Kæmpe store og ømme bryster stadig? 10.uge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Så må vi finde en dato, jeg har kun en eksamen den 9 eller 10. og så er jeg færdig

Hehe, min søster købte ALT i lyserødt, selv ammepude, stofbleer, sutter, sutteflasker osv, og de vil have en 2'er inden længe, jeg håber for dem det bliver endnu en pige Ej, det er da sødt, men kan godt blive for meget, men jeg forestiller mig bare at jeg selv ville være crazy-in-love i lyserødt hvis jeg får en prinsesse, og hvis det er en dreng er farven ligegyldig, det ska' bare være drenge-drenget hehe.. men ja, selvf. kan din prinsesse godt få lidt drengede tøj på, dét gør hende jo ikke til en mand

Hehe.. Jamen jeg skal nok lige kigge på det..  
jeg skal til to runde fødselsdage i juni hjemme i Nordjylland. hehe. så skal lige se hvordan det passer

Hehe.. jeg har har da også en del lyserødt. hehe, det kommer man ikke rigtig udenom hehe.. men jeg havde faktisk troet jeg vil blive helt vildt oppe at kører over at hun bare skulle have LYSERØDT..
hehe.

Jeg er også meget opmærksom på at prinsessen værelse ikke skal være overdravet baby/prinsesse værelse, jeg vil holde møblerne meget neutralt og så finde nogle prinsesse ting ind og pynte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

Hehe.. Jamen jeg skal nok lige kigge på det..  
jeg skal til to runde fødselsdage i juni hjemme i Nordjylland. hehe. så skal lige se hvordan det passer

Hehe.. jeg har har da også en del lyserødt. hehe, det kommer man ikke rigtig udenom hehe.. men jeg havde faktisk troet jeg vil blive helt vildt oppe at kører over at hun bare skulle have LYSERØDT..
hehe.

Jeg er også meget opmærksom på at prinsessen værelse ikke skal være overdravet baby/prinsesse værelse, jeg vil holde møblerne meget neutralt og så finde nogle prinsesse ting ind og pynte..

Ha ha, det er typsik at når det er ens første pige, så ender alt i lyserødt så man kan se at man har en rigtig prinsesse ha ha..

Ej, det bliver så godt! Jeg glæder mig til at se billeder af det hele! Og jeg glæder mig til at hører når du har købt ALT i lyserødt og T's øjenbryn sidder oppe i panden - ligesom den her --->  ha ha..

Men nej, det er fornuftigt som du har det med værelset!

Anmeld

22. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Ha ha, det er typsik at når det er ens første pige, så ender alt i lyserødt så man kan se at man har en rigtig prinsesse ha ha..

Ej, det bliver så godt! Jeg glæder mig til at se billeder af det hele! Og jeg glæder mig til at hører når du har købt ALT i lyserødt og T's øjenbryn sidder oppe i panden - ligesom den her --->  ha ha..

Men nej, det er fornuftigt som du har det med værelset!

hehe. jeg skal nok sørge for at der kommer MASSER billeder at den lille, og alle hende ting  

Og når hende værelse er klar skal der også nok komme billeder af det

Anmeld

22. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

hehe. jeg skal nok sørge for at der kommer MASSER billeder at den lille, og alle hende ting  

Og når hende værelse er klar skal der også nok komme billeder af det

Hehe, og jeg glæder mig allerede nu til at se udfaldet Det er jo trods alt en prinsesse der ankommer

Anmeld

22. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Hehe, og jeg glæder mig allerede nu til at se udfaldet Det er jo trods alt en prinsesse der ankommer

præcis den dejligste lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.