Kæmpe store og ømme bryster stadig? 10.uge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Tak og i lige måde!  fingre for os hehe.

Jeg havde også meget madlede i starten Så jeg spiste bare det jeg nu engang kunne få ned, ligemeget om det var nutellamadder eller toast! hehe. Men det er heldigvis også ovre

Jo jeg kunne nok godt købe større BH'er, men er bare så nærrig da jeg tænker at brysterne bliver mindre igen og man så ikke kan passe dem mere Så tror jeg dog at en amme-BH er gavligt lidt længere?!

Uhh, jeg ELSKER også origins! Deres cremer er helt helt fantastiske  Jeg bruger også diverse fede cremer og produkter mod uren hud hehe. Jeg har aldrig i mit liv haft så uren hud! ikke engang som teenager! AD

Ja, det vigtigste er jo også at man får noget ned i starten, når man ikke har det helt optimalt! Hellere få bare lidt men usundt ned, end ingenting Sådan har jeg også haft det - men har dog ikk haft nogle usunde lyster..

Du har nok ganske ret med Bh'en, mon ikk også de er hammer behagelige at have på? Og ja, man kan nok bruge dem længere, hvis babs&nutte falder igen.. Hm.. Du har ret!

Jaaa! Det er nogle fantastiske profukter fra origins! Men ØV ØV ØV med din hud!! Hvor er det bare irriterende! Er det hovedsagligt i hovedet eller? Stakkels dig.. Jeg bruger dog stadig mine rensepsodukter fra plaiser, jeg synes de er det bedste for min hud så det har jeg endnu ike skiftet fra, selvom jeg mener der parfume i.. Men crmeerne har jeg skiftet ud.. Og så¨har jeg købt en olie tonic fra clarins, den er fantastisk og lavet til gravide og af naturprudukter, det er bare til maven, så jeg håber at forebygge lidt strækmærker.. Men øvs med din hud da!! Hvad for et prudukt bruger du mod den urene hud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

SSL

MoarJ skriver:

Ja der mælk i mine også... De lækker dog også engang imellem, slet ikke så meget som da jeg ventede Julie... 

Produktion stoppes når jeg har født, ønsker ikke at amme... Så får lige mirakel pillen som stopper det... 

Må jeg spørge hvorfor? Du svarer selvf. bare privat hvis det ik er noget du vil dele i tråden men gerne vil fortælle.. jeg havde nemlig selv først besluttet IKKE at amme, men nu vil jeg frygtelig gerne prøve, jeg ved dog ikk hvordan det forløber sig, men jeg håber jeg kan!!!

Det er nu heller ikk slemt.. men synes bare det er startet enorm tidligt..

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

Jah det er dejligt nok at det er sidder over det hele.. 

de kg jeg har taget på har også nærmest kun sat sig på maven hehe.. og det kan jeg godt lide.. hehe.. 
bevars der har da også sat sig lidt på røv og lår og meget lidt i ansigtet.. men det tror jeg nu heller ikke man kan komme uden om.. hehe..

ha ha ha ha, bevares Hvor sjovt!! Men jaae! Dét undgår man ikke smukke, så bevares - lad det dog hehe.. Hvor mange kg er du oppe på, hvis jeg må være så fræk at spørge?

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Ja, det vigtigste er jo også at man får noget ned i starten, når man ikke har det helt optimalt! Hellere få bare lidt men usundt ned, end ingenting Sådan har jeg også haft det - men har dog ikk haft nogle usunde lyster..

Du har nok ganske ret med Bh'en, mon ikk også de er hammer behagelige at have på? Og ja, man kan nok bruge dem længere, hvis babs&nutte falder igen.. Hm.. Du har ret!

Jaaa! Det er nogle fantastiske profukter fra origins! Men ØV ØV ØV med din hud!! Hvor er det bare irriterende! Er det hovedsagligt i hovedet eller? Stakkels dig.. Jeg bruger dog stadig mine rensepsodukter fra plaiser, jeg synes de er det bedste for min hud så det har jeg endnu ike skiftet fra, selvom jeg mener der parfume i.. Men crmeerne har jeg skiftet ud.. Og så¨har jeg købt en olie tonic fra clarins, den er fantastisk og lavet til gravide og af naturprudukter, det er bare til maven, så jeg håber at forebygge lidt strækmærker.. Men øvs med din hud da!! Hvad for et prudukt bruger du mod den urene hud?

