Katte87 skriver:
Tak og i lige måde!
Må
fingre for os hehe.
Jeg havde også meget madlede i starten
Så jeg spiste bare det jeg nu engang kunne få ned, ligemeget om det var nutellamadder eller toast!
hehe. Men det er heldigvis også ovre 
Jo jeg kunne nok godt købe større BH'er, men er bare så nærrig da jeg tænker at brysterne bliver mindre igen og man så ikke kan passe dem mere
Så tror jeg dog at en amme-BH er gavligt lidt længere?! 
Uhh, jeg ELSKER også origins! Deres cremer er helt helt fantastiske
Jeg bruger også diverse fede cremer og produkter mod uren hud hehe. Jeg har aldrig i mit liv haft så uren hud!
ikke engang som teenager! AD
Ja, det vigtigste er jo også at man får noget ned i starten, når man ikke har det helt optimalt! Hellere få bare lidt men usundt ned, end ingenting
Sådan har jeg også haft det - men har dog ikk haft nogle usunde lyster.. 
Du har nok ganske ret med Bh'en, mon ikk også de er hammer behagelige at have på?
Og ja, man kan nok bruge dem længere, hvis babs&nutte falder igen.. Hm.. Du har ret! 
Jaaa! Det er nogle fantastiske profukter fra origins! Men ØV ØV ØV med din hud!! Hvor er det bare irriterende! Er det hovedsagligt i hovedet eller?
Stakkels dig.. Jeg bruger dog stadig mine rensepsodukter fra plaiser, jeg synes de er det bedste for min hud så det har jeg endnu ike skiftet fra, selvom jeg mener der parfume i.. Men crmeerne har jeg skiftet ud.. Og så¨har jeg købt en olie tonic fra clarins, den er fantastisk og lavet til gravide og af naturprudukter, det er bare til maven, så jeg håber at forebygge lidt strækmærker.. Men øvs med din hud da!! Hvad for et prudukt bruger du mod den urene hud?
Anmeld