jeg håber for dem det bliver endnu en pige Ej, det er da sødt, men kan godt blive for meget, men jeg forestiller mig bare at jeg selv ville være crazy-in-love i lyserødt hvis jeg får en prinsesse, og hvis det er en dreng er farven ligegyldig, det ska' bare være drenge-drenget hehe.. men ja, selvf. kan din prinsesse godt få lidt drengede tøj på, dét gør hende jo ikke til en mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.