Jah, jeg synes også det er super øv Selvom jeg da nok ved, at jeg overdriver lidt  Jeg har bare aldrig rigtig haft uren hud, så det er meget uvant.

Men jeg bruger " dr. andrew weil for origins" serien, det er en mirakkelkur uden lige! Virkelig godt

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Jah, jeg synes også det er super øv Selvom jeg da nok ved, at jeg overdriver lidt  Jeg har bare aldrig rigtig haft uren hud, så det er meget uvant.

Men jeg bruger " dr. andrew weil for origins" serien, det er en mirakkelkur uden lige! Virkelig godt

hehe, jeg kender det da udemærket at overdrive fordi det er så uvant.. Muuuhligvis at jeg også overdriver lidt herhjemme med at lænden gør ondt, så får man jo lidt message Men jeg er nok også luret af at kæresten.. Men det lyder da som en god kur, jeg må lige kigge på det en af dagene da!!

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

hehe, jeg kender det da udemærket at overdrive fordi det er så uvant.. Muuuhligvis at jeg også overdriver lidt herhjemme med at lænden gør ondt, så får man jo lidt message Men jeg er nok også luret af at kæresten.. Men det lyder da som en god kur, jeg må lige kigge på det en af dagene da!!

Haha den må jeg lige bruge her hjemme Kæresten er også blevet god til at hente ting for mig når jeg har sat mig hehe.  De dejlige mænd!

Den er i hvert fald værd at overveje, hvis du kommer ud for det samme!

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Haha den må jeg lige bruge her hjemme Kæresten er også blevet god til at hente ting for mig når jeg har sat mig hehe.  De dejlige mænd!

Den er i hvert fald værd at overveje, hvis du kommer ud for det samme!

Hehe, de ska også arbejde lidt for dét vi går igennem for at de kan gøres til fædre, nå !

Jeg håber ikke, men husker på det! Og takker!!

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

SSL skriver:

Må jeg spørge hvorfor? Du svarer selvf. bare privat hvis det ik er noget du vil dele i tråden men gerne vil fortælle.. jeg havde nemlig selv først besluttet IKKE at amme, men nu vil jeg frygtelig gerne prøve, jeg ved dog ikk hvordan det forløber sig, men jeg håber jeg kan!!!

Det er nu heller ikk slemt.. men synes bare det er startet enorm tidligt..

Selvfølgelig! 

Min bluefærdighed er slem... Og sidde og amme, mens der nogengange er tilskuer på kan jeg slet ikke... 

Sidde i et rum for mig selv og amme, og vide at der kan komme en ind bare lige for at kigge, det kan jeg ikke bære... 

Da jeg i lige var kommet i puberteten, var jeg på en nudistcamping, fik ren besked, hvis jeg skulle være der en hel weekend, skulle jeg smide ALT mit tøj... Næh nej, det kunne folk godt glemme... Jeg sad i campingvognen fra vi kom til vi tog hjem... Flere gange kom ejeren af campingpladsen hen, du skal smide tøjet ligesom os andre... 

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

ha ha ha ha, bevares Hvor sjovt!! Men jaae! Dét undgår man ikke smukke, så bevares - lad det dog hehe.. Hvor mange kg er du oppe på, hvis jeg må være så fræk at spørge?

nemlig.. lad det.. Der er jo nok grund til det hehe.. eller jah noget af det er jo fedtdepoter til når man skal amme hehe.. 

men jeg er oppe på lige knap 10 kg og jeg er 27 fulde uger i morgen så det passer vist meget godt

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

MoarJ skriver:

Selvfølgelig! 

Min bluefærdighed er slem... Og sidde og amme, mens der nogengange er tilskuer på kan jeg slet ikke... 

Sidde i et rum for mig selv og amme, og vide at der kan komme en ind bare lige for at kigge, det kan jeg ikke bære... 

Da jeg i lige var kommet i puberteten, var jeg på en nudistcamping, fik ren besked, hvis jeg skulle være der en hel weekend, skulle jeg smide ALT mit tøj... Næh nej, det kunne folk godt glemme... Jeg sad i campingvognen fra vi kom til vi tog hjem... Flere gange kom ejeren af campingpladsen hen, du skal smide tøjet ligesom os andre... 

ØV, det lyder da ikke rart!  Det kan jeg bestemt godt sætte mig ind i ikke er noget i du har lyst til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.